رواية مسك الليل الفصل السابع حصريه وجديده على مدونة أفكارنا

 رواية مسك الليل الفصل السابع حصريه وجديده على مدونة أفكارنا 


مسك نزلت تدور عليل بعد ما خدت شال عائشه ع كتفها الانها لسه متعفتش كفاايه وكمان مش عندها طاقة تتخانق مع ليل على اللبس


طلعت عند النهر بهدوء وفضلت تدور ع الحاجه في المكان اللي سبتهم فيه ملقيتش غير الولاعه


وف بالها


: ايه الغباء ده اكيد حد شفهم


الايام دي كلها او ليل شالهم مفيش غيره كان هنا معايا.


دخلت البيت من نحية الدكه ووقفت ف الطرقه الي بتدخل ع بهو البيت من جواه


مسك بخفوت : بسس بسس عيووش


عائشه سابت البنات وقربت منها : ايه ي كوكو


مسك : فين ليلكم


عائشه ضحكت ع طفولتها هي حسه اني في حاجه بينها وبين ليل بعد ما شافت جلابيته عندها ف الاوضة يوم ما كانت تعبانه بس طبعا خرجت


اي تفكير بالسوء لانها عرفه اخلاق اخوها كويس

مسك بنزعااج : بتضحكي ليه يا مستفزه


عائشه ضحكت اكثر : وانتي عايزه لليلنا ف اليه الساعادي اومال


مسك : عايزه اسأله علي حاجه يلا بقا قوليلي... عشان لو عند الشباب اسأله ف وقت تاني


عائشه ابتسمت بحب وهي شايفه مسك بتتغير واحده واحده تنزل محتشمه عن وقت ما جت بقت تبعد عن الحاجه الي ممكن تعصب ليل او تعمل مشااكل واحلي حاجه ان رشا وامها مهما يعملوا بتسفههم ومش بترد ع كلامهم المستفز وساعات تشكي للجده


مسك شورت بصوابعها قدام عيون عائشه : هااي رووحتي فين يا عيووش


عائشه حضنتها بحب : تعرفي انا هحبك جووي


مسك ضحكت بفرحه من قلبها ...... اغلب اللي كانت تعرفهم كانت تربط ما بينهم المصلحه فقط محدش حبها من كل قلبه وبدون مقابل الا هنا وسط اهلها واصلها ...مسك بضحكه : وانا بحبك اكثر صدقيني... فين بقا يا ستي


اخوكي


عائشه : اخويا ف اوضته مش بيطلع منها واصل من ساعة ما


تعب حتي لو تخدي بالك اغلب اكله


بجا فيها يطلع يصلي ويشتغل ع جد ما يجدر ويرجع يجعد فيها معيطلعش واصل .


مسك باست خدها : ثانكس ماي موون


وقربت بهدوء من غرفة ليل خبطت ع الباب ولما مسمعتش رد فتحت الباب ودخلت وسمعت صوت الماليه ف الحمام ابتسمت بخبث و روحها المشغبه حضرت.. قفلت الباب وراها


ورمت الشال بتاع عايشه ع الارض وفكت البرا بتعتها من تحت


التيشرت وقلعتها رمتها ع الابجوره اللي جانب السرير بعد ما طفت نورها الهادي وفضل نور الطرقه والحمام منورين الاوضه بخفووت


طلع ليل من الحمام وهو لابس البوكسر بس و بينشف شعره الكثيف بالفوطه وفجأه اتصنم مكانه لما سمع تنهديتها نزل الفوطه من على وشه واتصدم لما شافها وقفه سانده راسها 


على الدولاب وبصاله بشغف وعنيها بتلمع في الضلمه


ليل حط الفوطه ع كثافة وصدره وبصوت كله غضبه وعنيه


بتقدح شرار


: كانك مهتوبيش ونهايتك هتبجا على يدي يلي جلعه تجلعك ااايه چابك اهنيهه ودخله اوضتي ليبيه يا عملي الردي ف


الدنيا..


مسك كانت متخدره من منظره المغري مكنتش مركزه في كلامه نهائي قربت منه بهدوء وبخطوات كلها اغراء


وليل كان بيرجع لوراه لما شاف نظرتها دي وعايز ينزل عينه عنها ومش قادر عشان دي حركتها متتوقعش وايدها بتقفش في حاجات خطيرة عن صحته


مسك بخفوت ونبره هامسه تكفر العاابد : انا عايزة بوسة .... واحده بس صدقني مش اكتر


ولعقت شفتها بغراء وصدرها طالع نازل من فرط المشاعر..... لیل جسمه اترعش وقلبه بقا بيدق بعنف جزع اسنانه بغضب من الي حسه بسببها مهو بني آدم برضو


: بعددي عني يا شر العباد انتي .. الله يجيدك يا بعيده ... انا


چوز اختك بعدددي يا ام مخ زنخ

مسك بهمس ونفس النظرات : انتي مش بتحبها وبعدها عنك بقالك كتير.. واكيد عندك حتياج لواحده ف حيااتك... انا عارفه انك نفسك تعيد البوسه تاني زيي واكتر مش كده


و لعقت شفتها اکثر و شهوتها سيطرت عليها وكانت باينه في كلمها وطريقتها وجسمها اللي كان بيقرب اكثر لحد ما بقت قدامه تماما وهو خلاص مبقاش وراه غير الحيطه ومبقاش


يفصل مبنهم غير أنشات بسيطه.


: عجبتك يا ليلي... عجبتك البوسه وشفيفك ف شفيفي .. وكل حتي ف جسمي هتجنن عليك ...... نفسي فيك اوي ليلي... عا ايز ادخل بين ايديك ودوب جواه صدرك وحضنك ورجولتك


ليل بغضب وهو خلاص بينهار من طريقتها وكلامها


: يحرج ابو الي جابتك .. ي بت اكتمي خشمك الي هينجط سم ده الله يصلح حالك و غوووري من وشي وطلعيني من نفوووخك


مسك وهي عنيها مسلطه على شفايفه : عا ايزني اطلعك من


دماغي وابطل اديقك ... اديني بووسه واحده وان موور بليييز


ولمسة صدره العاري بايديها النعمه حس ليل بصوابعها وحس


انه انتصب وجسمه كله اتكهرب من مجرد لمسه ونفسه بقأ


سريع ونار دبت مكان ايدها وصلت ف جسمه كله ..... كانت بتحرك ايدها بكل بطء واغراء ليل ماات بسببهم وبقت تقرب منه براحه ونفسها عالي ووشها احمر وشفيفها منفرجه بإغراء وشهوة


ليل للحظه عينه خانته وركز على شفيفها وغمض عنيه ونسي الدنيا للحظه واحده نفسه كانت هتخونه ويسلم لها وبعدها فتح عينه و فکه متصلب وجواه براكييين وقبل ما شفيفها تلمس شفايفه مسك شعرها بين صوابعه بكل غل وغضب بكل لحظة ضعف بكل احساس محرم حسه بسببها بكل الندم الي


جواه وسحبها بعنف بعيد عن جسمه


: انتييي يا بت الكلللللب مش بتيجي غير بالضرب صوووح .. انا مكتش عاايز آمد يدي عليكي تاني بس حدانه مثل هيجول الي عنده عنزة يربطها وانتي مش عنزة انت كلبهههه معسفه... يلا ذنوب بذنووب يا فاچر وانا هدفنك بالحيه بدل ما تركبينا العاار ولا توجعيني ف شر اعمالي ي جليلة


الدين والحيااا انا هجيم عليكي الحد


وكل ده وهو بيسحبها


وراه من شعرها


مسك كانت مصدومه من اللي بيحصل فكرته هيحط صوابعه


ف شعرها وهيجذبها ليه ويخد شفيفها في بوسه عنيفه و...كل دا اتحول في ثانيه وبقت هتموت من الخوف لما شد ع شعرها اكثر وبقت تحاول تشيل ايده من ع شعرها بغضب


ووجع كف ايده خلع نص شعرها .


ومسك صرختها مكتومه بسبب الشال وكل ما تيجي تتعدل وتحاول تقوم يزقها برجله ويكمل ضرب فيها


ليل بغضب اعمي وقهر كبير : يا انا يا انتي طول مش هتيجي بالادب والزوج ... كل ما اجول اتعدلتي ترجعي اووووسخ من الاول... كل ما اجول تابت تصدميني بفچرك وعهرك اكثر... انا هفضل ادب فيكي لحد ميتاااا يا بت الكللللب... شيطانك ليه معايزش يسبني لحا الي ... ليه عايزه توجعينا احنا التنين ف


المحظوور يا وكله نااسك مانا مش جبله ي بت الرفضي انا


بنييي ادم مش نبي ولا مرسل يا عااري


ومع كل كلمه يلسعها ع جسمها ف حته شكل ومسك ده كله


بتصوت بصوت مكتووم ودموعها مغرقه وشها من الوجع والقهر الي حسته غصب عنها هي بتتمني لحظه ف حضنه متعرفش يعني ايه حراام هي بتطلب وصاله ومفكره انه بيتمنع عنها او تقلان


ومع المحاوله هيسلم .


غمضت عنيها بحزن وسلمت دماغها للسواد الي تمنته يسحبها لكن فضلت بين الاستافقه


والاغماء..


ليل شفها سكنت ورما الحزام من ايده بصدمه... هي الوحيده اللي كفيله تخرجه عن طوره وتخليه ينسا نفسه ينسا العقل والمنطق وميتعملش غير بالغضب الي جواه والعنف الي بيحاول يدريه ومش بيتعامل مع الكل غير بعطف ورحمه اما هي. هي طلعت الشخص الوحش اللي جواه بسبب حركتها ...


قعد قدمها على الأرض بحيل مهدود وحط كفوفه علي عنيه وجهش ف بكاء حااد وشهقاته مالت الاوضه المفروض يضرب نفسه قبل ما يضربها لانه للحظه نسي العقل وكان هيسلم لها بكل جوارحه نسي الصح والغلط والحرام والحلال وكان هيضعف


ليل ببكي : اااخخخخ ي ربي ... رحمتك ياارب يا رررررب رحمتكك ... انا تعبت واحترت وحتار امرري يرب.... اختار لي ولا تخيرني ي رب الطف بياا ي رب سمحني.. ابليس ونفسي والهووي كتيير عليا يا ربي كتير جوي ... انت عاالم اني هويها يا رب سامحني جلبي مش بيدي لكن انا مانع نفسي عنها انت عارف نفسي اماارة بالسوء ي رب جصدت بابك ما تردني


خاايب ولا مكسور الخاطر ابعد عني شر ابليس واتابعه ونفسي .... يا رب هي جاهل سامحها وسامحني واعفي عنا يا غفاار يا رب اهديها وصلح حالها وطهرني من ذنبها يا ربي انا لو جسيت عليها ف عشان خايف من شر نفسها الي هتركبنا اعظم ذنب يا ربي انت عالم بحالي وغني عن سؤالي وعالم اني ولا عصيتك ف السر ولا ف العلانيه غير لما چات وانا خاايف من


نفسي .


وفضل يتنحب ويكلم ربنا بقهر ومسك دموعها كانت بتنزل بصمت ليل قام وخد هدوم ودخل يلبس ف الحمام وغسل وشه


مره واتنين ومسك شهقتها بقت عااليه وبتنتحب بقهر وندم.. هي بتبقا قصدها


ف الاول تشاكسه و تستفزه لكن لما بتشوفه بتنسي نفسها و بتبقا مش بتتمني غيرر قربه هي دي طريقتها وهو ده تفكرها


قامت فكت الشال الي ع بوقها ووقفت بكل قهر ووجع


وجت تطلع طلع ليل من الحمام غض بصره وتكلم بنزعااج


خودي شال الغاليه اللي رمتيه ف الارض ديهه هو ميلجش غير علي الغاليه مش واحده رخيصه بتعري جسمها عشان تغوي


چوز اختها روحي ربنا يسامحك


ليل دموعه نزلت بوجع وقرب منها قعد قدامها ع ركبه زيها خد شال عائشه وحطه ع راسها وربت عليها بعطف ومسك لسه بتعيط وتنتحب بشده وفضل يربت ع راسها من فوق الشال


وهو دموعه نزله ومتختلفش عنها وموجوع اكثر منها


ليل بغصه : بكفا ايه يا بتي الله يرضي عنيكي بكفا ايه الله يصلح


حالك ...


بعدي عني يا مسك.. يا مسك ده انت كتي كيف الملاك كييف


بجيتي كده يامسك كييف اتجلب حاالك بالشكل دهه .. بكفياكي يا مسكي.. يا مسك الليل فووجي ي بت عمي الله يخليكي انا محلش ليكي ولا انتي تحليلي


7


۸:۲۷ ۲۰


تصفح -


وما بينا كتيررر كتير جواي والله لو ف يدي وينفع ويحل كت اتزوجتك لانك انتي خطيئتي الوحيده وذنبي ولا كنا اتعذبنا العذاب دهه بس ده جدر ونصيب مكتوب ع الجبین یا بت عميي هنعا ارض امر ربنا طيب بلااش الله يصلح حاالك بلاش عمايلك ديه تااني انتي غاليه اصيله مأصله متخرجشي منك العيبه. فوووجي


مسك انهارت اكثر بسبب كلامه وصوته الحزين وحركة ايده الرتيبه ع راسها ورمت نفسها ف حضنه بكل الحززن الي جواها ونهارت من البكاء


ليل رفع راسه لفوق ودموعه نزله وكأنه بيطلب السماح والمغفره وكأنه بيقول يا رب انا مش ف نيتي اعصيكك با هوسيها مره واحده بس مرره


غمض عنيه بيأس بحباط بحزن بوجع بقهر بندم بذنب


احاسيس كفيلة تحطم اي بني ادم


خدها بين ضلوعه حضنها جواه وهي بتبكي وهو بيبكي وكل


واحد فيه الى مكفيه وزيااده وفضل يضمها حواه صدره وهـى واحد فيه الي مكفيه وزيااده وفضل يضمها جواه صدره وهي تدفن راسها جواه


والاتنين بينتحبوا بشكل يقطع القلب


لحد ما ليل فاق لنفسه وبعد عنها بطلوع الروح


: يلا جومي روحي اوضتك واتسبحي بمايه دافيه عشان


جسمك يهدا


أمات برسها وقامت بكل ضعف وخرجت من اوضته


ليل قعد ع السرير وهو بيبص ع ايديه الي بترتجف وهو مش مصدق ازااي طوعه قلبه وضربها بالشكل القااسي ده ازااي جاله


قلب يأذي مسك الطفلة


الصغيره الي كانت بتستناه عند الباب وتتعلق في جلابيته وبقا


مش شايف غير كوكو الصغيره


قدامه وهو بيضربها بالعنف ده وحس


قلبه بيتحطم جواه ضلوعه .. وغمض


عنيه بتعب وشم ريحتها طيفاه ف المكان عقد حواجبه برفض


و رفع عينه وفتح الاباجورة الي جمب السرير وشااف


البلوه اللي كانت سيبها على الابجوره برق عنيه بصدمه وكأنه


شاف سحر سفلي ...وبعد ما كان بيبكي بقا يضحك بسخريه من تصرفاتها الي متخطرش ع عقل جن ولا انس... 


عند طااهر الي طلع وخد الصدمه قرب من فادية بزهوول الي فضلت ناايمه ع ضهرها ومبتسمه بحب وهي قبضة ع ملاية السرير عشان متغمضش عنيها من نظراته وللحظه


راقت ليها نظرته واعجابه وطريقة ضحكته المزهوله وبقت انوثتها متعطشه للمزيد من الاهتمام والحب الظاهر واللهفة


طاهر قعد ع طرف السرير وهو بيضحك : اايه ده ي فدوتي


فادية عضت شفتها بكسوف وبعيون بتلمع : عجبتك


طاهر بخفووت : ي بووووي عجبتيني بس ده انا حاسس ان في برج ف عجلي هيشت مش مصدج عيني ده انا ف اجمل احلام مكنتش هتخيلك بالشكل ده انتي كسرتي كل توقعااتي ي جلبي


فاديه بلهفه : جلبككك

طاهر بحب : وه وانتي لسه هتسألي ده انتي جلبي وحبيبتي ونضر عيني هو انا لو مش هحبكك كنت اتحملتك وانا كل ما اچي جمبك تحسسيني اني مش راجل وماليش اي تأثير عليكي وكت هجطم فيكي بالكلام عشان تفوجي لنفسك بدل ما شمعة حبك تطفي چوه جلبي من عمايلك ...


فاديه قربت منه بسرعه ولفة ايدها حولين رقبته وهي بتقعد ع رجليه : اوعه تجول اكده تاني ي طاهر انت مفيش ارجل منك وانا ف حضنك ببجا طايره ف السما بس غصب عني خجلي


كان مكتفني ي ود عمي بس خلاصك انا فوجت يمكن فوجت متاخر هتسمحني ولا لاه ...


طاهر بصلها بعيون بتلمح بحب وفرحه مين ديي وقرب منها بلهفه وخد شفيفها بين شفيفه والي صدمه اكثر انها اتعلقت في رقبته وبقت تبدله البوسه بشغف اكبر


فاديه غمضت عنيه وحطت صوابعها بين شعره وبقت تمتص


شفيفه وتعضها بين اسنانها وتدعبها


بلسانها بطريقه غير محترفه لكن طيرة عقل


طاهر وجننته نومها ع السرير وهو فوقيها وفاديه لفة رجليه ع خصره ورجولت طاهر المنتصبه بقت ع انوثتها السخنه بتأثير المنشط والاحساس الي حساه وهي ف حضن حبيبها


طاهر رفع راسه وبقا بيبوس عيونها وخدودها وفكها بوسات سريعه وفاديه مبتسمه بحب ومتعه ... طاهر نزل ع رقبتها وهو بيخلعها الروب وتصدم من جمال المنظر واول مره ف حياته يشوف حاجه بالشكل ده ولا اسمه المرسومه ع كتفاها حسسه انها ملكه بكل


ما فيها ...


طاهر بنبهار : الايه الحلاوووة دي كتي مخبيه ده كله عني ده انا معرفش تفصیل جسمك ي خربيت ابوووكي بيا اضك يفرح الجلب الحزين


فاديه بحب : كلي ملكك ي جلبي


طاهر ضحك من كل قلبه وهو عاايز يفترسها بس لا لازم يتمتع بكل للحظه معاها الحاجات دي مش بيشوفها كل يوم ...


فاديه ابتسمت بحب وعنيها دمعت وحسة قد ايه كانت مقصره


مع جوزها وندمت ع كل للحظه حلوة ضيعتها ومن كل قلبها كانت بتدعي لمسك الي فهمتها وعرفتها تعمل ايه وتقول اليه وتتصرف ازاي ...


طاهر لمس صدرها برقه وفاديه جسمها اترعش من لمسته


طاهر بخفوت : تسمحيلي .


وهو بيمسك صدرها بين صوابعه برقه


فاديه بعيون كلها رغبة اومأت بكسوف ...


طاهر رفع القميص لفوق وفك مشبك البرا الي شكله يجنن وكان دنتل مخرم اسود وبيشف صدرها ...


وهبط ع صدرها ورقبتها وبقا بيلثمهم بكل حب ورقه ويبوس رقبتها ويمتص صدرها بحب


فادية من كم المتعه الي حستها وزودت النار ف انوثتها بقا وسطها يتحرك وهي بتتعلق


ف حضنه اكثر وتحرك انوثتها ع رجولته


طاهر بقا يطلع وينزل معاها وشفيفه مش رحمه جسمها الرقيق وتعدل خلع الجلابيه وخلع الفلينه


وجاي يخلع السروال فاديه مسكة ايده

طاهر بخوف : اوعي تجوليلي طفي النور لول اجتلك حد لله ..


فادية ابتسمت برغبه : لاه انا الي هخلعك


وقربة منه نومته ع السرير ونزلت السروال بالبوكسر ... وغمضت عنيها بخجل من شكل رجولته المنتصبه


وقربة منه وبقة تبوس فكه وعيونه رقبته صدره وايدها ع صدره وكتافه بتتحسسهم برقه


طاهر برغبه : امسكيه بين كفوفك ي فدوتي لاجل خااطرك


فاديه بصت له بحب ومسكته بين صوابعها الي بترتجف بشهوة وخجل وبقت تحرك ايدها لتحت وفوق براحه وقربة بتوتر وباسة رأس رجولته بوسه رقيقه


طاهر زمجر بمتعه : تا اني تا انيي ي جلبي


فادیه کررت نفس الحركه لما حست بمتعة جوزها وانها عجبته وفرحة من قلبها رمة خجلها خالص بقا وفضلت تبوس فيه وفتكتر لما مسك قالت مصي ودعبيه بلسانك وفتحت شفايفها براحه وطلعت لسانها ودعبة مقدمة رجولته


طاهر بأنين : اممم وه وه كنت مخبيي عني ده كلوو فين ي فدووتي اكترري حبيبي اكثر مصي بين شفيفك عاايز احس بشهد لسانك عليه ...


فاديه الشهوة زادت عندها بسبب كلام حببها وبسبب الاحساس الي اتملكها وهي مسكه رجولته بين ايديها ونزلت بشفيفه وبقت تمتص فيه بلهفه ورغبة ومتعه وصوت انينها وزمجرت طاهر ملت اجواء الاوضة


طاهر اتعدل بسرعه بعد ما خلاص السم ضرب ف دماغه ومش قادر عا ايز يقتحم مراته بكل الاحوال .. خد فاديه نومها ع ضهرها وقلعها الاندر الاسود ...


وفتح رجليها بايديه وبقا يبص ع انوثتها لاول مره براحه وقلبه واجعه من عنف نبضاته وسخنته زادت ونفسه عالي حط كف ايده ع انوثتها


وبقا يتحسسه برقه بهمس : اايه الجمااال دهه

فادية ابتسمت وهي بترتجف من لمساته وغمضت عنيها


طاهر بخفوت : لااه فتحي عنيك مش عايزك تغمضيه واصل انهارده وعيشي معاي بكل للحظه .. وقرب برقه بقا يبوسها بوسات


متفرقة ع انوثتها الحساسه


فادیه شهقت بعنف وبمحنه : وه طااهر بكفاايه


طاهر رفع راسها وشفيفه بتلمع من شهوتها الي نزلت : بكفاايه لييه ي فدووتي


فادية برغبه متزينه بخجل : متححالك جرب منيييي ي طااهر


طاهر فقد العقل قرب منها بكل رغبته لاول مره من جوازهم تطلب قربه وتبين رغبتها فيه دخل رجولته جواها براحه لحد ما دخل كله ...


مسح ع شعرها بكف ايده وبقا يتحرك جواها برقه وحب ولذة وانين فاديه عالي ونفسها مضطرب


فاديه بشهوة : اسرع ي طاهر عشان خطرري طاهر مش قادره اوصف احساسه زمجر بمتعه وبقا يتحرك


اسرع جواها وبقت رجولته تخبط ف انوثتها بكل شبق وشهوة جواهم وفاديه حضنته ليها وايدها لفة ع ضهرة بمتعه وفضل يضاجع فيها بكل قوته لحد ما وصلو للخلاص مع بعض


هممممممم جماال اوو ورقيقين فاديه وطاهر


يلا عقبال لليلنا هههههههههههههههههه


فضل طاهر لحد الفجر يشرب من الحب ويشرب حببته ف جوله واتنين وتلاته بعد كده قاام اغتسل وهو وخدها ف حضنه ...


طاهر خرج وهو بينشف شعره وفاديه خرجت وراها وهي لفه الفوطه ع جسمها وعنيها بتلمع بفرحه بعد ما شافت وش جوزها المنوور ...


طاهر قرب منها بحب : صبااحيه مبااركه ي عرووية


فادية اتكسفت وضحكت بفرحه : مباركه عليك ي طااهر


طاهر ضحك وخدها ف حضنه : يلا همي البسي اسدالك وتعالي نصلي ركعتين شكر لله جبل


الفجر عشان ربنا يديمها بينا محبه ويبارك ف ليلتنا ويرزجنا الخلف الصالح


فادية اومأت بطاعه ولبسة ووقفت وراه جوزها الي كان امامها

وبقا يصلو مع بعض بكل راحه لاول مره منذ جوزهم وعنيها دمعة بفرحه ف سجدتها ودعت لمسك بالهداية والزوج الصالح الي يراعيها


طاهر سلم وخد ف حضنه وهو بيبوس


دماغها : حراماً


فاديه براحه وطمنينه : جمعاً ي حبيبي


طاهر وقف : يلا هروح اصلي الفجر ف المسجد وانا جاي هجبلك تفطري متنميش لحد ما اجي وكده كده هناموا برحتنا انهارده مفيش انزلو اعتبريها اجازتك هههههههههههه


0


فادية اومأت وهي بتبتسم وودعت طاهر الي نزل يصلي الفجر


مسك بعد ما خرجت من اوضة ليل لفت الشال كويس ع جسمها وطلعة قعدت


عند الدكه ورفعة راسها للسما بحزن وفضلت قعده لحد ما شافت ليل خرج من اوضته وراح عند النار


الي سبوها الشباب وطلع كل واحد اوضته.


ليا بعد ما مسك خرجت من الاوضه شاف البرا بتاعت مسك وفضل كأنه بيحارب وسواس قهري اشتغل ف دماغه وقام مسك البرا بتاعتها بوجع


وغمض عنيه وهو جسمه كله بيرتجف بعنف عض ع شفته بيأس وقربه. مناخيره وشمه شمه بكل قووته واستنشق ريحتها وهو بيغمض عيونه اکثر وبيقبض ع الحماله بين صوابعه الي ابيضت وبتتهز بعنف فضل يشم ويشم وهو ساند دماغه ع الدولاب الي قدامه والبرا ف ايده رفع ايده التاانيه وخبط بكل


قوته ع دلفت الدولاب وهو حاسس انه بيموووت من جواه بقا يشم ف ريحتها ومش قادر يبعد عنها ودموعه نزلت بحزن من الحال الي وصلها بقا يخبط دماغه


ف الدولاب : اطلعي من نفوووخي اطلعييي وسبيني ف حااالي انا معدتش


جااادر ابعدك اكتررر من كده انااا خلاص تعبتتت اااااااخ بعددددي عني عاااد ورفع دماغه وخبطها تاني بس جت ف سن الدولاب وجبهته اتفتحت ورما البرا من ايده ودخل الحمام وغسل وشه ونضف الجرح وحط عليه لزق طبي وخد النصيبه الي ف الارض وجري


ع براا راح نحية الناار الي الشباب كانه مولعينها وطلعه من


جبيه مرماه جواها

جيبه ورماه جواها


مسك شافت جبهته المجروحه

والبرا بتاعها الي رمااه ف النار وبتسمت بسخريه وحست انه روحها اتكسرت نصين وخدت نفسها وطلعة الاوضه وهي بتجر رجليها وراها ...


طاهر رجع من صلاة الفجر وخد سندوتشات  وهو مروح

وخله عائشه عملتله كبايتين شاي بالنعناع وخدهم ع صنية وطلع


لمراته ..


مروق طاهر


مسك فضلت ناايمه لحد الساعه 11 بعد كده قامت من وجع جسمها قامت خدت


دوش دافي ودلكت جسمها تحت المايه وطلعت لبسة هدومها وعليهم الشال


ونزلت .. سمعت جدتها


صفاء : جمعة مبااركه ي شيخ ليل


ليل ابتسم بحب : علينا وعليكي ي جدتي ...مسك طلعت وشفتهم قعدين وليل كان لابس الجلابيه البيضه


ومبتسم بلعة


ريقها وقعدت جمب جدتها بعد


ما قالت بخفوت : صباح الخير


ليل اول ما لمحها غض بصره ووقف : احححم ي لا عن اذنك ي


جدتي عشان


الحج جبل خطبة الجمعه سلام عليكم


صفاء : وعليكم السلام ربي يحرصك ويحميك ي زينة شبابنا


وفخر العزايزه


كليا اتهم ...


ليل وهو طالع نده ع عائشه


عائشه : نعم ي خوي


ليل بهدوء : احم بصي ي عيوش حاوولي تخلي مسك تسمع خطبة


النهاردة وكمانك حولي تخليها تصلي وعلميها وجربيها منك


عائشه بحب : والله انا بحاول بس جولت واحده واحده عشانك متنفرش منيي وتبعد ...


ليل : ربنا يجدرك ي حبيبتي وهو ثواب وتكسبيه ف بت عمك يلا فوتك بعافيه


وصل ليل الجامع و طلع على المنبر عشان يخطب خطبة الجمعه قبل صلاة الضهر .. غمض عنيه وتنفس بهدوء وبدأ في طقوس الخطبه المتعارف عليها


0


: بسم الله و الحمد لله نحمده ونستعينه ونستغفره ونعوذ بالله من شرور أنفسنا ومن سيئات أعمالنا من يهده الله فلا مضل له ومن يضلل فلا هادي له وأشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له وأشهد أن محمدًا عبده ورسوله بلغ الرسالة وأدى الأمانة ونصح الأمة وكشف الله به الغمة وجاهد في الله حج چهاده حتى أتاه اليجين من ربه فصلوات الله وسلامه عليه ما تعاجب الليل والنهار إلى يوم الدين أما بعد .. أيها المسلمون خطبتنا اليوم سوف تكون عن الزنا وزنا المحارم.


: الزنا من أعظم الذنوب بعد الشرك بالله فقد قرنها الله بالشرك


وجتل النفس ولكده كان الزاني المحصن من الثلاثة الذين أحل


الله دماءهم


و روى البخاري ومسلم من حديث عبدالله بن مسعود، أن النبي صلى الله عليه وسلم قال 

: (( لا يَحِلُّ دَمُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ يَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلَّا اللهُ وَأَنِّي رَسُولَ الله إلَّا بِإِحْدَى ثَلاثٍ: الثَّيْبُ الزَّانِي، وَالنَّفْسُ بِالنَّفْسِ، وَالتَّارِكِ


لدينِهِ الْمُفَارِقُ لِلْجَمَاعَةِ ))


: و قال الإمام أحمد بن حنبل رحمه الله : «ولا أعلم بعد جتل النفس ذنبًا أعظم من الزنا


وقال المنذري رحمه الله : صح أن مدمن الخمر إذا مات لجي الله كعابد وثن ولا شك أن الزنا أشد وأعظم من شرب الخمر


: أيها المسلمون الزنا له مراتب متفاوتة فهو بأجنبية لا زوج لها عظيم وأعظم منه بأجنبية لها زوج وأعظم منه بمحرم


وزنا الثيب أقبح من البكر


اغمض عينه مكملا وكأنه يحدث نفسه : والزنا من الشيخ لكمال عقله أقبح من زنا الشاب


روى البخاري ومسلم من حديث أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : (ثلاثة لا يُكلِّمهم الله يوم القيامة ولا


يزكيهم ولا ينظر إليهم ولهم عذاب أليم


: شيخ زان وملك كذاب وعائل مستكبر


والزنا من العالم والحر لكمالهما أقبح من زنا العبد والجاهل واللي افظع من دا كله والعياذ بالله زنا المحارم ... زنا المحارم أعظم إثما من الزنا بغير المحارم لما فيه من القطيعة والأذى والاعتداء على الرحم المأمور بصلتها فأن الذي يزني بذات محرم منه فإنه يقتل بكل حال . فأنه أعظم الزنا على الإطلاق زنا بالمحارم ..... والزنا عموما كبيرة من الكبائر التي حرمها الله تعالى على عباده بل حرم القرب منها والوقوع في دواعيها ومقدماتها


. قال تعالى


: وَلا تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ كَانَ فَاحِشَةً وَسَاءَ سَبيلاً. [الإسراء: 32].


: عن أبي هريرة عن النبي ﷺ قَالَ: «كُتِبَ عَلَى ابْنِ آدَمَ نَصِيبُهُ مِنَ الزِّنَا، مُدْرِك ذلك لا محالة : الْعَيْنَانِ زِنَاهُمَا النَّظَرُ، وَالأَذْنَانِ زناهما الاستماع، واللَّسَانُ زِنَاهُ الْكَلَامُ، وَالْيدُ زِنَاهَا الْبَطْشُ والرَّجُلُ زِنَاهَا الخُطَى، والْقَلْبُ يَهْوَى وَيَتَمنَّى، ويُصَدِّقُ ذلك


الفرج أو يُكَذِّبُهُ متفق عليه،


و فضل ليل يتكلم بكل ضوح ومسبش تفصله في الموضوع دا


الا وحكاها وكأنه كان قاصد يوصل المعلومات دي وبعد انتهاء


وقت الخطبه المخصص نزل ليل من على المنبر عشان يقيم


بالناس صلاة الجمعه المباركه ونهى الصلاه بالدعاء للمسلمين


والوطن وسائر العالمين والموجودين بيأمنه وراه لحد ما ختم و سلم والناس قامت..


فاات شهر ع اخر لقاء بين مسك وليل من بعد الخطبه دي مسك اتغيرت الي حد ماا وبقت تستنا كل جمعه عشان تسمع الخطبه وبقت تتجنب تنزل وليل موجود عشان هي عارفه نفسها ليل ارتاح الي حد ماا انها مش بتنزل لكن كانت فيه حاجه قلقه نومه وهو احساسه انه اشتاق لها ...


رشا ف الشهر ده شكت ف حاجه وبعتت امها اشترت لها اختبار حمل وعملته


وبقت تشد ف شعرها بقهر : لاه مهحملش من ليل ابداا مش عاا ایزاه انا مش هخليه.. انا رايحه اتصل بالدكتور الي هيسجطني كل مره


وفتحت الباب وجت تخرج امها سحبتها من شعرها : تعااالي ي بت المفضووحه هتودينا ف داااهيه ي بت الكلب وقفلت الباب


عائشه كانت خرجه من اوضة مسك وشفتها وراحت عند الباب ووقفت تتصنت وهي بتستغفر بسبب الذنب ده لكن دي حياة اخوها ...


رشا بغضب : بعددددي عني ياامه خلفه مش هخلف من ليل لو اطبجت السماع الارض وبيكي من غيرك برضو مسجط الي ف بطنيي


هاجر ضربتها بالقلم : انت هتمشي عليه ي بت الكلببب مفكره نفسك كبرتي عليي ده انا جطم رجبتك ي ام عين بيضه مش كفااايه يختيي انك بت وانا طول حملي مستنيه الواد الي يعملي جيمه ف المخروووب ده كمااان عايزة تسجطي الواد الي هينفعنا بدل ما كلها هبااابه والخوجايه وبتها يرمونا برااا البيت..


رشا : بعدي عنييي عيال مش هچیب ااايه هفضل طووول العمر ماشيييه


ع كيييفك ... مش بمزاجك وانا هسجطه يعني هسجطوو ودلوووجتي كما انك


وين طرحتييي .


عائشه حطت ايدها ع بقها بصدمه وخوف وجسمها كل بيتنفض ومفيش


حاجه ف دمغها غير : ليلل ليل


ونزلت ع تحت جريت ع براا شاافت سند داخل البيت


عائشه بزعرر : ي سندددي سند


سند دخل يجري عليها : خيررري عيشه ف اايه ي بت عمييي


عائشه بسرعه : اجرررري ي سند الله يسترهااا عليك انده ع ليل يلا همم


جوااام مصيبه يسند جوله مصيبببه


طيرررر


سند طلع يخرج عليل وهو مخضوض من منظر عائشه وكل


فكره ان جدته


سلمتت اما انتها ...


سند من اول الاراضي الزرعيه وليل كان واقف مع باقي قريبهم


: ي ليييييل ي لييييل || الحج ي وود عميييي مصييييبه مصيبه ي لييييل


ليل بص عليه بخضه من صوته العااالي وطلع يجري : فااايه ي واااكل نااسك انطج

سند بينهج : عيييشه عيشه عااايزك وهتجول نصييببه الحج


ليل جري ع البيت من غير ما يسأل وف دما اغه الف سؤال وسؤال


ليل دخل البيت وهو مخضوضه لقه عيشه وقفه ع الباب : خييير ف ااايه ي عيشه ف ااايه


عائشه بدمووع : اما انتك والاماانه عهد امسك العجل وبلااش تتهوور


ليل قلبه انقبض وكل الي جيه ف باله مسكك عملت مصيبه : الايه ي عيشه وجعتي جلبي


عا ائشه بغصه : والي عز وجل ي واد ابووي خبيت عنك لجل خووفي عليك وكسرت جلبك بس الي هيحصل دلووجتي چریمه والسااكت عنها هيشيل ذنب كبيرر سمعت مرتك من كاام يوم هتجول انها هطسجت عيالك واحد وراه التااني ومش هتجيب منك عيال واصل وهتحصرك ودلوجتي حصل


وفضلت تحكيله الي حصل وليل حس الدنيا ضلمة والوسيعه بحاالها ضاقت عليه وزمت وكانه الدنيا اتهدت ع دماغه من الذنب الي بيحصل ف بيته وهو غافل وكام مره لاحظ عليها


وتجوله


برد ف معدتها ولا ضغط واطي يومين تلاته وتكون مهدوده ومصفره كانها روحها كانت هتتسحب وهو کااان مغفل كبيرر ...


رشا خدت طرحتها من ع السرير وخرجت تجري لبراا ووو..... 

 🤍دمتم ساالمين 🤍..


الفصل الثامن من هنا


بداية الروايه من هنا


رواية وتبقي لي كامله من هنا


رواية مسك الليل من هنا


رواية هنا الأمير من هنا


رواية فتيات من جحيم من هنا


رواية حب في قلبي غرد


رواية زوجة أخي من هنا


رواية عشق لايموت من هنا


رواية ديب كامله من هنا


رواية عشقني متوحش من هنا


رواية حوريه في الجحيم من هنا


رواية عاشق بدرجة مجنون كامله من هنا


رواية سر الشيطان الأسود كامله من هنا


رواية العنود كامله من هنا


رواية رحيل الهواري كامله من هنا

رواية دكتور قلبي كامله من هنا


رواية انكسار امرأه كامله من هنا


رواية عشق بلا رحمه كامله من هنا


رواية جرح يداويه العشق كامله من هنا


رواية ظل حب قديم كامله من هنا


رواية من أجل أبنائي تزوجتك من هنا


رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا


رواية بسمه موجوعه كامله من هنا


رواية معشوقتي الصغيره كامله من هنا


رواية طلاق بلا تبرير كامله من هنا


رواية شهد حياتي كامله من هنا


رواية العاصفه كامله من هنا


رواية الفرار من الحب كامله من هنا


رواية توكيل زواج كامله من هنا


رواية شوق العمر كامله من هنا


رواية مستشفى بلا حياه كامله من هنا


رواية كيان الزين من هنا


نسيم العاصف من هنا


رواية فرقتنا الظروف وجمعنا القدر من هنا


نوفيلا الراهب كامله من هنا


رواية العشق الأخير من هنا


رواية زينه من هنا


غاردينيا من هنا


رواية الجميله والوحش من هنا


رواية دكتور نسا من هنا


رواية آصرة العزايزه من هنا


رواية رحلة قدر من هنا


رواية ليالي الغول من هنا


رواية لعنة الإرث من هنا


رواية متمرده عشقها الشيطان من هنا


رواية عذرا لقد نفذ رصيدكم من هنا


رواية لعبه بين يديه من هنا


رواية نار قلبي وانكسار فؤادي من هنا


رواية قاصره في قلب صعيدي من هنا


رواية ملياردير الصعيد من هنا


رواية وتبقي لي من هنا


رواية عشق الحور من هنا


رواية طلاق غيابي من هنا


رواية اغتصب روحي من هنا


رواية غصن من هنا


رواية بلا ذاكره من هنا


رواية عودة الذئاب من هنا


رواية الجامحه والبدوي من هنا


رواية الحب والخطيئه من هنا


رواية جبرونا عالزواج من هنا


رواية لعبة الحب من هنا


رواية لما القلب بحب من هنا


رواية إبن الصعيدي من هنا


رواية مالم تخبرنا به الحياه من هنا


رواية بائعة الخضار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية غريق علي البر من هنا


رواية اللعب مع الشياطين من هنا


رواية كم من قلوب احرقت


رواية جمعتهم الاقدار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية لي نصيب من إسمي من هنا


سكريبت بنت الشارع من هنا


رواية طريقي كامله من هنا


رواية أحببت مربية ابنتي كامله من هنا


❤️🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺


الروايات الكامله والحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنا


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات جديده هتعجبكم من هنا


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا




وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إرسال تعليق

أحدث أقدم