رواية عشقت رجل ليس ملكي (حب ضايع)جميع الفصول كامله بقلم مروه محمد حصريه وجديده علي مدونة عالم الروايات والمعلومات
رواية عشقت رجل ليس ملكي (حب ضايع) جميع الفصول كامله بقلم مروه محمد حصريه وجديده علي مدونة عالم الروايات والمعلوماتاااااااااااه جنبي ياامي 😭
الهام : في اي يابنتي مالك 😩
طير البر : بمووووت ياامي جنبي 😭
الهام : بسرعه علي المستشفي 😱😭
طير البر : اه اه اه 😭
الهام : يربي كمان مفيش تاكسي ولا حتي توكتوك استر يارب 😱
الهام : معلش ياابني وقف العربيه بنتي تعبانه ومش لاقيه تاكسي وابوها واخوها مش هنا 😭
شادي : هاتيها بسرعه 😭
الهام : معلش ياطيراستحملي يابنتي شويه 😭
شادي : دكتووووور بسرعه 😠
الممرضه شيلها بسرعه مفيش اي حاجه ناخدها عليها :
طير البر : اه اه هموووت ياامي الحقيني 😭
الهام : شيلها معلش ياابني دي زي اختك انا ست كبيره مش هقدر اشيلها 😭
شادي : شلهاودخل اوضه العمليات😭
الهام : استر يارب انا ماليش غيرها 😭
شادي : حاسس بحاجه غريبه خايف عليها ومش عارف السبب
الهام : معلش ياابني تعبتك معايا لو عايز تتفضل. اتفضل الف شكر 🙂
شادي: لا ياامي ولا شكر ولا حاجه دي واجبي. وانا هفضل لحد ما اطمن عليها
الهام : ربنا يحفظك يابني 😭
الدكتور : خرج من العمليات 😭
الهام : خير يادكتور😭
الدكتور: هي الزايده عندها كانت هتنفجرواحنا عملنا العمليه والف سلامه عليها 🙂
الهام : عماله تعيط 😭
طير البر خرجت من العمليات 😭
الهام : اعععععععععع الحقني يا شادي 😭
شادي : كان قلبه اتخلع من مكانه 😭
شادي : في اي في اي 😭
طير البر : بنت من الصعيد عندها ٢٠ سنه بشرتها بيضه وعيونها عسلي وقصيره. وشعرها. قصير واسود ومحجبه طبعا لسه بتدرس في الكليه بس بت موزه 😹
الهام : والده طير البر عندها ٥٠ سنه
شادي : شاب من القاهره عندها ٢٤ سنه بشرته قمحوي ووعيونه سوده وطويل وجسمه جامد وشعره ا سود موز اوي برضو 😹
شادي: في اي في اي
الهام : طير البر مش في الاوضه
الممرضه : حضرتك دخلتي اوضه غلط هي الاوضه لي فوق 🙂
طير البر: بدات تفوق اه اه 🥹
الهام : الف حمدالله علي سلامتك يابنتي 🙂🥺
شادي : الف سلامه عليكي 🙂
طير البر: الله يسلمك 🥹
فون شادي : ترن ترن
شادي بعد اذنكم انا لزم امشي
الهام : معلش يابني تعبناك 🥹
شادي ولا يهمك عادي ده واجيي🙂
مشي شادي وطير البر بتفكر فيه 🙂
جو اهل طير البر خدوها وروحوا🙂
ترن ترن
قومي ياطير البر : المحاضره هتفوتك 🙂
طير البر : بسرعه ياامي حضري الفطار 🙂
الهام : همك علي بطنك😹
خرجت طير البر مستنيه روح صحبتها🤍
نزلوا الكليه.
طير البر هي وماشيه مش تفتح يااستاذ 🙂
الشاب : انا اسف لحضرتك🙂
طير البر: هو انت عامل اي يا استاذ شادي 🙂🥹
شادي : انا بخير اتتي عامله اي وبتعملي اي هنا🙄
طير البر: انا بدرس هنا في سنه اولي
ولسه. هتسالوا انت بتعمل اي هنا
رن جرس بدا المحاضره
طير البر هي وروح دخلوا المحاضره
روح: مين لي كتت واقفه معاه ده بره. 🙂
ده شادي لي انقذ حياتي
وفجاه الدكتور دخل
طير البر اتصدمت😳
شادي هو الدكتور 😂
شادي بدا المحاضره
طير البر كانت بتتكلم هي وروح 🙂
شادي: الانسه لي بتتكلم هناك تقوم تقولي كنت انا بقول اي 😠
طير البر : انا
شادي ايوه انتي 🙃.
طير البر : اسفه يادكتور مش عارفه
شادي : علشان حضرتك بتتكلمي مش مركزه اطلعب بره متحضريش 😠😠
طير البر : دموعها خلاص كانت هتنزل🥹
شادي : لاحظ عليها وحس بوجع في قلبه اني زعقلها 🥹
شادي بينه وبين نفسه انا بعمل ليه كدا وليه عايزها تركز علي مستقبلها وليه زعقت فيها
انسه روح هي فين طير البر
روح : عند الكافتيريا يادكتور
طير البر: اوف يربي علي الشاب الرخم ده 😖
الشاب: الجميل قاعد لوحده ليه 😉
الشاب فضل يرخم علي طير البر
طير البر: جاتت تقوم تمشي حد شدها من ايدها
طير البر: ضربت الشاب بالقلم 😳
طير البر: لقيت نفس القلم نزل علي وشها من نفس الشاب 🥹
شادي: شاف الولد ايده اتمدت علي طير البر اتحول. وشه احمر وعينه بطلع شرار والولد وحس بدمه بيغلي 😠
شد طير البر : وري ضهره
وهوب 😳
البارات الثاني :
حب ضايييع 💔شادي: هوب
نزل ضرب في الولد لحد ما كان هيموت في ايده
الناس ادخلت والولد مشي من قدام شادي
طير البر من الخوف دموعها بدات تنزل
شادي اول ما شاف دموعها حس بوجع في قلبه وبكل لهفه خلاص طيب محصلش انا جنبك 🥹🫂
طير البر: بدات تهدا
شادي : تعالي انا هروحك. علشان محدش يتعرضلك ♥️
طير البر: لا انا هروح لوحدي
شادي : انا قولت يلا
ركبوا وشادي خد العنوان وصلها
طير البر: بدات تحكي لي مامتها علي لي حصل
الهام : لزم نعزمه نشكره هو وقف جنبك كتير لما تنزل المحاضره هاتي رقمه واحنا نتصل نعزمه
شادي : روح شقته لي في الصعيد علشان الكليه : اول مروح فضل يفكر في طير البر وكلامها وقد اي هي خطفت قلبه 🥰 وقع في الحب الولد شادي دي نرجع لي موضوعنا 😹
طير البر : نزلت الكليه. وعماله تدور عليه بس مش لاقيه
سالت دكتور زميله
طير البر : دكتور احمد هو دكتور شادي مجاش
الدكتور : لا مجاش النهارده
طير البر: ممكن رقمه
الدكتور احمد :011-------------------
طير البر : شكرا لدكتور
شادي في شقته : بيحضر شغل ليه فونه جات رساله علي الوتس
السلام عليكم يادكتور
انا طير البر حضرتك مجتش النهارده حضرتك كويس
شادي اول ما شاف الرساله فرح اوي. حس انها خايفه عليه
شادي : وعليكم السلام لا والله ياطير البر انا كويس بس كنت مشغول شويه
فضل الكلام شغال لحد ما روحت
طير البر: قفلت نت وقفلت فونها ونمت
شادي: طب وبعدين بقالها خمس ساعات قافله نت ارن عليها طب لرن اقولها اي
عقل شادي : في اي مالك بيها اي حصلك انت هتضعف
قلب شادي : لا اكيد حصل حاجه رن اطمن عليها مفيهاش حاجه
شادي : رن بس الفون مقفول
بدا يقلق اكتر مش عارف يتصرف
يعيني الراجل هيموت من القلق وبطلتنا نايمه ومش حاسه بحد😹
طير البر : اخير صحيت. بتبص في الفون اي ده ده فصل شحن هقوم اتعشا يكون شحن
الساعه 12.00 ص
مسجات الوتس
طير البر انتي فين
قافله ليه الفون.
بقالك كتير قافله نت
انتي كويسه وهكذا
طير البر: انا اسفه يادكتور جيت من بره تعبانه ونمت
شادي : اول ما شاف الرساله فرح واطمن
شادي: لما تيجي تنامي قولي 🥹
طير البر : يادكتور اهلي عايزن يشكروك علي لي عملته لو تسمح تيجي تتغدا عندنا يوم الجمعه♥️
شادي :والله مش مستاهله ♥️🥹
طير البر : معلش يادكتور
شادي : تمام حاضر الساعه ٣ هكوت عندكم
(حب ضايع )💔
باقي البارات الثاني
تسمح تيجي تتغدا عندنا يوم الجمعه♥️
شادي :والله مش مستاهله ♥️🥹
طير البر : معلش يادكتور
شادي : تمام حاضر الساعه ٣ هكوت عندكم 🙂🤍
عديت الايام وجه يوم الجمعه اليوم المنتظر. طول باقي الاسبوع وهما بيتكلموا بالساعات ♥️
الساعه 9.00
الهام : اصحي ياطير علشان نلحق نعمل الاكل
جهزوا الاكل
كير البر لبست فستان موف في ابيض. وطرحه بيضه. وميكب خفيف وكانت زي القمر وعيونها العسلي لي تسحر
رن الجرس :
محمد : اهلا يا بني اتفضل انا محمد ابو طير البر ♥️
دخل شادي : روح دخلت العصير
شادي اول ما شافها بالجمال ده قلبه اتخطف 🥹♥️
بدات طير البر : تحضر السفره وجهزت الاكل وقعدوا ياكلوا
محمد: شادي هو اتت متجوز يادكتور
شادي : لا انا لسه
محمد : انت منين
شادي: انا من القاهره. واهلي عليشين في القاهره بس الكليه هنا ومعايا مصنع علي قدي كدا
محمد: ربنا يزيدك
الهام : كل يابني اتت مش بتاكل
طير البر: بتحط الاكل لي شادي ايدها لمست ايده 🫶🏻♥️
شادي : خس بنعومه ايدها 🫶🏻
اهاتي الشاي ياطير ♥️
طير البر: حاضر يابابا 🥹♥️
شادي جاله تليفون وكانت الشبكه وحشه
محمد : اتفضل يابني في البلكونه اتكلم براحتك هنا. الشبكه وحشه خرج البلكونه
وطير البر: جابتله الشاي اول ما شافها فضل يسرح فيها وبكل تفضيله فيها وقد اي هي طيبه وروحها تتحب 🤍🥹
وهما بيتكلموا
شاب : طير حبيبه قلبي وحشتيني ♥️
طير البر : يخرييتك وانت كمان وحضنته
♥️🫂😹
شادي : حس اني هيموت من الغيره ودمه بدا يغلي 😠
مين ده ياطير البر 😠
البارت الثالث
(حب ضايع ) 💔
شادي : مين ده يطير
طير البر: ده ابن عمي واخويا في الرضاعه 🫶🏻
شادي : اول ما طير قالت اخويا في الرضاعه بدا يهدا شويه 😹🫶🏻
عدي اليوم علي خير
شادي مشي راح بيته
مسج جات لي طير البر
اي نمتي
طير البر: لا صاحيه يادكتور
شادي: ما بلاش دكتور دي 😅
طير البر: خلاص اشطا يسطا😹
حلو كدا
شادي: كدا فل خالص 😹🫶🏻
بدا يتكلموا ويتصاحبوا علي بعض 🙃
تاني يوم كان في كليه
الهام : طير البر قومي حضري الفطار لي ابوكي علشان انا تعبانه 🙃
طير البر : مالك ياماما اي تاعبك
الهام : دايخه شويه بس يابنتي شكله السكر علي
طير البر: انا مش هروح الكليه النهارده وخليني معاكي🥹
الهام: لا روحي
طير البر: لا
شادي في الكليه بيدور علي طير البر بس مش لاقيها 🙂
عدي اليوم
شادي : فينك ياطير مجتيش ليه الكليه
طير البر: ماما كانت تعبانه شويه ومقدرتش اجي 💔
شادي: الف سلامه عليها هي كويسه طيب دلوقتي
طير البر: الحمدالله بس لسه تعبانه شويه 🥹💔
شادي : حس اني طير البر مدايقه اوي علي مامتها عايز يخرجها من لي هي في بس مش عارف 🙂
عدي اسبوع وطير مش بتنزل الكليه ووشادي بدا يقلق عليها
شادي : طير
طير البر : نعم
شادي: في رحله عاملها الكليه لي شرم الشيخ هتيجي
شادي حاطط ايده علي قلبه نفسي يوافق
طير البر: مش عارفه لسه اهلي هيوافقوا ولا لا وانا فعلا تعبانه نفسيا وعايزه اطلع اغير جوي🥹
شادي: الكليه كلها طالعه
طير البر : خلاص هشوف 🙃
طير البر: روح انتي نازله الرحله
روح : اه هننزل وانتي اقنعي اهلك
طير البر: خلاص هشوف 🙃
باقي بارات ٣
( حب ضايع ) 💔
طير البر: بابا في رحله تبع الكليه وروح والكليه كلها رايحه وانا عايزه اروح 🥹
محمد: لا ياطير البر. مفيش رحلات🙂
طير البر :زعلت 🥹
محمد. : حس اني هي عايزه تروح الرحله ف وافق😹
طير البر: هيييييي هروح رحله الله بقاا😹😹💃
طير البر : روح يابت يروح بابا وافق 💃
روح : ايوه بقااا فل عليكي يثحبي جهزي شنطتك💃🏼😹
شادي: طير عملتي اي. هتطلعي
طير البر: للاسف🥹
شادي: موافقش😟
طير البر : وافق😹💃
شادي: ياشيخه خفي برود😹
جه يوم الرحله
روح: يلا ياطير انجزي الاتوبيس هيمشي
طير البر: لبست فستان اسود مشجر وطرحه لون الفستان وكانت جميله اوي ورقيقه
وصلت طير مكان الاتوبيس 🙃
الشباب والبنات كانوا في الاتوبيس. وروح ركبت وجه واحد قعد مكان طير جنب روح
طلعت طير وكان شادي جو الاتوبيس من قدام ومفيش غير مكان لي طير جنب الشباك جنب شاب 🙃
قعدت طير وخلاص. كانت ماسكه فونها وبتلعب فيه
الشباب لي في الاتوبيس فضلوا يهيصوا ويغنوا
روح : ياجدعان طير البر بتعرف تغني وادحرج وجري 😹
طير البر: يخربيتك فضحتيني
كله طلب من طير تغني.
طير البر: وادحرج واجري 💃🏼😹
الشباب يارومان 😹
وفضلوا مبسوطين وبهيصوا وجات رساله لي طير البر من شادي 🙃
خفي غنا وهزار مع الشباب ياطير😠
طير فضلت تستزف فيه وتغني وتضحك اكتر 😹 كيدهن عظيم فعلا😹
شادي علي اخره
وخيرا وصلوا الاوتيل لي هينزلوا فيه 🙃
شادي كل واحد يستلم مفاتبح اوضه
روح وطير كانوا في اوضه وحده ♥️
طلعوا يرحوا والليل عدي
الصبح الساعه 5.00
طير البر كانت واقفه قدام البحر وكان كله نايم
فضلت تعيط علي الشخص لي حبته وسبها وهي واقفه قدام البحر وفضلت تعيط جامد. شادي شايفها من بعيد وعايز يروحلها ومش قادر
فضلت طير قاعده علي الحاله دي اكتر من نص ساعه باصه للبحر ودموع نازله زي البحر من عيونها طير البر حسيت اني كله بدا يصح لحقت تدخل اوضتهت بسرعه قبل ما حد يشوفها بالمنظر ده 🙃
شادي عايز يعرف هي مالها 🥹
صحيوا الكل وجهزوا الفطار بس طير مخرجتش تفطر
شادي: هي فين طير.
روح : بتقول مش ليها نفس
شادي: لزم كله يفطر انتو مسئوليه معايا روحي ناديها
راحت روح تناديها وطلعت معاها طير البر وقعدا يفطروا علي الشاطي
وفجاه وكانت الصدمه لي طير البر شافت حاجه عمرها ما كانت تتخيل تشوفها
البارت 4
(حب ضايع ) 💔
وفجاه كانت الصدمه لي طير البر شافات حاجه عمرها ما كانت تتخيل تشوفها دي اخر حاجه وصلت عندها البارت لي فات نكمل بقا
هما وبيفطرو طير البر شافت حاجه
طيرالبر: فضلت سرحانه
فلاش باك 🙂
ايهاب: طير البر احنا مش هينفع نكمل
طير البر: نكمل اي💔
ايهاب نكمل مع بعض
طير البر: بعد سنتين جاي تقولي كدا💔
طب واهلي لي عرفتهم بيك اقولهم ااي طب وانا. هتسبني لي مين💔
ايهاب: احنا غلطنا لما كملنا كان لزم نبعد من الاول 🙂
ايهاب قال كدا لي طير البر وسابها. ومشي وهي انهارات😭💔
نرجع :
طير البر: شافت ايهاب 💔
ايهاب : شادي وحشني ياجدع🙃
شادي: انت بتعمل اي هنا يخربيتك 😹
ايهاب طلع صاحب شادي من الطفوله 🙂
ايهاب: انا شغال هنا 🙂
ايهاب : شاف طير البر 🙂
شادي: اقعد يااايهاب افطر معانا طول الطلاب بتوعي وقعد يفطر وطير البر : حسيت اني مفيش اكسجين وافتكرت كل حاجه 💔
روح : طير خليكي متاسكه هو ميستهلكيش💔
طير البر : ماكلتش وقامت علي البحر💔
شادي والكل فضل يفطروا 🙂
ط
روح مع طير البر
طير البر:روح معلش سبيني لوحدي🙂
روح مينفعش💔
طير البر:معلش ياروح عايزه ابقي لوحدي🙂
مشيت روح
وايهاب : مكنش عارف طيرالبر من طلاب شادي ولا يعرف انها هنا 🙂
طير البر: فضلت تعيط اكتر من ساعه ومن قله الاكل حسييت انها دايخه
قامت تروح الاوضه 🙂💔
وهي وماشيه كانت هتقع من قله الاكل بس ايهاب لحقها💔
شوافها طلعت طير البر فضل باصص في عيونها شويه 🙂
طير البر: شكرا🙂هي وفي حضن ايهاب شافها شادي 🙂
شادي راح ليها وقبل ما ايهاب يسالها. انتي هنا بتعملي اي كان شادي واقف🙃
شادي : في حاجه يا ايهاب ولا اي🙃
ايهاب لا بس الانسه كانت هتقع 🙃
شادي : دي طالبه عندي
طير البر : عند اذنكم🙃💔
سابتهم ومشيت دخلت الاوضه فضلت تعيط لحد ما نمت
جه الليل. والكل متجمع ومعاهم ايهاب. وفضلوا يلعبوا الصراحه وكانو مبسوطين الا طير البر وهي شايفه لي كسرها قدامها🙃
لعبه اغنيه كل اتنين يرقصوا مع بعض 🙂 وجه الدور علي شادي وطير البر🙃
فضلوا يرقصوا وهما بيرقصوا. شادي باصص في عيون طير البر🤍 وسالها حاسك مدايقه 🥹
طير البر: لا عادي🙂
خلصت الاغنيه ورجعوا فضلوا يكملوا لعب🫶🏻
ايهاب : طير البر عايز اتكلم معاكي شويه 🙃
طير البر: معلش مش عايزه اتكلم🙂💔
قومي يا طير نمتشي علي الشاطي 🙂
باقي بارات ٤
( حب ضايع ) 💔
قامت طير ما ايهاب وشادي مراقب الجوي وميعرفش انهم كانو بيحبوا بعض💔
ايهاب: طير انا اسف 🙂
طير البر: اسف علي اي. 💔
ايهاب علي لي عملته 🙂
طير البر: لي عملته لا انت معملتش حاجه عشمتني وسبتني جيت بعد كب سنتين وكبرت دماغك ومشيت سبتني منهاره ومشيت كسرت خاطري قدام اهلي وفضلت تعيط بحرقه😭
دمرتني ومشيت ودلوقتي. راجع تقولي اسف اسف علي الجرح لي في قلبي بسببك😭
شادي شاف طير البر : بتعيط مقدرش يستحمل وراح ليهم
طير البر من وجع لي في قلبه بسبب ايهاب والعياط لي عيطته بحرقه
💔😭
اغم عليها ولسه كانت هتقع بس. مسكها ايهاب
كرسي بسرعه 🥹
شادي هاتوا كرسي🥹
فضلوا يفقوا في طير البر 🙂
شادي: ايهاب انت قولتلها اي 💔
ماقولتش حاجه 🙂
فاقت طير البر🙂
طير البر: عايزه اطلع الاوضه 🙂
روح طلعيني 🙂
جات تقف مقدرتش
روح مش قادره تطلع طير البر🥹
شادي: شال طير البر وطلعها شادي مل ما يقرب من طير البر قلبه يدق 🥹🫶🏻
طير البر: بدات تحس بشعور ناحيه شادي
شادي طلعها علي السرير وخرج رح لي ايهاب
شادي: ايهاب اي لي خلي طير يغم عليها زليه كانت بتعيط
🙂
ايهاب : انا وطير كنا بنحب بعد من سنه وكنا بنحب بعض بقالنا سنتين بس انا سبتها انا غبي اتخليت عنها وكسرت بخاطرها ةمشيت ضيعتها من ايدي
شادي: حس وكان الملام سكينه بتقطع فيه 💔
البنت لي قلبه دق ليها صاحبه بيحبها وهو لي كسرها💔
تاني يوم الصبح نزلت طير علشان تفطر وكانت بتتجنب ايهاب بعد لي حصله منه 🥹وقررت تنسبط بالرحله
طير البر: ياجدعان كله يجمع وايهاب كان موجود بس طير. معبرتهوش يلا كلنا هننزل البحر 💃🏼
وفضلوا يلعبوا بالميه وبالكوره في البحر وطير بتلعب مع الكل حتي الشباب فضلت تهزر. معاهم. وايهاب وشادي هبموتوا من الغيره قرروا ينزلوت يلعبوا معاهم. ايهاب كل ما يقرب من طير تبعد وتلعب مع اي حد وفضلوا اكتر من ساعتين في البحر لحد ما تعبوا طلعوا علي الشاطي وفضلوا يشربوا عصير 🥹🤍.
طير البر: يلا ياشباب كلنا هنرقص ف شغلوا اغاني رومانسيه
طير البر: شغلنا مهرجان يامعلم 😹
كله فضل يضحك عليها وشغلوا معهرجانات وفضلوا يرقصوا شادي مبسوط اني طير بتضحك بس عارف انها بداري الوجع💔🥹
قضوا اليوم وجه وجه اليوم لي هرجعوا من الرحله
جهزوا الشنط وركبوا التوبيس
الاتوبيس بيطلع لقيوا حد وقف قدامه
بسسسسس.🙂
البارت ٥
(حب ضايع ) 💔
الاتوبيس هو بيطلع لقيوا حد وقف قدامه
شادي: ايهاب اي لي بتعمله ده
ايهاب: اي جاي معاكم
شادي: طيب اركب
مفيش مكان فاضي غير جنب طير البر
ايهاب: قعد جنب طير البر وقالها وحشتني
طير البر: مردتش
اتحرك الاتوبيس وكان الوقت متاخر. وكله نايم الا ايهاب وطير وشادي صاحيين
طيرالبر: بدات تروح في نوم
طير من النوع نومها تقيل شويه🙂
هي ونايمه وراحت في النوم وشادي كان مركز في الفون ايهاب حط راس طير علي كتفه 🙂وبيده التانيه حطها علي كتف طير
يعني بالاخص خدها في حضنه 🫂
شادي اول ما شاف المنظر ده اتعصب جامد😠
شادي: ايهاب اي لي انت بتعمله ده
ايهاب : دي حبييتي ياشادي
شادي: لا مش حبيبتك انت سبتها ودي امانه عندي ابعد ايدك 😠
ايهاب: لا دي حبييتي غصب عني اي حد ♥️
شادي: حبيبتك في مكان تاني مش في الاتوبيس ودي طالبه عندي
ايهاب : شال ايده وهو متعصب 😠
شادي: مستحملش الغيره وقلبه بيدق جامد
عقل شادي: في اي مالك انت غيران ليه
قلب شادي: مش قادر اشوفها في حضن حد غيري🥹
عقل شادي: انت حبيتها ولا اي 🙂
قلب شادي: شكلي كدا
عقل شادي: لا مينفعش دي حبييت صاحبك💔
قلب شادي: لا هو سابها وهي مش بتحبه 🙂
عقل شادي: يبقا لزم تتاكد من حبك ليها
شادي انا هبعد يوم واحد لو قدرت ابعد يبقا مش بحبها 🙂
بسس. فاق شادي من الصراع الداخلي وركز في الطريق وعينه علي ايهاب خايف ياخدها في حضنه 🥹
ايهاب:تعال يا شادي اقعد هنا لو قعدت هاخدها في حضني. ومش همسك نفسي🫂
قام شادي قعد جنب طير البر فضل باصص فيها وفي ملامحها 🥹♥️
وبدا يسرح في كل تفصيلها فيها ♥️
شباك الاتوبيس كان مفتوح وشويه شعر نزلوا علي وش طير من تحت الطرحه شادي فضل يدخلهم براحه علشان متصحاش 🥹♥️ شعرها كان ناعم اوووي ايده بالغلط لمست وش طير وشادي في عالم تاني غرقان في تفصيلها بدات تتحرك طير شال ايده بسرعه 🙂
ايهاب نام والاتوبيس كله نام. ما عدا شادي
شادي خطر في باله ياخده صوره سلفي مع طير هي. ونايمه صورها الاول واتصور هما الاتنين.
فضل شادي صاحي وباصص ليها لحد الصبح الاتوبيس بدا ينزل الناس
واخر وحده بيت طير
شادي : طير قومي وصلتي وفضل يصحي فيها بس نومها تقيل السواق نزل يجيب ميه علشان يصحوا طير
مفيش غير طير واشادي
شادي استغل الموقف اول مره يبقا استغلالي
كدا وباس طير قبله صغيره من شفايفها♥ علي حظه طير صحيت
( حب ضايع ) البارات ٦
وعلي حظ شادي الزفت طير فاقت
طير البر: اي لي انت عملته دي 🥹
شادي: انا اسف. اسمعيني بس
طير البر: انت واحد قليل الادب وفضلت تعيط جامد
شادي: اهدي اسمعيني
طير البر: ابعد كدا عني ونزلت من الاتوبيس تعيط خدت شنطتها وطلعت البيت 🥹
وقفت قدام البييت مسحت دموعها علشان محدش في الليت يحس ان حصل حاجه
جرس رن رن
الهام: فتحت الباب
طير : وحشتيني ياوليه 🥹♥️
الهام: وانتي كمان ياقلبي انسبطي في الرحله
🙂🤍
طير البر: اوي ياالهام
الهام: يابت احترميني شويه 😹
طير : انتي اصغب مني ياموزه انتي بابا فين 😹
الهام : نزل الشغل
طير : فين الاكلللللل انا جعااانه 😹
فطرت ودخلت خدت شور. ودخلت اوضتها
بطلع الفون لقيت شادي رن ٢٠ مره.
قفلت فونها ونامت
🥹
لما صحيت لقيا شادي رانن كتير وبعت علي الوتس طير اسمعيني
انا مش. قصدي
اسف
ردي عليه طيب
انا اسفه
شادي في شقته انت ازاب تعمل كدا اهو هضيعها من ايدك ازاي عملت كدا 😠
وفضل يكسر في كل حاجه ويرن عليها ياطير ردي عليه 😠🥹
عدي اليوم
وكان في امتحان في الكليه لي طير ولزم تروح
روح طير انتي فين
طير انا داخله عليكي اهو
طير دخلت الامتحان هي وطالعه شادي كان واقف مستنيها
شادي : طير اسمعني اديني فرصه اتكلم انا اسف ولسه هيكمل طير زقته ومشيت
فضل ماشي وراها خايف حد يدايقها وعايزه يعتزرله بس هي مش مدايه فرصه 🥹
طير امتحنت وهي طالعه علي الطريق
شادي: طيرر حاسسبييييييييي 💔
شادي: طير حاسببببي
طير : خدت بالها انه في عربيه وشادي لحقها من قدام العربيه 🥹
طير البر: ابعد عني كدا
شادي: ممكن تسمعيني 🥹
طير : لا
شادي: علشان خاطري اسمعني مره بس
طير :ماشي
شادي خد طير ورواحو الكافيه
شادي: طير انا اسف انا عملت كدا غصب عني انا بحبك اوووي ياطير ومش قادر اشوفك مع حد غيري 🥹
طير :مصدومه ومش عارفه تقول اي
طير : انا اتوجعت كتير من صاحبك مش هقدر ادخل في علاقه وانا مغرفش شعوري اي
شادي: انا مش عايزك تىردي انا بعرفك اني بحبك وعايزك ليا
طير البر: انا عايزه اروح
شادي : حاضر
طير البر :وهي وماشيه حاسه انها مبسوطه اني شادي بيحبها بس خايفه للتتكسر تاني 🥹
روحت طير : وخدت شور
ولقيت مسج من شادي
عمري ما حسيت بالحب غير معاكي حسي بيا واديني فرصه ياطير انا بحبك بجد🥹
البارات ٧ لي قبل الاخير
( حب ضايع )💔
طير البر: فتحت الباب كان الصدمه
طير البر: شادي جاي تعمل اي هنا 😍
شادي: جاي اشرب الشاي ولا معندكمش شاي 😹
طير : لا عندنا
محمد: مين ياطير
طير: الدكتور شادي يابابا
محمد: اتفضل يادكتور
دخل شادي وقعدت وطير جابت الشاي
شادي: انا طلب ايد طير ياعمي
محمد: هو فين اهلك ياشادي
شادي: انا اهلي متوفيين 🥹محمد: ناخد ري طير
طير: قالت موافقه
💃🏼
الهام: لولولولولي
قراو الفاتحه ♥️
والخطوبه كانت بعد شهر
شادي: تعالي ياطيري عازمك بكره نتعشا بره
😍
طير : طب وبابا
شادي : انا واخد الاذن منه
طير: ماشي
تاني يوم
طير لبست فستان كشميري وكانت قمر اووي
شادي كان مستني تحت بالعربيه
شادي رن علي طير يلا ياطيري
طير : بالبس الكوتشي ونازله
لبست ونزلت ركبت مع شادي
دخلوا المطعم بس المطعم فاضي وكله ورد احمر وبلالين حمره ❤
طير : المطعم فاضي ليه
شادي حجزت المطعم كله
دخلوا وطلبوا العشا والاتربيزه كلها ورد احمر وشمع ♥️
طير فضلت تاكل وهي بتاكل لقيت خاتم الخطوبه 💍
طير: كانت هتموت من الفرحه ♥️
شادي: مسك ايد طير وباسها بحبك 😚 طير : اتكسفت
وكملوا اكل
وتاني يوم شادي راح لي طير يحدد معاد الخطوبه
ايهاب : ازاي تخطب وكمان لي شادي 😳😠
ايهاب: مش هتم والله ما هخليه تتم
شادي: اي رايك ياعمي نعمل الخطوبه الخميس لي جاي
محمد: بس ده بعد بكره قريب اوي. مش هنلحق نحضر
شادي: الخطوبه هتبقي في قاعه مش محتاجين تحضروا حاجه
شادي: بعد اذنك ياعمي هاخد طير نختار فستان 🥰
محمد: ماشي يابني
محمد: طير البسي علشان تختاري فستانك
طير: حاضر
نزلو طير حجزو فستان قمر زيها كدا وحجزو الكوافير وشادي حجز البدله
وجه اليوم المنتظر للعشاق
طير لبست فستانها القمر
وشادي لبس دبلته وراح يجيب طير من الكوافير
شادي اول ما شاف طير بالفستان خدها في حضنه 😅♥️
دخلو القاعه
والمعازيم باركتلهم وايهاب كان معاهم. وهيصوا وفي اخر الحفله كانت الصدمه
البارات الاخير:
( حب ضايع ) 💔
كانت الصدمه في نهاية الحفله
المعازيم كانت خلاص هتمشي
بس فديوه اشتغل علي الشاشه
الفديوه ده كانت الدمار بالنسبه لي طير
جات وحده قالت لي طير معقول هتتجوزي واحد متعرفيش اصله
طير: انتي مين
اسالي خطيبك انا مين
طير مين دي ياشادي
شادي: سيبك منها تعالي نمشي
قبل ما تمشي ياشادي لزم نفرج العروسه علي المفاجاه
اشتغل الفديوه لي شادي وهو بيتجوز البنت دي. يوم فرحهم
شادي: طير اسمعيني
طير : مش بتتكلم وفجاه اغم عليها
اخوه طير شالها وركب العربيه وجريوا علي المستشفي
وشادي وراهم
محمد : دهبك بكره هيكون عندك ومالكش دعوه بي بنتي
ياسر اخو طير : دكتور بسرعه 💔
دخلوها الاوضه
الدكتور كشف عليها وركب محاليل وقالهم هبوط حاط 💔
الهام منك لله ياشادي حسبي الله ونعمه الوكيل هضيع البنت مني😭💔
طير فاقت وكان شادي واقف ابعد شادي: اسمعيني
طير : بدات تصرخ وتنهار ابعدوا عني 😭😭
ورميت الدهب في وشه.
محمد : طرد شادي من المستشفي 💔
شادي : انت اي لي جابك عايزه اي
انا مراتك يا شادي
انت نسيت ولا اي وفرحنا والناس
شادي: انا مش بحبك
بس برضو انا مراتك
طير قلبها اتكسر تاني. ونهارت ودخلت في اكتئاب
عدي شهر شادي بيحاول يوصل لي طير بس مش عارف
طير عزلوا ونقلت من الكليه وبدات تفوق لي نفسها
ووبعد تلت سنين طير اتخرجت وبقيت معيده
وشادي كمل حياته مع مراته
وخلصت الروايه وهي روايه حب ضايع فعلا لان طير حبها ضاع وشادي كدب عليه انو متجوز.
وانتهت القصه
العيره من القصه الكدب بينهي اي علاقه بسبب كدب شادي انو متجوز نهت علاقه حب ودمرت طير والروايه كانت نصها خيال والنص التاني واقع
بلاش نلعب بي مشاعر الناس
اتمني تكون استفدوا من القصه
تمت