رواية مأساة_حورية اقتباس من الفصل السابع والثلاثون بقلم فريده أحمد حصريه وجديده على مدونة أفكارنا
رواية مأساة_حورية اقتباس من الفصل السابع والثلاثون بقلم فريده أحمد حصريه وجديده على مدونة أفكارنا
: هو انت خاطب؟؟!!
ابتسم يوسف بحب وقال... بنت الجيران..وكاتب عليها كمان ...كنت مستني بس تخلص امتحانتها عشان اعملها احلي فرح
رحيل... بتحبها
يوسف.... بعشقها من واحنا اطفال.
ابتسمت بحزن وقالت.... ربنا يخليكم لبعض
.....
في الغردقة
فتحت منار الباب لتتفاجأ!!!!!
بلعت ريقها وقالت.... انت
ليرد بسخرية ويقول.... ازيك يا بنت عمي
منار.... جاي ليه؟ وعايز ايه؟؟!
: عايزك
وقبل ما ترد قال بأمر .... خمس دقايق تدخلي تيجيبي حاجتك عشان هتيجي معايا يلاا
لتبلع منار ريقها بخوف وتقول.... اجي معاك فين
: ترجعي لاهلك
كمل بسخرية..... ولا ناسية ان ليكي اهل
لترد منار بسخرية اكبر وتقول..... لا مش ناسية..الظاهر ان انتو اللي كنتو ناسيين..ايه بقا اللي فكركو بيا فجأة!!!!!
وقبل ما يرد اتنهدت وقالت بضيق وغضب ... بقولك ايه. امشي
قرب عليها لترجع لورا تلقائي لكن بسرعة مسكها وبعد مارفع ايده وابتدي يمررها علي خدها بشهوانية لترتعب من نظراته الجريئة
قال .... انا همشي
وقبل ماتتنفس براحة كمل.... بس هتيجي معايا.. ادخلي هاتي حاجتك. ولا اساعدك.. يلا عشان مستعجل
لترد منار باندفاع وغضب برغم خوفها وتقول وهي بتزقه بقوة .... نعممم. اجي معاك فين..
و بتهديد... امشي يلا بدال ما اطلبلك البوليس
ليسمكها بغضب ويقول.... انا مش بحايلك ياروح امك.. ويلا امشي قدامي بالذوق بدال ما اخليها عافية
لترد منار بقوة وغضب وهي تحرر نفسها منه...... لو ممشيتش حالا انا هطلبلك البوليس يازبا،، لة.. غور يالا من هنا احسلك
: تمام شكلك حابة تيجي عافية
وقرب عليا لترجع لورا وتقول بخوف... ارجوك امشي
وهي بتبلع ريقها وتقول.... مش هينفع اصلا.. انا متجوزة عاوزين مني ايه
: ما احنا هنخليه يطلقك.. يلااا يابت انا مش فاضي
وهو بيقرب يمسك ايدها ويخرج بيها رغما عنها و
......
كانت واقفة بتمرر ايدها علي الحصان بهدوء منافي لعصبيتها بعد مانسيت نفسها وهي بتقول.... انت ليك في الخيل
وفجأة شهقت بخوف ورجعت لورا بسرعة بمجرد ما الحصان اتحرك وعمل صوت ،، ليحاوطها بإيديه ويقول.... اهدي.. مش بيعمل حاجة...
كانت بتتنفس بصوت عالي اثر خوفها لتستكين بين ايديه بطمأنينة
: تحبي تجربي
ردت بسرعة... لا طبعا
فتحت عينها بدهشة بعد مااستوعبت انها في حضنه لتدفعه بقوة وهي بتبصله بغضب وتقول.... عاوزة امشي حالا..
وبعصبية... يلااا خرجني من هناا
موسي... يابنت ال.. بتتحولي يابت.. ماكنتي كويسة
حورية بغضب.... انت هتفتحلي الباب ولا اطلبلك البوليس
موسي وهو يبنفث دخان سيجارته ببرود ويرفع ايده يلمس خدها ويقول.... واهون عليكي يافرسة
لتنظر له بغيظ وتقول.... يلا روحني حالا
فتح ايده وقال...طب تعالي
قالت باندفاع.. نعممم. اجي فين. ماتحترم نفسك
ليقاطعها وهو بيمسك ايدها ويقول.... يخربيت دماغك الشمال دي... يابت ما انا محترم خالص اهو.. دانا حتي اول مرة اكون محترم.. انا مش واخد علي كده
سحبت ايدها منو وقالت.... وبتمسك ايدي ليه يامحترم
وبسخرية.... ولا مش قادر تفضل دققتين علي بعض باحترامك
موسي وهو بيسمك ايدها تاني رغما عنها... بعديكي ولا اسيبك للكلاب
بلعت ريقها بخوف وسكتت وبدون وعي منها مسكت هي في ايده اكتر
اتحركو و لسه هيخرجو من البوابة قاطعهم صوت هوهوة الكلاب، لتصرخ بزعر وهي بتترمي في حضنه وتمسك فيه اكتر برعب.. وهي بتقول... مشيهم. مشيهم بالله
حضنها بحمايه وقال... اهدي متخافيش.. هما شايفينك معايا. مش هيقروبو اساسا
وخرج بيها وقفل البوابة وهي لسه ماسكة فيه خايفة تسيبو وهو بيقولها... بااس. اهدي متخافيش. خلاص اهو
وهو مستمتع وبيمرر ايده عليها بخبث،، لتستوعب وتدفعه مرة تانية وتقول بغضب.... ما خلاص ياخويا. انت استحليت
دا اقتباس من بارت اللي جاي
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺