رواية مسك الليل الفصل السادس حصريه وجديده على مدونة أفكارنا

 رواية مسك الليل الفصل السادس حصريه وجديده على مدونة أفكارنا 


مسك بعد ما ليل سبها مسكت الكباية حدفتها ف الارض وفضلت تجز على سنانها بكل عصبيه وطلعت تجري ع اوضتها وجواها


نار من رفضه الصريح ليها


مسك بصوت عالي وغضب والشريط سف ع انجليزي : انااا ايها الحقيررر ترفضني انااا مساكي .... غيرك كان يتمنى فقط قبله من الاميره مساكي ايها اللعين العاهر


وولعة سجاره وفضلت بتدخن بعصبيه وايدها بتترعش.


انا احترق بنشوتي ورغبتي بكك سجعلك تندم داركيي ساجعلك تتمني قربي تمووت ع قبله واحده مني ولان تستطيع وصاالي


وخدت سجايرها والفون ونزلت ع نفس المكان الي كانت قعده فيه اول مره ع البحر وهي طلعه من الباب الخلفي لمحت ليل واقف في الشباك بشرود وعيون حزينه اومأت بشر وقربت من البحر


و شغلت الفون ع اغنيه اجنبيه وبقت تدخن وتتمايل عن اللحانها


وتغني معاها بصوت عاالي عشان يخد باله منها وفعلا خد باله


ولكن مبصش عليها اصلا  ليل شفها لكن غض بصره وودا وشه النحيه التانيه وهو بيقول مع نفسه


: اعملي ما بدالك ولا حتي هعبرك تانيي واصل يا اكش تولعي ف نفسك حتي ماليش صاالح


و لما حس بهدوئها رفع عينه بقلق وتصلب مكانه وبرقت عينه بعد ما شفها خلعت هدومها وفضلت بالهدوم الداخليه فقط


ونزلت الماايه وفعز التلج داغمض عنيه بعصبيه


: استغفر الله العظيم... منك لله ي بعيده الي عملته ف حياتي كلها چيتي ف يومين ضيعتيه .... اعوذ بالله منك ومن اشكالك .. يا ربي انا ماليش ذنب ..... للحظه قلق عليها وكان هيبص عليها بعدين نفض الفكره من راسه وهو بيقول .... ونا مالي ماليش صالح يكشي تغرج حتى ..... ماليش صالح كيف بس وابوها ولاني مسؤوليتها. لااه خلاصك شلته ويشيلها خلاصك كييف بس دي بت عمك عارك.. تفيتها لتحت ف عبك تفيتها لفوج هتنزل ع وشك مفيش منها مفر ولو حد شافها إكده هتجيب لنا العاار بت ال .. استغفر الله العظيم


فضل كده متردد يروح لها ولا لا بعد ما اخد قراراته ان يبعد عنها نهائي وكمان كان خاايف يطلع لها بسبب انه عارف هيشوف حاجات مش عايز يشوفها حتي ف كوابيسه


بس فجأه قلبه اتنفض لما سمع صوتها زي ماتكون بتغرق


وبتناادي حد يسااعدها


فتح المندره الي كان قاعد فيها جواه البيت غير المضيفه


الخاارجيه وليها بابين باب من جواه البيت وباب خلفي بيودي


ع الاراضي

وطلع يجري بكل خوف وقلق وفعلا شفها بتعافر ف المايه وفلمح البصر خلع الجلابيه ونط ف البحر بس الي غفل عنه


نظراتها الخبيثه


بعد ما شافت انه مش معبرها و هي بترقص فكرت تقلع و تنزل الماايه وبرضو لما معبرها اش عملت انها بتغرق .. واول ما شفته خارج سابت نفسها للمايه وبقت طايفه فوقيها وغمضت عنيها بتمثيل


تتحسد عليه ...ليل نزل الماايه وسحبها ليه ولسه هيخرج بيها فتحت عيونها وهي بتضحك بسخريه وراحت متعلقه في رقبته بسرعه ولفت رجليها على خصره ولصقت جسمها في جسمه واديها خدت رحتها وهي بتتنقل بجرأة على ضهره وصدره العريض لحد ما وصلت لرجولته ومسكتها وتبتت


ليل فتح عنيه بصدمه وزقها بعيد عنه ونزل ع وشها بقلم هشم عضم فكها حرفيا ... مسك فضلت متصلبه قدامه اول مره ف


حياتها تتضرب


ليل بغضب : انتييي مهتوبيش واااصل كااام مره حذرتك هاااا کااام مره انتييي ااايه شيطاانه


مسك فضلت بصاله ومبرقه وهي لسه تحت تأثير الصدمه


ليل مسك شعرها بغضب : انت مش كنتي هتغرجي انا عااد هغرجك صوح وغرج شيطانك معااكي ونخلصوا من شررك يا فاجره یا جليلة الحيااا


وبكل عنف وغضب غطس راسها كلها ف الماليه ومسك بقت


تضرب ع ايده وتجرحه بضوفرها وترفس بجسمها كله في


المايه لما حست انها بتتخنق والرأتين اتملوا مايه


ليل رفع وشها مره تاني بعنف مكملا بكل غصب : هتوووبي ولا لااه و تخرجيني من نفووخك ولا لاه انا هعيد تربيتك انا يا فاجره کااام مررره حذرتك جوليليي


مسك وهي بتشهق بعنف وبصتله بكل غضب وهي بالعافيه بتلتقط انفاسها : ده بعينك داركيي ليل نزل وشها ف المااايه تاني بشكل أعنف : يبجا انتي اللي


جانيتي على روحك ويانا ي انتي ي وكله نااسك


وفضل حاطت وشها ف المايه لحد ما حركتها هديت خالص وفااق من غضبه رفع وشها بسرعه وقلق وبقا يخبط ع وشهاا


خبطات متتاليه لما لقاها ساكنه خالص


ليل بخوف وهو بيبلع ريقه : بتتت انتي ي وكله نااسك... انتيي ي شر الباليه.... انتي يا مصيبه... لاه لاه يابوووي... لاه يا ربي لاجل حبيبك النبي


مسكك يا مسكك


سحبها للخارج بسرعه ونيمها ع الارض وهو مغمض عنيه كفايه


ايده اللي لمساها مش هيوسخ


نظره کمان وخد الجلابيه بتعته رماها عليها


لما الجلابيه غطتها من اول رقبتها لرجلها قرب منها


ليل بحذر بدأ يعملها الاسعافات الأوليه وهو مغمض عنيه وجسمه متصلب وهو بيضغط على صدرها بكفوف اديه... ولما ملقاش نتیجه کتم منخيرها وهو بيعافر ف روحه عشان يعمله وفتح بوقها وقرب بتردد واول ما شفيفه قربت عشان يعملها تنفس صناعي راحت قفشه ف شفايفه


انا كها ايدي ابهرتيني


وسحبت شفایفه بین اسنانها وبقت بتمتص فيهم بنهم وجوع وشرهه بعد ما حست بانفاسه وريحته الطيبه وشفايفه الي كانت شغوفه بيهم لدرجه صعبه


ليل فتح عنيه بذعر وصدمه و بعنف بقا يبعدها عنه بستمااته لا لا مش بعد ما خد عهد ع نفسه لا مش ف الحرام يارب


مع انه كان يتمني شفيفها الي لمسة شفيفه وهي بنت خمس سنين وهو ابن ال 17 من ساعتها ما بسش غيرها ولا شفيفه لمسة غير شفيفها وكان شغوف بيها لدرجه صعبه لدرجه حس نفسه مريض عشان يتعلق بطفله


وسعتها دفن نفسه ف كتب الدين والدراسه عشان تخرج من


عقله وقلبه وبطل يسأل عليها وبطل يكلمها ولو سمع صوتها


وهو بيكلم عمه يقفل ويحصن نفسه منها لانه عاارف نهايتها هيكون زوج اختها وكان مصيره متحدد اصلا . بعدها عنه بعنف لدرجة شفته اللي كانت بین اسنانها اتجرحت وحس بطعم الدم


ليل وقف بغضب وهو بيمسح شفيفه بضهر ايده بقهر وقرف : انتيبي بهيمه مهتفهميششش جلتلك بعدددي عنييي والي ف نفووخك خرچيه عشان مش حيحصل لو طبجت السما على الأرض و مفيش غيرررك هيتعب


شد شعره بعنف وكمل : منك لله ي شطاانه هتشيليني وتشيلي نفسك ذنب كبيررر.. هدخلينا جهنم من أوسع أبوابها يا وكله نا اسك


وقرب منها وهو بيجز ع سناانه وراح ضربها كف تاااني أقوى من الاولاني


: انتييي مش هتوووبي كااام مره حظرتككك كااااام مررره... منكك الله يا بعيده .. منك لله .. انا عمري ما مديت يدي ع واحده ولا كت اتخيل ف يوم امد يدي ع واحده بسسسس انتييي انتي مش بني ادمه انتي شطاااانه غووووري انجلعي من وشي وستري نفسك يا رخيصه بالجلابيه دي يلااا


مسك حست ودنها بتصفر من عنف الكف التاني ومتاكده انه


هيسيب علامه على وشها الناعم .. عمرها ما اضربت ف حياتها كميه قهر ووجع وغضب وكره كانه جواها ده غير كلامه اللي كان بيضربها في الصميم


ولاول مره من سنين طويله دموعها تنزل لأول مره تحس الاحساس ده دموعها نزلت بغذارة وشهقتها


عالية .


ليل وده وشه النحيه التانيه وهو بيقبض ع کف ايده بقهرر وحسره

مسك وقفت ولفة الجلابيه ع جسمها وطلعت تجري ع اوضتها


و شهقتها عاليه.


ليل قعد مكانه بيأس وحط كفه ع راسه من كم الضغط الي حااسس بيه والصداع الي هيفرتك دماغه من ساعة ما جت ولا ليله ليل ولا نهاره نها ار وحس من جواه بینها از دینه اخلاقه اساسه حدوده اللي ماشي بيها كله بيتهز وهيقع دمرت حياته وقلبتها رأسا ع عقب وهو ف النهااية بني ادم


بص جمبيه لقاه الفون بتاعها والسجاير والهدوم اللي كانت لابسها خدهم ودخل الاوضه ورماهم ف الدولاب وقفل عليهم .


ورما نفسه ع السرير وهو معندوش طااقه لاي حاجه حاسس انه انفصل عن الواقع


لا يلدغ مؤمن من جحر مرتين وهو اتلدغ مرتين بنفس الطريقه في المرتين صدق انه يكون جرلها حاجه ودي حاجه بينت ليه مدا خبثها وانه فعلا ع نياته


غمض عنيه وهو ولا حاسس بضغظ ولا غضب ولا عصبيه ولاارهاق ولا برد من هدومه اللي اتبلت ف الجو ده حس انه دخل


ف مرحلة تبلد .


مسك دخلت الاوضة ورمت الجلابيه بعنف ودفنت نفسها ف السرير وفضلت تبكي بحرقه هز ثقتها ف نفسها وف جمالها المغري وهي اللي كانت مفكره من بوسه هيسلم لها ويمارس معاها الحب ع شط النيل مسحت وشها بعنف وهي من جواها بتتوعد ليه بالجحيم


وغمضت عنيها وراحت ف نوم عميق .


وكانها بتهرب من الواقع .


تاني يوم الصبح ليل صحي ع ضوء الشمس اللي سطع من شباك الاوضه وتنفض بعنف صلاة الفجر راحت عليه لاول مره يجي من عشرين سنه وفضل يكح بقوة وجسمه كله بيوجعه وصداع صعب مش قادر يفتح


عنيه منه


قام يستغفر ويستعيذ من الشيطان وطلع من الاوضة بوهن وشاف جده داخل هو الباقين


صالح : ده احنا صبحنا يا شيخ ليل راحت عليك نومه يااك


ليل بصوت مبحوح : ايوة والله ي جدي معرفش كيف صالح قرب منه وحط ايده ع جبهته : وه وه ده انت سخن مولع وشكلك واخد دور بارد واعر


وخد ليل قعده ع الكنبه وهو بينادي ع صفاء


طلعت ام ليل بعد ما طاهر قالها وقال لعائشه ان ليل تعبان


مني بخوف : ماللك ي نضر عيني كف الله شر الف سلامه عليك يا ولدي


وهي بتتحسس جبهته


ليل بتعب ونفسيه محطمه : مفيش حاچه یا امه متجلجيش انا زين شوية بارد وهيروحه


لحالهم .


وبص لعائشه : معلشي يا عيوش هتعبك معاي هتيلي برشامة صداع نفوخي هينفجر


مني : لاه ي ولدي افطوور لول وبعد كده خد العلاج اجري ي عيشه هاتي مايه با ارده و فوطه نعمله کمدات چسمه هیخرج ناار


عائشه اومأت دماغها وجت تتحرك


ليل بتعب : وهتيلي خلاجات نضيفه من اوضتي ونزليلي بااجي هدومي وحاجتي ف المندره


عائشه طلعت تنفد طلباته بهدوء وستغراب


صالح : هتنجل حاجتك ليه من اوضتك يا ليل


ليل بهدوء : معليش يا جدي خلاف بيني وبين مرتي و لما تتعدل ان شالله ربنا يصلح الأمور... وهو جضى اخف من جضي اهجورها ف المضاجع احسن ما امد يدي عليها او حته اطلجها ...


الجد سكت وهو عاارف ان ليل ميخدش قرار زي ده الا لو حصلت حااجه كبيره بينه وبين مراته وبيفكر عملت ايه يوصله انه يهجرها ونكث دماغه بهم واضح وهو شايف ان قراراته دمرت اولاده واحفاده وهو كان مفكر نفسه بيعمل عيين العقل


صفاء ربتت ع رجله بهدوء : هتتعدل ي حج صاالح كل حاجه هتتعدل بس جول ي رب


صالح بخفوت : ي رب ي بت عمي ي رب


عائشه طلعت و خبطت ع باب اوضة ليل ورشا

قامت رشا من النوم وفتحت الباب بحواجب معقوده وش يقطع الخميره من البيره


زي ما بيقوله : خيير ع الصبح عاايزه ايه


عائشه بحنق : چایه اخد خلاجات اخووي وحاجته كييف ما طلب واخد ليه علاج عشانك تعباان


رشا بعدت عن الباب ببرود : وهو هينجل حاجته ليه انشالله


عائشه دخلت تطلع حاجته : الله ورسوله اعلم عندك وسأليه... وین علاچه


رشا نامت ع السرير وتغطت : عندك متلجح ف الدورج وانتي طالعه طفي النور معااكي وجفلي الباب بلا جرف ع الصبح .


عائشه هزت دماغها بيائس من البني ادمه معدومة الاحساس وخدت حاجة اخوها كلها ف شنطه


مع سجادت الصلاه والسبح والمصحف بتاعه وبرفانه والسواك بتاعه وجلاليبه وغيراته والعلاج .. وطلعت ورزعت الباب وراها من غير ما تطفي النوور .


وهي طلعه سمعت صوت مسك وهي بتكح وانينها طالع بره


الاوضه خبطت الباب ودخلت بخوف

مسك بعيون دبلانه و ارهاق : اممم عيووش تعباانه جسمي كله متكسر مش قادره


3 عائشه قربت منها بخوف وحطت ايدها ع جبهتها : ي بووي جسمك جايد ناار وليل الثاني تعبان علي اخره تحت الف سلامه عليكم يا جلبي


2 مسك اتعدلت وهي بتسأل بقلق : ليل ماله


3 مسك بتعب : طب لفي وشك عشان انا مش لبسه كويس


2 عائشه لفة وشها ببسمه : ايه تتحسدي بجيتي تنكسفي يااك


4


٢٦ ١ ١٢:٠٨


تصفح -


عائشه بقلق : مالك ي مسك ي حبيبتي ايه الي جرالكم بس اكيد من جعدتكم ع الدكه ف البرد ده بعيد عن دفي الناار


عائشه وهي بتخرج ليها هدوم من الدولاب : تعبان وواخد دور زيك وصعب حتي صلاة الفجر راحت عليه وعمرها ما حصلت ربنا يعفي عنكم جومي يلا اغسلي وشك والبسي وتعالي معايا عشانك تفطروا وتاخدوا العلاج


مسك بأنين : اممم لا خاايفه اخدش حياك هههههههه


عائشه ضحكت : وانا الي للحظه اتأثرت والدمعه كانت هتفر من عيني طب جومي يختي يلا.


مسك دخلت الحمام وخدت شور دافي سريع ولبست روب الاستحمام ومسكه فوطه بتنشف شعرها كويس وهي بتكح ع


اخرها وصدرها تعبها


بزياده بسبب التدخين اللي بتدخنه


لبست الهدوم اللي خرجتها عائشه وفضلت قعده ع السرير بوهن وجسمها بيترعش من البرد اللي حسه بيه فعضمها


عائشه قربت منها لما خلصت : خودي البسي چاكت ليل منها دفي ومنها ستره عشان محدش يتحدد معااكي ع الصبح مسك بنزعاج : لاا مش هلبسه .. مش عايزه حاجه منه ريحته


عائشه استغربت ردها : خلاصك ثانيه هجيب لك حاجه من اوضتي حكم انتي لبسه كله محندج


0


خرجت عائشه بسرعه ودخلت اوضتها طلعت شال صوف تقيل وطويل ومعاه الطقيه بتعته والجوانتي وطلعت لها شراب تقيل عشان تدفي نفسها كويس


ودخلت اوضة مسك حطت الشال ع جسمها غطها لتحت مؤخرتها وقفلته بدبوس من قدام لمة شعرها


بتوكه وهي وبتلمه اتخضت وشهقت يا حزني ايه دا يا مسك نص وشك اليمين مزرج أكده ليه ... لاه


لاه دا وارم کمان


مسك وهي بتحسس على وشها بحزن


مفيش حاجه يا عيوش انا بس بتقلب كتير وانا نايمه فا وقعت على وشي بالليل


ولبستها الطقيه ومدت لها الجوانتي : سلامتك يا حبيبتي خدي البسي ده خليه ي دفيكي


لبستها الطقيه ومسك نزلتها شويه على وشها عشان تدريه ونزلت عائشه عند رجلها عشان تلبسها الشراب


مسك مسكتها من كتفها : بتعملي ايه قوومي بليز


عائشه ابتسمت لها بحب : هلبسك الشرب يا جطبوطه وبعدين يا بت هو انتي مش كيف اختي الصغيره ولا ايه


مسك عنيها دمعت وشفتها اتقلبت زي الاطفال : انا بحبك اووي يا عيووش اي لاف يو سو ماتش


عائشه قربت حضنتها ومسحت دموعها الي نزلت ع خدها : وانا بحبك ي مسكي.... وبقت تربت ع ضهرها بحنو بعد ما دخلت ف نوبة سعال شديده ...


ووقفت معاها بعد ما مسكت شنطة ليل ونزلت بيها براحه ...


مسك بتسأل : ايه الشنطه دي


عائشه بحزن : دي خلجات ليل وحاجته بعتني حبتها من الاوضه بتاعته هيعتزل رشا وينام ف المندره مش عارفه عملت ايه خلته هیهچورها


0


مسك اومأت بصمت وكملت مع عائشه


مني : اتأخرتي ليه ي عيشه اخوكي عاايز يغير خلجاته


عائشه : معلشي يامه كنت بساعد مسك حكم هي التانيه تعبانه ع اخرها وصوت كحتها كان جايب اخر الاوضه و چسمها مولع برضك ..


مني قربت من مسك بقلق : اسم الله عليكي يا بتي الف بعد الشر عنكم يا حبابي عنيا تعالي تعالي


ليل سمع عائشه وفتح عينه بعد ما كان ناايم ع الكنبه والكمدات ع دماغه وشافها بتقرب بأرهاق باين ع ملامحها وغمض عينه بحزن وتعدل براحه وحس ان الدوخه لعبت بيه ونزل دمااغه لتحت بتعب ودوخه مسك قعدت جانب جدتها اللي حضنتها بخوف


: سلامتك يا جلبي


الجد طلع من الاوضه بعد ما صلي الشروق اايه مالها حبيبة جدها


مسك رفعة راسها من ع كتف جدتها وبدموع وشفه مقلوبه زي الأطفال : جدو


الجد قعد جمبيها وخدها ف حضنه : مالك ي جلب جدك من جواه مالك هتبكي ليه يا حبيبتي


مسك ببكي : تعبانه اوي ي جدو كوكو تعبانه خالص


الجد ضحك بحزن : الف سلامه علي كوكو.. خلاص عاد متبكيش وفطري وخدي العلاج احسن اخلي عايشه تضربك ابرة


مسك مسحت دموعها وتنفضت بخوف : لا ارجوك مش بحب الحقن بليز جدو وحياتك هشرب الدواء بس بلاااش بخااف منها

صالح بحب : خلاصك يا جلب جدك متخفيش اووعي تخاافي


من حاجه واصل وانا جمبك


ومعااكي


وباس دماغها بحب ومسك دفنت وشها ف صدره براحه وفضلت تتمسح فيه زي القطه.. وهي


بتكح علي اخرها


وحطه ايدها الصغيره ع فمها بتعب


جيه محمود وقعد جانب مسك وحسس على شعرها بعد ما وصوله خبر تعبها


ايه يا مسكي يا حبيبتي مالك


ام فاین داد متخفش علیا


قالتها ببتسامه مرهقه وهي لسه في حضن جدها


ليل خرج من الحمام بعد ما خد دش دافي وجفف شعره كويس وصلاة فرضة الي فات عليه وهو بيستغفر وقام وخد شال كبير


وحطه علي كتافه


وخرج وهو متكلفت بيه من البرد اللي حسه ف عضمه


صفاء بحب : تعالي حدا اي يا نوارتنا محسب علیکم یا حبايبي ... عين وصابتكم انت وبت عمك

ليل قعد جمبها وهو بيرتجف


: تسلمي ي جدتي ربنا يطولنا ف عمرك


مسك سمعت صوته المبحوح التعبان والدموع ملت عنيها وحست للحظه بالذنب وانها السبب ف ده كله وانها فعلا شيطانه زي ما قال ليل ودموعها زادت ونزلت ع صدر جدها


صالح بحزن : وه مالك بس هتبكي ليه ي مسك يا بتي


0


مسك بوهن : مش قادره ي جدو جسمي وجعني وعندي صداع وزوري حرقني اوي... وكمان مامي وحشتني اوي كانت هي اللي بتهتم بيا لما اتعب


لاه متشليش هم دي كلنا هنشلوكي فحبابي عنينا لحد ما طيبي وتبجي كيبف المهرة .. وه ايه اللي ف وشك دا يا مسك


قالها الجد بعد ما لاحظ وشها لما رفعته وهي بتكلمه مسك بصت ع ليل بحزن


ليل شافها ونزل عيونه ف الارض بقهر


متقلقش يا جدو انا بس وقعت من على السرير

مني طلعت بصنية الفطار وحطتها ع تربيزه صغيره وقربتها منهم


: طب يلا عشان تكلوا لجمه وتخدوا المضاد الحيوي وعلاج البرد وعيشه هتعملكم ایسون سخن بعسل النحل ويجعله بالشفا ان شاء الله


مسك رفعة راسها وبصت ع ايدها وع الجوانتي وتكلمت زي الأطفال كعدتها لما تمرض بتبقا زي الطفله الصغيره


انا خاايفه اخلعه احسن ابرد و صدقت لما دفيت ف حضنك يا جدو مش عاایزه اكل


الجد ضحك : اخلعي يد واحده طيب


مسك ضحكت : فكره حلوه يا جدو


و باست خده وقربت من صنية الاكل بعد ما صفاء قامت وقعدت جمب صالح


ليل وسع لها وبعد عنها مسافه عشان تاخد راحتها وهو ياخد راحته ومسك فعلا خلعت ايدها اليمين بس وبقت تاكل باید واحده


ليل شافها بتعاني ف تقطيع العيش بأيد واحده وبقا يقطع لها


اقم صفر منحطها قراممان الاطفال

لقم صغيره ويحطها قدامها زي الاطفال


و مسك بقت تاخد اللقم بهدوء وتاكل براحه ومن غير نفس بس لازم عشان المضاد حيوي بصت لليل بعيون ندمانه وبخفوت


: انا اسفه يا ليلي مش هعمل كده تاني صدقني ليل غمض عنيه بحزن واوماً بدماغه من غير ما يبص لها مسك نفضت ايدها من الاكل وجت تلبس الجوانتي


ليل بخفوت : جولي الحمد لله


مسك بصتله بستغراب ورفعة كتافها


لفوق : الحمد لله


ووقفت قعدت جمب جدتها تاني وعائشه قربت منها بالعلاج وكباية الينسون السخنه


: سمي يا جلبي وخدي العلاج ربنا يعفيكي


مسك : سمي !!


عائشه بهدوء : ايوة يعني تجولي بسم الله قبل اي حاجه


مسك خدت العلاج وكباية المايه : بسم الله

وشربته بهدوء وهي مستغربه من العيلة دي وزاي مهتمين بإدق


التفصيل وواحد يقولها تحمد ربنا والتانيه تقولها سمي وحست اد ايه هي كانت عايشه ف بيئه مختلفه تماما عن هنا .. وخدت كبايه الينسون ومسكته بين كفوفها وبقت تشرب بهدوء


البنات كل واحده نزلت من اوضتها وبدأو ينتشروا ف البيت زي خالية النحل بكل نشاط وهدوء وصوت القرآن اشتغل ف البيت مع ريحة البخور والنضافه الي حسيستها بالطمئنينه


ونامت ف حضن جدتها من التعب والعلاج هدي معاها بعد ماكنت بتكح ع اخرها ...


البنات جهزوا سفرة الفطار وكله دخل عشان ياكل ومسك نايمه ع رجل جدتها ف وضع الجنين وكل الي يشوفها يغض بصره قاام ليل رمي عليها المفرش الي كان ع كتفه


ليل بخفوت : حطي مخده تحت راسها وجومي عشان تاكلي


لجمه ي جدتي وتاخدي دوا


الضغط


صفاء بهدوء : حاضر يا نضر عيني روح ناملك ساعتين انت  كمانك جبل صلاة الضهر


ليل اوماً بتعب ودخل اوضته


ونام على السرير وغمض عينه بإرهاق الباب خبط اذن للطارق بالدخول و اللي كان جده


: نورت يا جدي


: تسلم يا ولدي... عايز أسألك على حاجه يا ليل


: اتفضل


: ايه اللي حوصل بينك وبين مسك.


ليل برقت عنيه وهو مش عارف يقول ايه


: متبصليش أكده جدك لسه مخرفش وشايف وفاهم كل حاجه بتحصل جدام عنيه... لما تعيوا انتوا الاتنين في نفس الوقت وهي نص وشها مخربط وانت يدك وشفتك مشلفطين دا معناه


ایه یا شیخ لیل


لليل بغضب : مافيش حاجه يا جدي غلطت وأدبتها : وأدبتها بالضرب إلا معاملتها مع مرتك جاي تعملها مع بت عمك مرتي عمرها ما نزلت في نصاص اليالي ع اللط و جلعت


عريانه ونزلت اسبحت في البحر


وه مسك عملت اكدهه ي وجعه مربربا اومأ ليل بغضب اقترب من الجد وضعا يده على فم ليل


: وهي اللي شلفطتك أكده وانا بطلعها عافرت معايا شويه وخربشتني


: هعديها ليك ي ليل عشانك عارفك مهتكدبش واصل ولا العيبه هتخرج منك بس اول مره تلف وتدور عليا ي ولد جلبيي


ويخرج من الغرفه من الباب الي بيودي ع الزرع وهو بيخبط كف ع كف وبيتكلم بزهول


: انا ممصدجش بجا مسك اللي كيف النواعم يطلع منها دا كله اترمي ليل على السرير ببتسامه وهو بيقول


: كيف النواعم ده انت ع نيتك ده حته محصلتش جرجوش بت ال يلاا


ربنا يصبرني ع ما بلاني سابت شباب الصعيد وامريكا وجفشت فيا بايدها وسنانها كيييف الكلب الصعرانه بس ي انا ي انتي ي كوكو بسخريه


مسك بعد ما صحيت لما جدتها عدلت راسها وقامت تفطر اتعدلت وطبقت الشال الي كان ع كتف ليل وراحة توديه ليه احسن يحتاجه وسمعت كلام ليل عنها


وربعة ايدها بغضب وعصبيه


: ماشي ي ليل بتقوم جدو عليا .. وكمان بقيت بتدافع عن الست رشا ملاك العيلة وانا بقا الشيطانه.... ماشى انا هوريك الشيطانه اللي بجد وي انا ي انتي داركي


بره هاجر غمزت بنتها بعصبيه وخفوت : شوفتي وتفرحتي ي بت الكلب يلي سايبه چوزك لبت الخوجايه تلوف عليه.. شوفتي كيف كانت بتتمايع عليه وعلى جدك


رشا بسخريه : هي لسه هتلوف ... ولا تلوفه من اصله وانا ما الي.. اصلا اكده اکده بعت خد حاجته من الاوضه و هچرني يلا چات من عنده


هاجر بصدمه : نهاارك ابوكي طين هجرك كييف يعني احسن تكون المضروبة عيشه جالتله


حاچه


رشا : لا عيشه لو سمعت هتخاف تفتح خشمها هتخاف علي اخوها يعرف حاجه زي دي .. وبعدين هي بتخاف مني واعر مستحيل تفكر تعاديني ... طين و روبه عليها وعلي اخوها


هاجر بصت لبنتها بغل وسكتت مفيش فاایده


فاات اسبوع واهل البيت مهتمين بمسك ولليلنا


الي فاق شوية من الدور ورجع يصلي ف المسجد وملتزم ف اوضته اغلب الوقت ...


مسك فاقت ومكنتش نااسيه وقفت عائشه معاها ولا حتي


فااديه الي كانت ديما عنيها حزينه


مسك قربت منها بعد المغرب وبخفوت


: تعالي ورايه عا ايزاكي يلاا


فااديه استغربت بس قامت وراها هي وعائشه ودخلو اوضة فاديه شافو مسك بتقلب ف دولابها وهي بتهز راسها برفض


فااديه : ف الايه ي مسك


مسك : ف ان انتي مش عندك اي لبس يشجع ايه الموديلات القديمه دي... دي نناه مترضاش تلبسها .. عنده حق طاهر


بصراحه..... معلش يا عيوش هاتي شنطتي الكبيره من الاوضه وتعالي جرري


براحت عائشه ورجعت بعد دقايق قليله وهي بتجر الشنطه وراها ... مسك رفعت شنطتها وفتحتها طلعت لها كام قميص سيكسي و برفان مثير ومغري


غير ريحة الورد الهادي الي بتفوح منها على طول


وطلعت شنطة الميكب وصبغة حمره جريئه مؤقته بتروح مع الغسل وطقمين ملابس دخليه الاندر بالبراد بتاعه ولسه بتدور ف الشنطه وادوات رسم بالحبر غير قلم الوشم


مسك بحب : ودلوقتي يلاا عشا ان نغيرك بدل ما انتي شبهة النهر الهادي هنخليكي شبه البحر الهائج


مستعد ددده


فادية اومأت بسرعه وهي مبتسمه اووي


عائشه : وه وه اليه الحاجات دي ومسكت البرفان شمته ورمت


نفسها ع السرير... ايه الريحه دي


ی عینی ی خوویا هتدوخ آنها ارده هههههههههههه

فادية ضربتها ع رجلها وضحكت بكسوف


مسك : قومي خدي شور يلا وحطي اللوشن ده ع جسمك اول ما تخلصي وتعاالي جري يلاا


0


فادية دخلت خدت شور سريع ودهنت الكريم ع جسمها كله الي بقا نااعم ورحته تجنن طلعت وهي لابسه البورنس ومكسوفه اووي


مسك قربت منها وخدت ايدها قعدتها ع السرير وصلت الاستشوار ونشفت شعرها وبدأت ترش لها الصبغه ونكشت شعرها زي الكيرلي بدل ما هو سايب وهادي كده من غير روح


مسكت ادوات الزينه ورفعة رموشها وحددت ملامح وشها بحتراف اظهر جمالها ورسمت حواجبها وحددت شفيفها وعملت لها فوليووم خله شفيفها تجنن مع لاب جلوس


وف الاخر حددت عيونها بالكحل الاسود الامع ورسمة لها ايلاينر يليق ع عيونها الوسعه


عائشه بنبهار : الله اكبر ما شاء الله فين بت عمي هههههههههههه


فادية : صوح والله يا عائشه شکلی بجا حلو  

قاديه : صوح والله يا عائشه شكلي بجا حلو


مسك ضربتها ع راسها : بنت قولنا ايه انتي اصلا حلووة وجميله من غير اي اضافات دول بس لزوم الدلع


وخدت ادوات الرسم حتط لها استيكر علي شكل ورده حمره


على صدرها بحبر احمر وبقلم الحبر الاسود نزلت البرنس من ع كتفها وعلي عضم الترقوة كتبت اسم طاهر بالانجليزي بشكل جذاب ...وقومت فادية وخدتها لحد المرايه فاديه فتحت بوقها بصدمه


وعنيها دمعت وحضنت مسك


بفرحه : شكرا شكراا تعبتك معاليه


مسك ضحكت : عاادي ي عيوني .. خدي بقاا الطقم الي ع السرير ده البسيه والبسي القميص ده


وانتي ي عيوش خدي اعمليلها كيس النسكافيه ده بس اووع تشربي منه


عائشه : ليه اوماال


مسك بخبث : لما تكبري هتعرفي


عائشه ضحكت ع كلامها ونزلت تعمله وطلعت بيه


كانت فااديه لبست القميص القصير بس اتكسفت تخرج مسك ادتها عليه روب طويل ستان وطلعت وهي بتشد فيه يمين وشمال وبصه ف الارض


مسك : ي بنتي اهدي وسيبي القميص اومال لما طاهر يشفوك هتعملي اايه


فاديه فركت ايداها بتوتر : معرفاش معرفاش


مسك خدت النسكافيه من عائشه : طب خدى اشربی ده عشان تفوقي وتركزي معايا ف الكلام


فاديه : لاه مجدراش حسه بطني ممغصه من الخوف التوتر


مسك : معلش عشان خطري يلا


فادية اومأت وخدت الكبايه وشربت بهدوء بس كانت مستغربه


طعمه شوية


: طعمه عامل ليه اكده ...


مسك بخبث : عشان نوع غير الي اتعودتي عليه ده طبعا غير التوتر الي انتي فيه رووقي عا ايزاكي تبقي هاااديه خاالص وان ده عاادي وده جوزك وحبيبك وسبق شاف ده كله واكترر


فادية هزت دماغها بكسوف وبصة ف الارض بخجل


مسك بصدمه : ايه مشفش


فادية : هجوله طفي النور


مسك ضربة ع جبهتها بصدمه : نو نو نو ده كده اوووفر اوي .. عيووش يلاا ي روحي عشان فيه كلام هيخرج يخدش حيائك


دلو وقتي


عائشه : وه وه دي اخرتها بتوزعوني وبعدين ما انا كمان ع وش


جواز و عا ایزه اتعلم اومااا چواز و عا ایزه اتعلم اوماال


مسك قربت ومسكت خدودها : يختييي جميل ي نااس وعا ايز يتعلم او وعدك قبل فرحك باسبوع هديكي درس مكثف عن كل حاجه


و باست خدها


عائشه ابتسمت : طب يلاا فوتكم بعاافيه معاكي ربنا يختي ي فا اديه


فاديه بخوف : عيشه متسبنيش الله يصلح حاالك


عائشه ضحكت وجت تخرج


: بقولك ي عيوش بصي سااعه كده بالظبط وتروحي لطاهر تقوليله ان فاديه عايزاك ضروووري ف اوضتكم


فاديه : وه لاه لاه يا مرري هيجول عليا اليه


مسك بصت لها بطرف عينها : بس ي بنت اخرسي.. هيقول ايه يعني.. حبيبتي وعايزاني زي ما انا عايزها .. لازم يحس دايما انك عايزاه ودي اول حاجه لازم تتعلمها


عائشه خرجت وخدت الباب ف ايدها ومسك قعدت قدامها ع السرير وهي بتبصلها بتركيز وترها

مسك بهدوء : انتي بتحسي بايه لما تكوني ف حضن جوزك


فادية اتكسفت : وه يا مسك اليه السؤال المحرج ده


يا قلبي انا مش عايزه تفصيل انا بس كنت عايزه اعرف حاجه معينه... بصي من الاخر يا فاديه انتي عندك برود جنسي يعني مش بتبقي مبسوطه وحسه بشهوه وانتي مع طاهر


فاديه بخجل : لا والله ببجا مبسوطه بس كسوفي بيسيطر عليه و ايوة هحس كيف ابجا ف حضن حبيبي وراحلي اللي مفيش حد زيه ف الدنيا ومحسش ... دا انا ببجا مشتاجه لي ونفسي


اعمله


كل الي يتمناه بس غصب عني بشوفه بتلخفن وبيجا مش ع بعضي وبتكسف


منه واعر .


: خلاص لو على الكسوف يبقا مقدور عليه ومش هسيبك غير لما تبطليه نهائي عشان تعرفي تستمتعي ف حياتك مع حبيبك طاهر


مسك ابتسمت وكملت : انسي نفسك معاه يا فاديه و الي يجي ف بالك قوليه من غير تردد والي بيبقا نفسك تعمليه اعمليه ع


طول ده حبيبك ملكك وانتي ملكه واللي نفسك فيه اطلبيه منه بكل حب وهو اكيد هيعمله ... ولا انتي بقا عايزها يبص برا زي ما بيقولوا و يخونك


اتفضت فاديه قائله بدفاع : لاه رجلتنا تعرف ربنا ومستحيل يبصوا برا واصل


: خلاص يبقا هيتجوز عليكي هابله بحجة انك مش مكفيه احتيجاته كراجل... يا فاديه انا مش بخوفك بس انتي لازم تكوني ماليه عنيه طول الوقت عشان ميبصش برا .... وصدقيني لو انتوا كنتوا كويسين في الموضوع دا بذات هتبكوا كويسين في كل حاجه ولو لاء صدقيني الموضوع دا هيأثر على حياكم كلها وشويه شويه هتلاقي طاهر بعد عنك خالص... صدقيني العلاقه الجنسيه بين اي اتنين بيحبوا بعض مش بتبقا مجرد شهوه وبس دي بتبقا الطاقه اللي بيشحنوا بيها بعض عشان يقدروا يقوموا ضغوطات الحياه كل واحد بيدي التاني كل الحب اللي جواه على شكل شهوه بتخرج من جسمك لجسمه والعكس


فاديه كانت قعده بتستمع ليها بكل جوراحها ومندمجه ف


كلامها ...


مسك : بصي بقا هيجي كمان شويه هتكوني فرده نفسك ع السرير ومتتحركيش غير لما يشوف تفاصيلك حته حته ويمتع


نظره بجمالك


اللي انتي عملتيه دا كله عشان خطره بعد كده لما يقرب منك اووعي تقوليه تطفي النور ولا حتي تخبي جسمك بالعكس ده انتي تنامي وتفتحي رجليكي كمان


وخليه ويتفرج برحته وانتي متعي نظرك بجمال جوزك بوسيه ف كل حته ف جسمه... کله کله یا فاديه انتي اكيد فاهمه


فاديه بغباء : هااه


مسك زفرة بحنق : رجولته ي فااديه رجولته بوسيه وامتصيه ودعبيه بايدك لا وكمان هتخدي ايده وتحطيها ع انوثتك بكل الرقه الي جواكي واللي عايزاه منه اطلبيه لو عايزه هو كمان يدعبك من المنطقه دي اطلبي منه من غير خجل


فاديه سابت كباايه النسكافيه الي خلصتها بعد ما ايدها اتر عشت : وه وه وه يا بوووي انا ما الي دوخت ليه و سخنت مره


وحده يخربيتكك


ي مسك روووحي سااخت مني


مسك ضحكت : يا بنتي انا كده بديكي تفاصيل بسيطه ده حاجات اكثر من كده بكتير بس انا خاايفه علية اعصاابك


فااديه بخوف : بس انا مهجدرش اعمل ده كله


مسك بثقه : هتقدري النسكافيه الي انتي شربتيه ده بيهدي الاعصاب وبيخليكي متفكريش كتير وكمان هو منشط جنسي قوي بيزود الشهووة بيخليكي تخرجي برا المتوقع ف طبعا لما تعملي علاقه بتأثير المنشط مره او مرتين هيبقا خلاص اتعودتي وخلاص الكسوف ضاع ومش هتحتاجي للنسكافيه تاني عشان انتي كده كده مش برده جنسياً انتي خجلك مقيدك احنا نضيع الخجل ونكمل بقا بالفطره


فا اديه : بالفطره كييف يعني


مسك : يعني طبيعي لما تكوني ف حضن حبيبك هتبقي عايزه تبوسيه تدعبيه تبوسي رجولته هتبقا مثاارة من مناطقه الرجوليه لانك مراءة وطبيعة المرأة وفطرتها بتبقا محتاجه راجل يكملها تدوب ف حضنه وتنتشي بحبه وتوصل معاه لاقصي


متعه وتبقوا جسد واحد وبتكتمل لما تنزلي شهوتك وهو كمان


يرتاح جواكي


فا اديه : ي بوووي انتي عرفتي الكلام ديه كله كييف

مسك ضحكت : انا اصحابي كلهم دخلوا ف علاقات وكانو بيتكلموا قدامي عن اللي بيحسوه مع شركاهم في السرير وكمان احنا عندنا الجنس ف امريكا ده ثقافه ولازم ندرسها كويس.


فا اديه بدأت تتحرك ف مكانها بتوتر : خلاص ما اشي انا ما الي كده مش ع بعضي وجنتي جا ایده ناار


مسك بخبث : يلاا بقا ورينا شطرتك عشان جوزك يطفي نارك دي ولما يخلص ابدئي معاه مره واتنين لحد ما تهدا نااارك وشتيا اقك يروح


فااديه بكسوف وقلة صبر : لسه الساعه مخلصتش


مسك بصة ع الحيطه : لا لسه 15 منت تكوني استويتي وهتلقيه داخل عليكي تخديه بالحضن وتبوسه بشتياق وتمصي شفايفه بكل حب و تدعبي لسانه بلسانك وتحطيه جواه بوقه


کده


يعني.. وركزي بقا عشان مدخلش على الخطوه الاتقل وفرجك


علي مشاهد تعلیمیه هههههههههههه


فااديه ششهقت : لاه لاه هعمل كيف ما جولتيلي

مسك : ومش كيف مانا قولتلك وبس الي هيملي عليكي جسمك ورغبتك وحبك اعمليه بدون ادنه تردد او خجل .. يلا انا هروح اضتي احسن خلاص حسه اني نعسانه افرحي بقا وفرحي حبيبك وبقي طمنيني بكره


مسك قامت ولمة العدة وخدت شنطتها وخرجت راحت الاوضه وفتكرت الفون بتاعها عايزه تطلع رقم مامتها عشان تعرف الاخبار منها وتكلمها ع الفون الارضي لحد ما تلاقي حل وفضلت تدور عليه مش لاقياه وفتكرت انهم اخر مره كانوا معاها علي النيل هو السجاير وكمان لابسها ونزلت تسأل ليل عليهم


طاهر دخل الاوضة زي ما قلتلو عائشه وتصدم وفتح بوقه بصدمه : سلاماً من قول ربنا رحيم وبقا يمسح عنيه وه وه انتي اتلبستي ولا ايه ي فدوي ي بووووي وقرب منها وووو


انتظرووووووني بعد التفاعل ي قمرات


الفصل السابع من هنا


بداية الروايه من هنا


رواية وتبقي لي كامله من هنا


رواية مسك الليل من هنا


رواية هنا الأمير من هنا


رواية فتيات من جحيم من هنا


رواية حب في قلبي غرد


رواية زوجة أخي من هنا


رواية عشق لايموت من هنا


رواية ديب كامله من هنا


رواية عشقني متوحش من هنا


رواية حوريه في الجحيم من هنا


رواية عاشق بدرجة مجنون كامله من هنا


رواية سر الشيطان الأسود كامله من هنا


رواية العنود كامله من هنا


رواية رحيل الهواري كامله من هنا

رواية دكتور قلبي كامله من هنا


رواية انكسار امرأه كامله من هنا


رواية عشق بلا رحمه كامله من هنا


رواية جرح يداويه العشق كامله من هنا


رواية ظل حب قديم كامله من هنا


رواية من أجل أبنائي تزوجتك من هنا


رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا


رواية بسمه موجوعه كامله من هنا


رواية معشوقتي الصغيره كامله من هنا


رواية طلاق بلا تبرير كامله من هنا


رواية شهد حياتي كامله من هنا


رواية العاصفه كامله من هنا


رواية الفرار من الحب كامله من هنا


رواية توكيل زواج كامله من هنا


رواية شوق العمر كامله من هنا


رواية مستشفى بلا حياه كامله من هنا


رواية كيان الزين من هنا


نسيم العاصف من هنا


رواية فرقتنا الظروف وجمعنا القدر من هنا


نوفيلا الراهب كامله من هنا


رواية العشق الأخير من هنا


رواية زينه من هنا


غاردينيا من هنا


رواية الجميله والوحش من هنا


رواية دكتور نسا من هنا


رواية آصرة العزايزه من هنا


رواية رحلة قدر من هنا


رواية ليالي الغول من هنا


رواية لعنة الإرث من هنا


رواية متمرده عشقها الشيطان من هنا


رواية عذرا لقد نفذ رصيدكم من هنا


رواية لعبه بين يديه من هنا


رواية نار قلبي وانكسار فؤادي من هنا


رواية قاصره في قلب صعيدي من هنا


رواية ملياردير الصعيد من هنا


رواية وتبقي لي من هنا


رواية عشق الحور من هنا


رواية طلاق غيابي من هنا


رواية اغتصب روحي من هنا


رواية غصن من هنا


رواية بلا ذاكره من هنا


رواية عودة الذئاب من هنا


رواية الجامحه والبدوي من هنا


رواية الحب والخطيئه من هنا


رواية جبرونا عالزواج من هنا


رواية لعبة الحب من هنا


رواية لما القلب بحب من هنا


رواية إبن الصعيدي من هنا


رواية مالم تخبرنا به الحياه من هنا


رواية بائعة الخضار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية غريق علي البر من هنا


رواية اللعب مع الشياطين من هنا


رواية كم من قلوب احرقت


رواية جمعتهم الاقدار من هنا


رواية مشكله عائليه من هنا


رواية لي نصيب من إسمي من هنا


سكريبت بنت الشارع من هنا


رواية طريقي كامله من هنا


رواية أحببت مربية ابنتي كامله من هنا


❤️🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺


الروايات الكامله والحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنا


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات جديده هتعجبكم من هنا


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا




وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إرسال تعليق

أحدث أقدم