5=فتيات من جحيم - ✨البارت الخامس ✨
براءة الطفولة....انا الطفلة التي اغتصبت طفولتها....انا الطفلة التي عدت انثي ....شرسة ....انثي من جبروت...أنثي من نار.....أنثي لا تعرف معني للرحمة....انثي للجحيم عنوان .....أنا جحيم مدمر....
![]() |
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
يعلن مطار القاهرة الدولي عن وصول الرحلة القادمة من روسيا لتهبط الثلاث فتيات ويخرجن لينظر لهم الجميع باعجاب من هؤلاء الفتيات لينظر لهم الجميع لهؤلتء الاجانب ليخرجن يجدن أسطول من السيارات والحراسة ليركبن سياراتهن بغرور وكبرياء ليتجهن ناحية قصر غاية في الجمال وااروعة قصر فتيات من الجحيم الذي لأول مرة يدخلوه ويسكنوه لتنبهر شعاع وجويرية من جمال القصر فهم لم يروه من قبل بل كانت المشرفة علي اعداده غزال ليجدن الخادمات تنظرن لهن بإعجاب من جمال تلك الفتيات ليسمعن صوت محبب الي قلوبهن يقول: حمدلله علي السلامة أميراتي ليلتفتن الي صاحب الصوت لتشرق وجوههن بسعادة ويقولن جويرية وشعاع: باسل وحشتيني ويركضن عليه ليحتضنهم ويقول:
وانتم كمان وحشتوني اوي
غزال ببرود: عملت ايه في اللي اتفقنا عليه
باسل بسخرية: هي دي وحشتني يا باسل اش حال ان انا اللي مربيكي
غزال وهي تتجه نحوه وتقوم باحتضانه: وحشتيني يا بيبو
باسل وهو يحتضنها : وانت أكتر يا قلب بيبو
الفتاتان: تيرا را را
باسل بسخرية: غيورات
لتضحك غزال عليهم ليقول باسل بحنان: أميراتي يلا كل واحدة علي غرفتها وعيروا هدومكم واستريحوا شوية شكلكم تعابنين من السفر
غزال: جدا والله انا هموت وانام
باسل: بعد الشر عن متقوليش كده
جويرية بحنق: انت الوحيد اللي بتسمع كلامه مش عارفة ليه
باسل بغرور: هو انا اي حد انا باسل المحمدي
شعاع بغيظ: ما خلصنا يا عم عارفين انك زفت المحمدي
باسل: شامم ريحة حاجة بتنحرق
جويرية بغضب: انا اللي هخليك تنحرق
وتقوم بالركض خلفه ليركض باسل وخلفه جويرية بينما شعاع وغزال يتجهوا الي غرفهم لتتجه كل فتاة الي المرحاض ويأخذوا شاور ويرتدوا ملابس نوم مريحة ليناموا بعمق فهم تعبوا من السفر
في المساء تستيقظ الفتيات ويبدلن ثيابهن الي ملابس بيتية مريحة لينزلن إلي أسفل ليجدوا باسل جالس وبيده كوب من القهوة لتتجه أريام ناحيته وتجلس بجانبه وتأخذ منه كوب القهوة وتشرب منه بكل برود بينما باسل جالس ينظر لها بغيظ لتقول ببرود: عارفة اني حلوة والكل هيموت عليا بس مش لدرجة تفضل باصصلي كده وبعدين في ايه
باسل بغيظ: يعني مش عارفة في ايه
أريام متصنعة عدم الفهم: في ايه
باسل: يعني تاخدي مني القهوة وتشربي منها ما كنت قولتي لأي واحدة من الخدم وكان عملك
أريام ببرود: لأ دي عجبتني ممكن اندهلك الخدامة وتعملك واحد جديد مش مشكلة يعني
باسل: يخربيت برودك يا شيخة مش عارف جايباه منين
أريام ببرود: يعني مش عارف جايباه منين
ليزفر بحنق بينما شعاع وجويرية يكتمان الضحك بينما هو ينظر لهم بغيظ ومن ثم تنفجران في الضحك لينظر لهما نظرة حارقة لتتوقفا عن الضحك وفجأة يسمعوا رنين هاتف باسل ليخرجه وينظر اليه ومن ثم ينظر الي أريام التي تبتسم بخبث وانتصار ليقول بصوت عالي:
إياس الراوي....
أريام ببرود: افتح السماعة وخلينا نشوف هيقولك ايه
ليرد باسل عليه والفتيات بجواره يستمعن الي المكالمة وابتسامة شر علي وجوههم ليقول باسل ببرود:
آلو
إياس: ازي حضرتك استاذ باسل
باسل : تمام الحمدلله ...ممكن اعرف سر المكالمة دي ايه ....رغم اني بتمني انها تكون الموافقة
إياس: احنا فعلا بنتصل بيك علشان نقولك اننا موافقين علي المشروع القرية السياحية
باسل ببرود: تمام تقدروا تتفضلوا عندي بكره في الشركة علشان نمضي العقود
إياس: لا حضرتك هنمضي العقود في شركتنا
لينظر باسل الي أريام لتنظر له بمعني تمام وافق فهذا موضوع تافه
باسل: اوك إياس بيه هنكون عندك في الشركة الساعة ٩ علشان نمضي العقود
إياس: تمام ....سلام
باسل: سلام...
ومن ثم يغلق الهاتف لينظر الي الفتيات الجالسات يبتسمن بشر وينظر الي أريام التي تحولت نظرتها الي البرود ووجهها خالي من التعابير لتقف الفتيات وتقول أريام ببرود : احنا هنروح النادي ندرب شوية
باسل: بس انتم لسه راجعين من سفر واكيد لسه تعابنين
جويرية ببرود: لا متخافش علينا احنا اخدنا علي كده
لتصعد الفتيات ويبدلن ثيابهن وينزلن الي أسفل لينظرن الي باسل الذي نظر لهم بصدمة ليقول :
انتم هتخرجوا كده
شعاع ببرود: اه ...ليه في حاجة
باسل : انتم ناسيين ان احنا في مصر مش في روسيا علشان تخرجوا كده
جويرية بلامبالاة: عادي ..مش جديدة
باسل: يبقي احضر المحامي علشان اجبكم من بوليس الآداب
شعاع ببرود: مش فارقة وبعدين انت ناسي احنا مين
باسل بسخرية: لا مش ناسي
أريام ببرود: يلا بينا يا بنات
ليخرجن تاركين ذلك الواقف ينظر لهم بصدمة من كمية البرود تلك ليزفر بغيظ ويتجه الي غرفته بينما الفتيات خرجن من القصر فقد كانوا يرتدون هذا
أريام
يدخلن النادي بكل غرور وكبرياء وانظار الجميع مسلطة عليهم من هؤلاء الحوريات والجميلات نظرات الاعجاب والهيام من جميع من في النادي ليتجهن ناحية غرفة تبديل الثياب ليبدلن ثيباهن الي ملابس رياضية ويخرجن الي التراك ويبدأن في الجري بسرعة عالية ورشاقة ومهارة جميلة والجميع يتابع من هؤلاء فكانت أريام ترتدي هذا
ومازال الجميع يتابع لينتهين من الجري ويذهبن ناحية ساحة الملاكمة ويبدأن في التدريب ليجدن الجميع ينظر إليهم بهيام واعجاب ومن ثم يكملن التدريب بكل برود تحت تشجيع الجميع لهم وتصيفق وتصفير حار ليبتسمن بسخرية علي هؤلاء لينتهوا من تدريباتهن ويتجهن الي الكافيتريا ويطلبن عصير فرش وسط نظرات الاعجاب من النادل ليأتي ويعطيهم العصير ويذهب ليشربن الفتيات العصير ببرود وغرور ليجدن مجموعة من الشباب آتيه نحوهم ليقول الشاب ويدعي لؤي ويمد يده ليصافح أريام:
هاي انا لؤي انت مين يا قمر
لم تعيره أريام اي اهتمام بل ظلت ترتشف من العصير بكل برود ليقول الشاب الآخر لشعاع : انا شادي وانت
ونفس الشئ مع جويرية ولم يعيرهم الفتيات اي اهتمام بل ظلت الفتيات ترتشفن من العصير بكل برود ليغضب الشباب بشدة ليمسك ذلك المدعو لؤي يد أريام بغضب و يقول:
انا بكلمك تبقي تردي عليا وبعدين انت مين علشان مترديش عليا انت عارفة انا مين
أريام ببرود : طز ...
لؤي بغضب وهو يرفع يده ليصفعها : انت اتجننتي يبقي لازم تعرفي انا مين
ليجد يد تمسكه وعيون حادة غاضبة تنظر له وتقول:
يبقي انت اللي متعرفش احنا مين وايدك تنزل لتوحشك يا حلو
لؤي بسخرية: ليه هخاف من شوية بنات ملهمش لازمة
شعاع بسخرية: طبعا لازم تخاف والا حابب تشرف في المستشفي أسبوعين
شادي: واخيرا طلع ليكم صوت وشكلكم كده عايزين تشوفوا الوش التاني
شعاع: ما تورينا ياعم جون سينا والا عضلاتك دي نفخ
شادي بغضب: طب انا هوريك ازاي تتكلمي مع أسيادك كده
جويرية بغضب: انا بحذرك يا تمشي بالذوق والا هتمشي علي نقالة
لؤي: شوية بنات زيكم هتمشينا علي نقالة يبقي لازم تتأدبوا
أريام ببرود: يبقي انتم اللي حابين تمشوا علي نقالة
ومن هنا تبدأ المعركة وتضرب الفتيات الشباب بشدة لينتهي الامر بفوز الفيتات ليأتي مدير النادي اليهم وينظر الي الشباب الملقون علي الارض ومن ثم يغضب وينظر الي الفيتات ويقول بغضب :
انتم اتجننتوا ازاي تعملوا كده انتم مش عارفين دا ابن مين وهو يشاور علي لؤي
شعاع بسخرية: هيكون ابن مين يعني وزير الداخلية
المدير بغضب : ايوا منك ليها يبقي ابن وزير الداخلية
جويرية ببرود: ميهمناش وغلط واتعاقب والا تحب تبقي مكانوا
المدير: انا مش عارف مين اللي سمح للحشرات زيكم يدخلوا النادي فين الامن علشان يجوا ياخدوا الحشرات دي
شعاع ببرود: احنا ندخل او نخرج وقت ما احنا عايزين
المدير بسخرية: ليه تكونوا أصحاب النادي وانا معرفش
لتذهب تجاهه أريام ببرود وتهمس بأذنه ببضع كلمات ليرتعش المدير وينظر لهم بخوف ويرتعش
المدير بخوف: انا آسف يا فندم ودي غلطة وعمرها ما هتكرر
جويرية بسخرية: ايه قلبت قطة يعني مش كنت من شوية أسد
شعاع بسخرية: فين الامن مش شايفهم يعني
أريام ببرود وصوت عالي سمعه الكل: احنا هندخل او نخرج وقت ما نحب ووقت ما تشوفونا الكل عينه في الارض علشان محدش يشوف غضبي واحسن حاجة متشوفهوش وانا بكره ان حد يعصي لي أمر هيشوف الجحيم علي ايدي
لينظر لهم الجميع بخوف وأولهم المدير فيبدو انهم ليسوا بالضعفاء ليأتي الامن ويقولوا:
فين البنات اللي عاملين مشكلة يا فندم
المدير بخوف: خلاص مفيش مشكلة تقدروا تمشوا
ليومأ الامن ويذهبوا لينظر المدير نحوهم بخوف ورعب لتنظر له أريام وتقول : احبك وانت مطيع
لتذهب هي والفتيات الي غرفة تبديل الملابس ليبدلوا ملابسهم بأخري ويتجهن نحو الخارج وليركبن سياراتهن بكل برود وغرور لا يليق سوا بهن ويتجهن الي القصر ليجدن باسل جالس غاضب لينظروا له ببرود ليقول باسل بغضب:
ممكن اعرف ايه اللي حصل في النادي
أريام ببرود: علي أساس المدير مقلكش علي كل حاجة
باسل بغضب: يعني توصل انكم تضربوهم ضرب جامد كده
جويرية: غلط لما فكر انه يمد ايده علي غزال وغلط لما فكرنا بنات من أياهم وغلط لما حب يورينا عضلاته وغلط لما ما سمعش كلامنا ومشي
باسل : احكولي اللي حصل بالتفصيل
لتتنهد شعاع وتحكي له ماحدث بالتفصيل وما ان انتهت حتي انفجر باسل ضاحكا لتقطب شعاع حاجبيها لتقول باستغراب :
هو ايه اللي بيضحك.في الموضوع
باسل بضحك: هههه حرام عليكم دا انتم موتوه ضرب غير اللي عملتوه في المدير الصراحة ارفع ليكم القبعة
جويرية بغرور: طبعا احنا مش اي حد وبعدين دول جايين مفكرنا بنات سهلة
باسل : ماهو من حلاوتكم دي مبيجيش غير المشاكل يخربيتك حلاوتكم وانتم جعفر كده
شعاع بغرور: طبعا لازم نبقي حلوين لان الجمال ليه أصحابه والا ايه
باسل بفضول : انت قولتي ايه للمدير خلاه يخاف ويترعش ويبقي شبه الكتكوت المبلول
جويرية بفضول: انا كنت عايزة اسألك السؤال ده من اول ما وصلنا بس نسيت
أريام:
#فلاش باك/
اقتربت أريام من المدير وهمست بأذنه وقالت: اذا كان هو ابن وزير الداخلية انا ابقي جحيم جحيم المعمار اكيد سمعت عني ولو حابب تفضل في شغلك ومركزك تبقي محترم ومطيع بدل ما تشوف الجحيم علي ايدي وعلي فكرة المكان ده يبقي ملكي وأصحابه احنا فتيات من جحيم وأحسنلك متقربش من الجحيم لأحسن تحرقك
لتبتعد عنه وهي تنظر له بخبث بينما هو نظر لها بخوف ورعب لتبتسم بانتصار فهي تكره ان يعصي احد أوامرها ليخاف المدير
#باك/
باسل بصدمة : الله يخربيتك انت قولتيله كده
لتومأ له أريام ببرود لتقول شعاع بفخر:
تربيتي ...فعلا يبنتيلي انك تربية شعاع
باسل بسخرية: تربية وسخة
جويرية : ما هي نفس تربيتك..
أريام ببرود : انا طلعة انام شوية تصبحوا علي خير
الجميع: وانت من أهل الخير
في قصر الراوي يقف الجد عاصم في الشرفة ينظر الي الغروب ويقول لنفسه:
شكل اللي جاي دمار فتيات من جحيم.شكلهم مش سهلين زي اللي قبلهم وينسحبوا بسهولة بالعكس دول أذكي مننا سبقونا بخطوة وباين انهم عارفين كل تحركاتنا بس مش عاصم الراوي اللي شوية بنات إمبارح يعملوا فيه كده بس لو شفتهم هيشوفوا جحيم عاصم الراوي
عند أريام تقف في الشرفة وتنظر الي منظر الغروب لتقول بعيون لا تبشر بخير :
اذا كنت انت عاصم الراوي فا انا......... ابقي................. ...جحيم عاصم الراوي
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
يارب البارت يعجبكم وعلي فكرة مش بعرف اتكلم بشر وحتي عمري ما كنت شريرة فهجرب ابقي شريرة شوية علشان اعجبكم يلا سلاموز يا عسل
الأميرة 👑😘😘
رواية عاشق بدرجة مجنون كامله من هنا
رواية سر الشيطان الأسود كامله من هنا
رواية رحيل الهواري كامله من هنا
رواية انكسار امرأه كامله من هنا
رواية عشق بلا رحمه كامله من هنا
رواية جرح يداويه العشق كامله من هنا
رواية من أجل أبنائي تزوجتك من هنا
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية بسمه موجوعه كامله من هنا
رواية معشوقتي الصغيره كامله من هنا
رواية طلاق بلا تبرير كامله من هنا
رواية الفرار من الحب كامله من هنا
رواية مستشفى بلا حياه كامله من هنا
رواية فرقتنا الظروف وجمعنا القدر من هنا
رواية متمرده عشقها الشيطان من هنا
رواية عذرا لقد نفذ رصيدكم من هنا
رواية نار قلبي وانكسار فؤادي من هنا
رواية قاصره في قلب صعيدي من هنا
رواية مالم تخبرنا به الحياه من هنا
رواية اللعب مع الشياطين من هنا
رواية أحببت مربية ابنتي كامله من هنا
❤️🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺❤️💙🌺
الروايات الكامله والحصريه من هنا
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنا
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺