رواية أجبرني أعشقه الحلقة السابعة والعشرون والثامنه والعشرون بقلم الكاتبه همس حسن حصريه وجديده
رواية أجبرني أعشقه الحلقة السابعة والعشرون والثامنه والعشرون بقلم الكاتبه همس حسن حصريه وجديده
آدم باصص لبطنها ومبرق .. رفع عينه وبصلها تاني
مليكة : يمكن مكنتش هقدر اسامحك بسهولة على الطريقة اللي حصل بيها دا .. بس لما عرفت إن الناتج عن دا إني شايلة جوايا خشّاب صغير واللي هو حتة منك ، مقدرتش مسامحكش ❤️❤️
آدم باصصلها ومصدوم .. مش قادر يستوعب اللي هي بتقوله وعينه بتدمع
وفجأة شالها وقعد يلف بيها كتيييير لحد ما نزلها ع السرير قعد يبوس في ايديها ودماغها بجنون
آدم : انا مش قادر اصدق !!!!
يعني انا هبقى أب ؟؟ ومنك انتي كمان ؟؟؟؟؟
ياما انت كريم يارب ياما انت كريم ياااااااارب
مليكة : اهدى بس ياادم دا انا بقول عليك عاقل 😹😹
آدم : عاقل ااااااايه بس بعد الخبر دا ، دا انا نفسي أعلي صوتي ع الآخر واسمع مصررررر كلها إن ولي العهد اللي هيعدل كللللل حاجة في حياتنا جاي في الطريييييق 😍😍😍 دا مجرد فكرة إن يبقى عندي طفل منك انتي دا انا كنت مستعد ادفع نص عمري عشانه .. ما بالك بقا لما يجيلي على طبق من دهب وبدون أي تعب
“ياما انت كريم وحنين على عبيدك يااارب ” قال الجملة دي وهو بياخدها في حضنه وبيبوس رقابتها من فرحته باللحظة العظيمة دي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مليكة : بس مش عايزين نعرف حد دلوقتي بقا .. خلينا بس نعدي اليومين دول ونتطمن على جدي وبعدين نعمل اللي احنا عايزينه
آدم : انا لا فاكر جدي ولا فاكر مشاكل ولا حوارات ولا بيوت .. انا مش فاكر غير إني عايز اوزع لحمة وشربات على كل اللي اعرفهم وافرحهم معايا
مليكة : ربنا يفرحك كمان وكمان ❤️❤️
آدم : بس دا عرفتيه امتى وازاي ؟؟
مليكة : •••
Flash back 📸🔙
*في المستشفي*
مليكة بتبدأ تفوق من الإغماء اللي كانت فيه على وش الدكتور
الدكتور : حمدالله على سلامتك يامدام مليكة
ثرية : الله يسلمك يادكتور .. طمننا بقا فيها ايه ؟؟
الدكتور : انا مش عايزكم تقلقوا خالص .. فين جوزها مبدأيا ؟
روان : جوزها برا بيخلص حاجات عشان جدنا في العناية المركزة
الدكتور : اه ربنا يشفيه ويطمنكم عليه
طيب عموماً انا كنت عاوزه يحضر الموقف يعني
مدام مليكة حامل
مليكة بترفع عينيها وبتبص للدكتور بصدمة : حامل !!!!
نرجع من الفلاش باك 🔙📸
مليكة : وقتها مكنتش مصدقة ولا مستوعبة ولا عارفة ازاي دا حصل بالسهولة دي لحد ما الدكتور فهمني
آدم : وياترى فرحتي بالخبر .. ولا زعلك مني غطى على فرحتك 💔
مليكة : بص ياادم .. انا منكرش إن الفترة اللي فاتت انا زعلت منك بشكل كبير جدااا وبالذات في آخر كام يوم تحديداً
بس انت تصرفاتك وكرم أخلاقك اللي متقطعش حتى في عز مانت مش طايقني أجبرني أنسى كل حاجة
وكأن فيه حاجة جوايا رافضة تزعل او تشيل منك أيا كان السبب
آدم بلهفة : يعني أفهم من كدا إنك بتبدأي تسامحيني ؟؟
مليكة بدلع : انت شايف ايه
آدم بيقرب منها : انا شايف إنك لو مقولتليش مسامحاك حاااالا هتبقي انتي الجانية على نفسك بقا 😂😂😂
مليكة بتبعده : لا خلاص خلاص مسمحاك 😹😹😹✋🏻
آدم بيبوس ايديها : اوعدك ياحبيبتي هخليكي أسعد واحدة في الدنيا أقسم بالله .. فرحنا هيتقسم على اتنين ، وحزننا هيتقسم على واحد بس ، عشان انا لو سيبتك يوم تنامي زعلانة بعد النهاردة مش هقدر ابص لنفسي تاني في المراية
مليكة : انا مقدرة كلامك الحلو طبعاً وكل حاجة ، بس مفيش حياة من غير مشاكل او زعل
آدم : دا حقيقي .. بس لما تكوني انتي طول حياتك مشاكل وزعل بس
يبقى أبسط حقوقك انك تكملي حياتك في سعادة بقا .. وعد مني كل يوم هيعدي علينا مع بعض هتسأفلك نيابةً عن اي حد اذتك او زعلتك في حياتك
بيبص في عينيها : انا عارف إنك لحد دلوقتي مش قادرة تأمنيلي ١٠٠٪ بسبب اللي شوفتيه مني .. بس لو مخلتكيش تحبيني غصب عنك مبقاش انا أقسم بالله 😂😂❤️
❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟❤️🌟
*في شقة نشوى ومعاذ *
نشوى رايحة جاية في الشقة متوترة جدااا
معاذ : ماتقعدددددي بقا يانشوى هيخلتيييني
نشوى : خيلتك !!!
طبعاً مانت مش حاسس باااااي حاجة وحاطط ايدك في ماية الورد
بقولك سليم عارف مكاننا يعني لو راح قالهم هنروح في داااهية احنا لازم نهرب من هنا بسرعة قبل طلوع النهار
معاذ : نهرب فين ياما بصي في ايدك شوفي الساعة كام .. بكرا بإذن الله أول ما النهار يشقشق هنروح مكان ماتحبي
نشوى : انت مش هترتاح غير لما نروح داهية اقسم بالله
معاذ : ياستي اقعدي والنبي ماحنا خلاص اتقفشنا واللي حصل حصل .. وحتى روان زمان وصلها ورقة الطلاق وعرفت
نشوى : وانت مالك ياخويا متأثر ليه كدا وانت بتقولها !! اشحال لو مكنتش مطلقها بقالك شهرين وعارف بكدا .. ولا تكونش حنيت 🤔
معاذ : حنيت !! بقولك ايه يانشوى انا تعبان وداخل أنام تصبحي علي خير
💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟
تاني يوم الصبح 🌄❤️
في القصر 🏯
للمتعه والترفيه أدخلوا هنا 👇 ❤️ 👇صحيوا كلهم وبيجهزوا نفسهم عشان يروحوا لرفعت المستشفى .. آدم ومليكة نازلين ع السلم
داليدا داخلة من باب القصر : صباح الخير ياجماعة
مليكة ملامح وشها اتغيرت أول ما شافتها
ثرية : صباح النور ياحبيبتي تعالي اتفضلي
داليدا : انا آسفة لو كنت جيتلكم في وقت مش مناسب أو حاجة بس انا كنت عاوزة آدم في كلمتين
مليكة : كلمتين ايه ؟؟
داليدا : انا وادم بيننا شغل وانتي عارفة
يلا ياادم نخش أي مكان كدا نتكلم
مليكة بتبصلها بغيظ وبيبان على وشها الغضب .. آدم بص على وش مليكة وبعدين رجع بص لداليدا
آدم : طب ماتتكلمي هنا ماكلهم عارفين اللي بيحصل
داليدا : لا معلش محتاجين نكون على إنفراد عشان نبقي براحتنا اكتر ونشوف هنعمل ايه
آدم : امممم .. طيب تعالي ندخل المكتب عند جدي تقولي اللي عايزة تقوليه
*في المكتب *
آدم : ها عاوزة ايه
داليدا : طب مابراحة ياعم .. مكنتش أعرف إنك بتخاف من مراتك اوي كدا 😹😹
آدم : مبدأيا متجيبيش سيرة مراتي على لسانك
داليدا : ياعم وانا قولت عليها حاجة وحشة
آدم : انتي متقدريش تعملي دا أصلا ، فمتجيبيش سيرتها لا بخير ولا بشر
انتي جاية بصفتك محامية عادية بأتعاب عادي زيك زي اي محامي .. ولو زعلانة من كلامي ممكن أجيب اي محامي تاني
داليدا : امممم .. وياترى بقا المحامي التاني هيقدر يجمع كم الدلائل اللي انا جمعتها 🤔
آدم : دلائل ايه ولحقتي تجمعيها امتي ؟!
داليدا : عيب عليك يابني قولتلك قبل كدا متستقلش بقدراتي
آدم : اممم .. طيب أحب أسمع
داليدا : تمام فتح مخك معايا كدا وخليه يستمتع
أول حاجة ودي الأهم .. سليم
آدم : مين سليم
داليدا : سليم ياادم .. اللي كان مع أختك
آدم وشه بيتحول وبيحمر : سليم بتاع الديكورات ؟؟
داليدا : اه هو
آدم بيقوم يقف : فيييين هو
داليدا : اهدى بس كدا واقعد عشان نعرف نتكلم
آدم : اقعد ااايه بعد ما عرفت مين اللي عمل في أختي كدا
داليدا : كله هيتعاقب ياادم متقلقش ، بس بالعقل
آدم بيقعد : امممم .. ماله بقا الأخ
داليدا : الأخ كانت نشوى خاطفاه ولسة هربان
وانا قدرت أوصله
آدم : مش فاهم بردو انا كدا استفادت ايه
داليدا : استفادت إن سليم ظهر عشان يشهد بكل حاجة ضد نشوى اللي غدرت بيه وباتفاقهم
ودي أول قشة مسكناها .. تاني قشة بقا
فاكر الصعايدة اللي ضربوا عليكم نار انت ومليكة والشاب اللي كان معاكو ؟؟
آدم : اه فاكرهم
داليدا : دول كمان موجودين وجاهزين يعملوا اي حاجة في سبيل إنهم يأذوا نشوى اللي غشتهم
آدم : ممكن سؤال ؟
داليدا : اكيد
آدم : هو انتي عرفتي الكلام دا كله امتى وازاي ؟!!
داليدا : مصادري الخاصة بقا
آدم : مصادرك الخاصة مرقباني ٢٤ ساعة 🤔
داليدا : هو انت ليك أكل ولا بحلقة ؟؟
آدم : تمام .. وبعدين ؟؟
داليدا : دا جزء صغير من الدلائل خلي بالك .. بس اكيد مش هعرض كل ورقي مرة واحدة كدا
أهم حاجة دلوقتي القضية اللي شغالين فيها .. قضية البيت , نخلصها وبعدين نشوف الباقي كله بقا
آدم : وقضية البيت هنخلصها ازاي
داليدا : هنشكك في كل الامضات اللي على الورق
اللي ماضيين الورق دا .. رفعت جدك ، انت ، ثرية ، أمينة مامتك ، مليكة ، روان
شككنا في امضتك أول حاجة .. فاضل الباقي
ودلوقتي هبدأ بإمضة جدك
آدم : وهتشككي في امضة جدي ازاي بقا
داليدا بتبص حواليها : هاخد راوند كدا في المكتب هنا واكيد هطلع بثغرة
آدم : تمام .. ايه المقابل بقا ؟؟؟؟
داليدا : مقابل ايه
آدم : مقابل كل اللي انتي بتعمليه دا ايه مع واحد زيي يعني
داليدا : مش هتصدق
آدم : لا هصدق
داليدا : تعاملني حلو .. بس كدا
آدم : مش فاهم ؟؟؟
داليدا : مقابل كل الكلام دا إنك تعاملني حلو .. بس في كل الاوقات ها
آدم : امممم .. ولو رفضت ؟؟
داليدا : من حقك ترفض ، بس وريني بقا هتجمع كل الحاجات اللي معايا دي ازاي وتنقذ عيلتك كلها بما فيهم مراتك
خلينا حبايب ياادم .. والله انا عاوزة أساعدك من قلبي بجد ومش بلوي دراعك بس كل الحكاية مينفعش أكون انا بعمل معاك كل دا عشان ترجع حق أهلك وتحافظ على بيتك وانت تعاملني وحش
آدم : تمام
سابها وخرج من المكتب ..
مليكة واقفة ساندة ع الانتريه بضهرها ووشها كله غضب وغيره
آدم : ايه ياجماعة معلش اتأخرنا
مليكة : بتعملوا ايه كل دا !!
آدم. : بنتكلم في شغل والله
مليكة : وهو الشغل دا مكانش ينفع يتعمل قدامنا ؟؟
آدم : ماهو …
داليدا جاية من ورا : جرا ايه يامليكة دا احنا حتى بندور ع المصلحة العامة ، مش كدا ياادم ولا ايه ؟
آدم : اه .. يلا ياجماعة نلحق نروح المستشفى ، زماننا اتأخرنا عليه يلا
روان : طب انا لازم اطلع أنيم ياسين قبل ما اروح عشان صحي تاني وأحلام الشغالة مش هتعرف تتصرف معاه لوحدها
ثرية : طيب خليكي معاه هنا وابقي تعاليلنا على المستشفي انتي
آدم : لا مش هينفع واحدة فيكو تخرج من البيت لوحدها ، ولا حتي تقعد في البيت لوحدها
إبراهيم : خلاص انا هخليني هنا معاها وهي تطلع تنيم ياسين ولما تخلص نجيلكو
آدم : تمام
داليدا : طيب انا هستناكم برا في العربية بقا .. هاجي معاكم المستشفي عشان ابقى متابعة الدنيا بردو
مليكة بصالها باستغراب وغل
آدم بعد سكوت لحظات : تمام ماشي
خرجت داليدا على برا
أمينة : هي هتروح معانا ليه ياادم مافيه مليون طريقة تاخد بيها معلومات غير دي
آدم : ماعلينا بقا ياامي خليها تعمل اللي تعمله ويلا نشوف رايحين فين
مليكة باصة لآدم ومستغربة تصرفاته
خرجوا على برا ركبوا العربيات وراحوا في اتجاه المستشفى
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
*بعد ساعة إلا ربع *
وصلوا المستشفي .. داخلين كلهم لقوا الدكتور لسة خارج من عند رفعت
آدم : ايه يادكتور في اي جديد ؟؟
الدكتور : اه الحمدلله جدك بدأ يفوق اهو
آدم بفرحة : ياما انت كريم يارب
دخلوا جري كلهم على جوا يشوفوا رفعت
رفعت بيفتح عينه وبيبدأ يستوعب اللي بيحصل .. آدم قرب منه وباس دماغه
آدم : حمدالله على سلامتك ياجدي
رفعت بتعب : الله يسلمك ياادم
ثرية وأمينة : حمدالله على سلامتك ياحج ربنا يطمنا عليك
مليكة بتبوس ايده : الف الف سلامة عليك ياحبيبي
سهيلة : عامل ايه دلوقتي يا جدو
سابهم كلهم وبص لآدم
رفعت : البيت ياادم .. اوعى تكون فرطت في بيتنا
آدم بيمسح ايده على دماغه : متقلقش ياجدي .. بيتنا بتاعنا وهيفضل بتاعنا طول العمر لعيالنا واحفادنا كمان
رفعت بيمسك ايده : عفارم عليك ياغالي ياابن الغالي
آدم : المهم انت حاسس بأيه دلوقتي ؟
رفعت : كويس ياادم ، كويس وبحمد ربنا
آدم : اجمد كدا ياجدي ، طول عمرنا شايفينك الهرم اللي ساند الأرض .. ومش هقبل اشوف بتضعف بأي شكل
اقسم بالله لو حكمت هحرق الأخضر واليابس بس مشوفكش يوم بتضعف ياجدي
رفعت بيطبطب على ايده : انا خلفت رجالة ياادم
واللي يخلف رجالة عمر ضهره ما ينحني
لكن اللي يخلف بنات بقا ….
آدم : قوملنا بالسلامة انت بس وبعدين نفكر في بقيت الحاجات
رفعت : انا عايز أروح بيتي ياادم .. عايز أعيش آخر أيامي فيه قبل مااتحرم منه
مليكة : بعد الشر عنك ياجدو متقولش الكلام دا بالله عليك
⚫🔥⚫🔥⚫🔥⚫🔥⚫🔥⚫🔥⚫🔥
*في القصر *
روان واقفة في اوضتها شايلة ياسين بتنيم فيه وعمالة تغنيله عشان يروح في النوم وضهرها لباب الاوضة
دخل حد من برا حط ايده الاتنين على عينيها
= انا ميييين ؟؟
روان بتتنطر بسرعة من مكانها وبتلف وشها .. لقيته معاذ
روان بتبرق : انت ايه اللي جابك هنا ياحيوااااااااان يازبالة
معاذ : توء توء طب ليه الغلط ياروان .. يعني الحق عليا إني بعمل بأصلي وجاي اشوفك ؟؟
روان : أصل ايه يابو أصل .. لاهو انت عندك أصل من الأساس ؟؟؟؟؟؟؟
معاذ : تاني هتغلطي .. تاااني ؟؟
روان : اغلط .. دا انا هوديك في ستين داهيه أصبر عليا بس
جريت تجيب الفون ترن على آدم بسرعة جري شد منها الفون ورماه ع الأرض
معاذ : انا لا هستناكي تتصلي بحد ولا هطول في الأوضة دي كلها اكتر من دقيقة .. اخد اللي ليا وامشي
روان : هو ايه اللي ليك ؟؟
معاذ : اللي ليا مراتي وابني .. مراتي اللي طلقتها في لحظة غضب وغباء ومفوقتش غير دلوقتي ، وابني اللي طلعت بيه من الدنيا
وبما إن مراتي مش هتوافق تيجي معايا .. فأنا مضطررررر اسفاً إني اخد إبني وامشي لحد ما تفكري وتقرري
روان بتاخد ياسين في حضنها جااامد وبتبرق
روان : افكر ااااايه واقرر ايه انا محدش هياخد ابني مننننني اطلع برااااا
معاذ : لا مانا مبحبش الرغي الكتير بقا هاتي الواد دا
حاول ياخد ياسين منها وهي تجري بيه يمين وشمال وتزق في معاذ تبعده بعيد وهو مصمم ياخد منها ياسين .. لحد ما خد منها ياسين بالعافية وزقها وقعها عالارض
روان تعيط وتصوت بعلو صوتها ” ابننننننننننني”
معاذ واخد ياسين وبيجري بيه على برا .. جه إبراهيم من وراه بشومة ضربه على دماغه
وقف معاذ مكانه من قوة الخبطة وداخ .. جري إبراهيم اخد منه ياسين بسرعة ، معاذ وقع في الأرض فقد وعيه
جريت روان عليهم وخدت ياسين من ايده قعدت تحضن وتبوس فيه وهي بتعيط
إبراهيم جر معاذ لحد جوا .. وبالشوما اللي معاه قعد يضرب فيه يمين وشمال وعلى رجله وايده وبالبواني والشلاليت لحد ما بهدله وكل دا معاذ فاقد الوعي أصلا
شاله إبراهيم حطه على كرسي وربطه في الكرسي من كل الإتجاهات
قفل عليه الباب وخرج على برا ومعاه روان وياسين .. وتربس عليه الباب
روان بتعيط : انا مش عارفة أشكرك ازاي اقسم بالله .. انا إبني كان هيروح مني
إبراهيم : يروح فين .. مانا أكيد مقعدتش في القصر معاكي كأباچورة يعني 😂😂
روان : ربنا يديك على قد نيتك ويجعله في ميزان حسناتك يارب
إبراهيم : انا كل همي اطمن عليكو بس انتي وسهيلة ومليكة وامي وامك
روان : طب انت ناوي تعمل ايه في الحيوان اللي جوا دا
إبراهيم : هقولك كل حاجة
💖⚫💖⚫💖⚫💖⚫💖⚫💖⚫💖⚫
*في المستشفي *
واقفين كلهم جنب رفعت وداليدا عينيها على آدم ومبتتشالش
داليدا بدلع : طب ياادم .. انا جعانة مش هتجيبلنا اكل بقا ولا ايه
مليكة بتبصلها بغيظ ونفسها تجيبها من شعرها 😡
آدم : اه هروح أجيب أكل اهو
داليدا : طب استني انا جاية معاك
داليدا جاية تعدي من قدام مليكة عشان تروح معاه مليكة مسكت ايديها وقفتها مكانها
مليكة : ريحي نفسك ياحبيبتي .. مراته موجودة
داليدا : لا خليكي انتي باين عليكي التعب انا موجودة
مليكة وشها بيحمر من الغضب وضوافرها بترشق في ايد داليدا زيادة
مليكة : قولتلللللك انا موجوووودة
داليدا : ياماما .. لا انتي هتتحولي تاني ولا ايه روحي روحي اتفضلي وسيبي ايدي
سهيلة وثرية وأمينة باصينلهم وبيضحكوا 😂
خرجت مليكة وآدم من الأوضة وراحوا يجيبوا أكل .. مليكة ماشية العفاريت بتتنطط قدامها ونفسها تضرب حد وآدم بيضحك من تحت لحت ، وفي نفس الوقت متدايق جداا إن كل دا غصب عنه .. لو بإيده مكانش هيسيبها تبصله بس
لكن الدلايل اللي معاها قادرة تنقذهم كلهم من نشوى وعمايلها
دخلوا عند الراجل بتاع الأكل .. راح آدم طلب الأكل اللي مليكة بتحبه ومعاه المقرمشات اللي بتحبها كمان ..
مليكة: هو انا ممكن أفهم انت عاوز ايه بالظبط ؟؟
منين عاوزني اسامحك ومنين عاوز تحرق دمي
منين فرحان بابنك اللي هييجي مني ومنين سايب واحدة تانية تقربلك وقدامي
آدم : جيبتلك الأكل اللي بتحبيه .. عاوزك تتزغطي زي البط كدا عشان الأيام الجاية صعبة وياعالم هنعرف ناكل ولا لا 😂😂
مليكة بغضب : انت مستفز اوي على فكرة
آدم : وانتي قمر اوي على فكرة 😍😍
مليكة : لا إله إلا الللللللله .. يلا ياادم يلا
💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖🌟💖
*بعد ساعة *
بدأ معاذ يفوق ويفتح عينيه .. جاي بيرفع دماغه جسمه وجعه جداااا ومبقاش قادر يتحرك
معاذ : آااااااه .. انا ايه اللي عامل فيا كدا ومتكفني بالمنظر دا
مين هنااااا ياجدعان
إبراهيم داخل عليه وفي ايده نفس الشوما : صباح الخير ياحبيب بابا
معاذ : حبيب بابا ؟!
يعني انت اللي عملت فيا كل دا ؟؟؟
إبراهيم: اه ياحبيبي انا
معاذ : خلي بالك انت لو راجل كنت هتجيلي وانا فايق راجل لراجل مش تيجي وأنا فاقد وعيي
إبراهيم : اممم .. طيب احنا لسة فيها
بيرفع الشوما : تحب تقوم ونكمل ؟؟؟
معاذ بيبص في الأرض وبيتوجع
ابراهيم : جدع برافو عليك ، انت كدا عارف مصلحتك .. راسك تبقى في الأرض ومتترفعش
معاذ : ايه المطلوب ياابراهيم ؟؟
ابراهيم : فين نشوى ؟؟؟
معاذ ساكت •••
ابراهيم بيضربه بالشوما علي دراعه .. معاذ بيصوت من الوجع
إبراهيم : لما اسألك سؤال ترد على اهلللللللللي .. فين زفتة
معاذ : انت بتعاملني كدا على أساس ايه ؟؟؟
هو مش انت كمان كنت متفق معاها ولا نسيت
إبراهيم : كنت متفق معاها بس مخونتش مراتي معاها ولا طلقت مراتي غيابي ولا ساعدتها نمضي العيلة كلهاااا على أوراق سرقة
ولا جيت بعد كل دا وحاولت اخطف ابني من امه يازبااااالة
بيضربه بكل قوته على دراعه التاني : انططططططق
معاذ : خلااااااص ، خلاص ياابراهيم هقولك
💖🔥💖🔥💖🔥💖🔥💖🔥💖🔥💖🔥
*في المستشفي *
خلصوا أكل وغسلوا ايديهم ومستنيين الدكتور ييجي يشوف رفعت
داليدا : ماشي انا هروح بقا عشان ورايا شغل كتير اوي في قضية البيت
آدم فرح أول ماقالت همشي : تمام ياداليدا ربنا معاكي
داليدا : ربنا معايا ؟؟
انت مش هتوصلني ولا ايه 🤔
آدم باصصلها متنح وساكت
داليدا بخبث : ايه ياادم .. مش قادر توصلني ؟؟
مليكة بتبص لآدم تشوف رده
آدم : لا طبعاً قادر مفيش مشكلة .. يلا بينا
خرج وهي خرجت وراه .. كلهم باصينلهم ومستغربين !!!!
مليكة رجعت لورا سندت ضهرها على الحيطة وعينيها دمعت من الغيظ والضيقة اللي هي فيها ومش قادرة تتكلم
بقلم همس حسن 🖋️
🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛
نزل آدم وداليدا على تحت .. آدم بيفتح باب العربية عشان يركب ويركبها ، تليفونه رن “إبراهيم”
آدم : ابراهيم !!!!
داليدا : في حاجة ولا ايه ياادم
آدم : ثواني ياداليدا متركبيش
آدم بيرد عالفون : أيوة ؟؟؟
إبراهيم : بقالي كام يوم عمال أفكر إزاي أقدر اكسب ثقتك واكسبك من جديد واخليك تسامحني .. بس مكنتش أعرف إن الحظ هيكون معايا اوي كدا
انا لقيت نشوى ياادم .. بقا بيني وبينها خطوتين بالظبط بس قولت أوثق اللحظة دي واسمع صوتك عشان انا اموت ولا إني أرجع من غيرها النهاردة
.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
الحلقة 28
.
.
إبراهيم : انا لقيت نشوى ياادم .. بقا بيني وبينها خطوتين بالظبط بس قولت أوثق اللحظة دي واسمع صوتك عشان انا اموت ولا إني أرجع من غيرها النهاردة
آدم مصدوم : لقيتها ازاي وامتى .. وموت ايه اللي بتتكلم عنه ؟!!!!
إبراهيم : انا عارف كويس إن زمانها مأمنة نفسها من كل الجهات وطبيعي فيه رجالة وأسلحة .. انا قولت بس افهمك إني لو حصلي حاجة فدا عشان كان نفسي أعمل حاجة أكفر بيها عن ذنبي معاكو واحميكو من شخصية زبالة زي دي ، ومن ناحية أرجع ثقتك فيا اللي مش هعرف أعيش من غيرها
آدم بيبرق : لو حصلك حاجة اااااايه ، إبراهيم انت فيييين عرفننننني
إبراهيم : لا ياادم مش هينفع أعرفك .. انا هروح وسلامتي على الله
وبإذن الله مخيبش ظنك المرة دي كمان ، سلام
آدم : استنننني ، ابرا….
قفل السكة .. آدم اتعصب وجاي يتصل تاني بسرعة لقى روان بتتصل ، رد عليها
آدم : أيوة روان فين إبراهيم
روان : الحقني ياادم .. إبراهيم عرف من معاذ مكان نشوى وعرف أنها عاملة حسابها حراسات وأسلحة وبردو راااح ألحقه
آدم : ابعتيلي اللوكيشن بسرررعة
روان : بعتهولك دلوقتي ع الواتس اب
بتعيط : آدم أبوس ايدك الحقه بأي شكل ياادم ، ابراهيم بيحبك وعمل كل دا عشان يكسب ثقتك من جديد ويحافظ علينا كلنا من الحيوااانة دي
آدم بيركب العربية : متقلقيش ياروان اقفلي انتي دلوقتي بس وخدي ياسين وانزلي بسرعة من البيت تعاليلهم هنا المستشفي وخللللي بالك من نفسك وانا رايحله
روان : حاضر حاضر
قفل معاها ودور العربية ومشي بسرعة ، داليدا كل دا واقفة في الشارع مش فاهمة اي حاجة .. لقيته ركب العربية ومشي طلعتلهم جري على فوق
روان خدت ياسين وشنطتها .. قفلت الباب كويس على معاذ بالمفتاح ونزلت تجري على تحت ، خرجت من القصر وركبت تاكسي في إتجاه المستشفى
داليدا داخلة عليهم ..
داليدا : الحقوا ياجماعة الدنيا مقلوبة
ثرية : مقلوبة ازاااي يابنتي خير
داليدا : ابراهيم لقى نشوى وراح يجيبها ونشوى عاملة حسابها ومسلحة نفسها ورجالتها وهو رايح لوحده ، روان ادت لادم العنوان دلوقتي وآدم طار راحله وربنا يسترها
أمينة : يانهار اسود ومنيل عيااااااالي 😱😱
مليكة بتبرق من الخوف والرعب
إسلام باستعجال : آدم مشي من قد ايه ياداليدا ؟؟؟
داليدا : لسة ماشي حالا
إسلام : طيب انا رايحله
لسة جاي يجري سهيلة مسكت ايده وعيطت
سهيلة : أخواتي يااسلام .. أنقذ اخواتي بأي شكل وارجعولي بالسلامة انا مليش غيركم
إسلام : حاضر ياسهيلة سيبيني بس أنزل ألحقه بسرعة بالعربية
جري إسلام بسرعة على تحت عشان يلحق آدم
سهيلة حضنت مليكة وقعدوا يعيطوا
رفعت مبلم ومصدوم
من كتر الكوارث والصدمات مبيتكلمش ولا بيعلق
أمينة مفحومة عياط : استر ياستااااار .. استرها علي عيالي دا مليش في الدنيا غيرهم
ثرية بتطبطب عليها : اهدي ياامينة اهدي ياحبيبتي والله هيرجعوا زي الفل وسلام
مليكة : جيب العواقب سليمة يارب
داليدا : متقلقوش ياجماعة آدم قدها وقدود
مليكة بتبعد عن سهيلة وبتمسح دموعها وهي بتبص لداليدا
مليكة : بصي ياداليدا .. انا هصحك نصيحة لله
انا واحدة جوزها في خطر ، أخوه واللي هو إبن عمها في خطر ، خطيب بنت عمها واللي هي اختها في خطر ، جدي قدامي بين الحياة والموت ، البيت اللي كلنا ملموين فيه محجوز وهيتاخد مننا ، أختي لسة متطلقة امبارح وحالتها بالبلى دا غير إني يعتبر خسرتها أصلا
تعبانة جداا جسدياً ونفسياً وحياتي كلهاااا مقلوبة رأساً على عقب يعني لو فتحت فيكي مش هخليلك وش تبصي بيه لحد ، فبعد إذنك بعد إذنك حاولي تتلاشيني ومتجيش على سكتي
آدم اللي كان زميلك زمان وكنتو بتلڤلڤوا سوا دا دلوقتي يبقى جوزي واظن الجملة دي كافية تفهمك انا عايزة أقول ايه
داليدا : بس بس بس ، انا همشي و لما آدم ييجي يتصرف هو في اللي انتي بتقوليه دا
مليكة : إن شاء الله هيبقي يتصرف .. اتفضلي
نزلت داليدا على تحت
بقلم همس حسن 🖋️
💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️
إبراهيم داخل المكان اللي فيه نشوى ..
المكان عبارة عن أوضة وسط جنينة وحواليها سور .. اتسحب ابراهيم براحة حوالين سور من الأربعة ، لقى بادي جارد واقف
طلع من جيبه بنج ولف ايده رشه في وشه وطلع بسرعة عالسور نط الناحية التانية
بدأ يتسحب ويدخل واحدة واحدة ويبص حواليه عشان يشوف لو فيه رجالة هنا او هنا
لحد ما وصل للاوضة بتاعتها .. شاف راجل تاني تاني عالباب، رش في وشه هو كمان بنج
بس دا مأثرش معاه اول بخة ولسة هيضربه رش في وشه كذا بخة تانيين بسرعة .. الراجل وقع في الأرض فقد وعيه
فتح إبراهيم الباب ودخل على جوا .. نشوى قاعدة عالكنبة
أول ماشافته داخل قامت اتنطرت : ابراهيييييم
ولسة هتعلي صوتها راح لاففها وكاتم بوقها
إبراهيم في ودنها : انا في أيدي دلوقتي اقتلك مكانك واسيبك تعفني هنا وارجع من مكان ما جيت ولا من شاف ولا من دري بس انا مش هعمل كدا وهاخدك معايا في هدوء .. أمين ولا تحبي تعفني ؟؟
هزت دماغها يمين وشمال “لا” بخوف وهي بوقها مكتوم
إبراهيم : تمام انتي كدا عرفتي مصلحتك فين .. هنط انا وانتي من السور اللي انا جيت منه وهنركب العربية مع بعض زي الحلوين كدا ، لو فكرتي تعملي أي حركة عوء كدا ولا كدا هتزعلي
وهيكون أول زعل ليكي معاذ حبيب القلب اللي بين ايديا دلوقتي واللي ياعيني هيدفع تمن كل حاجة عملتيها
جر نشوى من ايديها خرج على برا .. شبكلها ايده تطلع عالسور قدامه
ولسة هتطلع .. جه راجل من بعيد ماسك مسدس في ايده
الراجل : عنددددددددك .. واخدها ورايح فين ياباشا ؟؟؟
نشوى بتنزل رجليها وبتبتسم بخبث
إبراهيم بيمسك ايديها جامد
الراجل : سيييب ايد المدام احسن ماافرغ الطبنجة دي كلها في دماغك
إبراهيم : وانا مش هسيب ايد المدام لو على جثتي
الراجل : ها يامدام .. اضرب ؟؟
نشوى : اعمل اللي تشوفه صح ياسطا عادل ☺️
إبراهيم باصصلها ومستغرب !! الراجل بيعمر السلاح وبيوجهه ناحية إبراهيم ولسة هيدوس
سمع صوت صويت طفلة جاي من برا .. اتلفتوا بسرعة يشوفوا مين دا
آدم داخل في ايده مسدس موجهه ناحية عادل
إسلام داخل جنبه في ايده طفلة وموجه السلاح على دماغها والطفلة عمالة تصوت
آدم : لما تيجي في مأمورية مهمة زي دي ياعادل متبقاش تجيب بنتك معاك .. جناين مصر كتير محبكتش الجنينة دي بالذات يعني
الطفلة بتعيط وبتبص لابوها
عادل بيبرق : سيب البتتتتتتت من ايدك
آدم : بص هو انا عمري ما أذيت أطفال ولا ستات
بس في حالتنا دي *بيبص ع البت * اقدر ااذي أطفال *بيبص على نشوى* و أقدر ااذي ستات كمان
نشوى : ااااادم سيب البنت
آدم : انتي تقفلي بووووقك النجس دا خاااالص
عادل بخوف : لا لا بالله عليك يااستاذ آدم خرج بنتي من الحسابات وانا هعملك كل اللي انت عاوزه
كلم كل الرجالة اللي حوالين المنطقة يروحوا بيوتهم ، سلاحك ينزل الأرض وتأمنلنا الطريق نخرج بهدوء
عادل : اعتبره حصل ياباشا
نشوى بغضب : هو اااايه الي اعتبره حصل هو انا مقبضة امي ، اقسم بالله ياعادل لو نفذت كلامه لامحيك من على وش الأرض
إبراهيم بيجيب حجر من الأرض : بقولك ايه انتي صدعتيني وحرقتي جاز كتير
ضربها بالحجر على دماغها أغم عليها
آدم بيشيل نشوى على ايديها : أمن الطريق ياعادل
عادل : حاضر ياباشا لحظة واحدة بس
طلع عادل الفون واتصل بحد
عادل : أيوة ياخليل .. لم الرجالة وروحوا بسرعة
= ……
عادل : أعمل اللي بقولك عليييييه من غير مقاوحة واخللللللص
قفل عادل الفون
عادل : كله تمام
آدم : هتاخد بنتك بعد مانركب العربية
راح آدم وفي ايده نشوى ، إسلام وفي ايده الطفلة ، إبراهيم وموجه السلاح على دماغ عادل
في إتجاه العربية
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
*في المستشفى *
سهيلة رايحة جاية متوترة جداااا
مليكة : استرها يارب ، استرها معانا احنا غلاية اقسم بالله وعمرنا ما اذينا حد
رفعت : يلا بينا نرجع ع البيت .. احنا ملناش قاعدة هنا في الوضع دا
ثرية : ازاي بس ياحج انت تعب…
رفعت : بلا تعبان بلا متهبببببب اسمعوا الكلام
مليكة : حاضر ياجدي حاضر .. هقوم أجيب الدكتور ونجهز نفسنا ونرجع البيت
🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛
*في العربية *
إسلام سايق العربية قدام وعالكرسي اللي جنبه إبراهيم .. آدم قاعد ورا وجنبه نشوى مغم عليها
كتف ايديها ورجليها كويس بالحبل .. بصلها باستحقار وهو نفسه يقطعها حتت بس للأسف مش هيقدر
بص لإبراهيم قدام ..
Flash back 📸🔙
عادل موجه المسدس ناحية إبراهيم وحاطط ايده ع الزناد وإبراهيم واقف زي ماهو ومصر على موقفه
رجع من الفلاش باك 🔙
فضل طول الطريق باصص لابراهيم بنظره مش مفهومة إطلاقاً
💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛
*بعد ساعة *
وصلت عربية عند القصر .. نزل منها رفعت متسند مليكة من ناحية وسهيلة من ناحية
ثرية وأمينة نزلوا وراهم شايلين الشنط .. دخلوا كلهم على القصر وقعدوا في الريسبشن
أمينة : حمدالله على سلامتك ياحج
رفعت : هيبقي حمدالله على سلامتي بجد لما أشوف عيالي التلاتة قدامي
مليكة : هيرجعوا ياجدي .. انا واثقة من دا
لسة مليكة مخلصتش الجملة وبيتلفتوا كلهم
آدم وإبراهيم وإسلام داخلين .. رفعت ابتسم والروح ردت فيه اول ماشافهم
قامت مليكة جريت على آدم حضنته وقعدت تعيط ، روان جريت على ابراهيم ، سهيلة جريت على إسلام
أمينة : ياما انت كريم يارب .. الحمدلله
آدم بيبوس ايديها : كنتي فاكرانا هنسيبك لوحدك في الدنيا ياامي ولا ايه
أمينة : كنت ممكن أموت وراكم أقسم بالله
إسلام بيبوس دماغها : بعد الشر عنك ياامي
ابراهيم بيبوس ايديها ودماغها : بعد الشر عنك ياست الكل
رفعت : ودتوها فين ياادم ؟
آدم : سيبناها في المخزن اللي في القصر وع الباب سايب ٣ رجالة حراصة عليها متقلقش
رفعت : وناوي على ايه ؟؟
آدم : ناوي مبدأياً امضيها على تنازل عن كللللللل حاجة .. وبعد كدا اللي فيه الخير يقدمه ربنا
مليكة : آدم انت تعرف حاجة ومخبي ؟؟
آدم : لا كل الحكاية بس إني بحب أنفذ وبعدين احكي
روان : تمام ، أهم حاجة أنكم رجعتوا بخير
إبراهيم : معاذ مربوط في أوضة روان فوق .. لازم نتصرف معاه هو كمان
آدم : هبعت راجل من الرجالة ياخدوه مخزن هو كمان في القصر ونوقف على حراصة ، بس أهم حاجة نبعدهم الاتنين عن بعض عشان ميعرفوش يتفقوا على حاجة
إسلام : طيب انا هروح أنفذ الكلام دا وانت أطلع ريح شوية ياادم زمانك تعبان
آدم : والله يااسلام انا ماعارف هردلك كل اللي بتعمله معايا دا امتى وازاي بس
إسلام : متقولش كدا ياادم قولتلك ١٠٠ مرة احنا اخوات .. وبقينا نسايب كمان يعني مفيش مفر اهو 😂😂
آدم بيحط ايده على كتفه : أصيل ياصاحبي اقسم بالله
سهيلة بتبصله وبتبتسم
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
آدم خرج على برا .. واقف في الجنينة بيعمل مكالمة شغل
خلص المكالمة وبيتلفت .. إبراهيم واقف قدامه
إبراهيم : عملت في مليكة اكتر مانا عملت فيك بكتير ، ومع ذلك سامحتك وحضنتك قدامنا كلنا النهاردة .. مليش نصيب انول الرضا انا كمان بقا ولا ايه 🥺
آدم بيبتسم : واحنا صغيرين كنت دايما حاسس بالمسؤولية اوي ناحيتك .. وإني لازم اطلعك راجل وناشف رغم إن فرق السن بينا مش كبير ، فلما كنت بتغلط او تعمل اي حاجة مش صح كنت بقعد أيام اعافر في إحساسي وعواطفي عشان ازعل منك أطول فترة ممكنة واحسسك إن اللي عملته غلط ، لحد ما تيجي انت بدمعتين قدامي تحسسني بالذنب واجي انا اللي اصالحك وانا قلبي واجعني عليه ..
لحد ماكبرت ومبقاش له لزمة أعمل معاك كدا
وفي ثواني رجعت سنين كتيييير اوي ، اتحطيت في موقف إني لازم أقلب عليك فترة طويلة عشان بردو اربيك واعلمك الصح .. وكالعادة
حطيتني في موقف وجع قلبي عليك وخلاني كان نفسي انا اللي اجري واخدك في حضني .. ودا كله حصل لما حسيت إن إبراهيم أخويا رجعلي تاني ، رجعلي ندمان بجد على اللي عمله او حاول يعمله
إبراهيم : وليه كان نفسك ؟؟ احنا لسة فيها ياابن ابويا وامي
إبراهيم حضنه ، قفل آدم ضلوعه عليه جامد اوي ودب على ضهره
سهيلة جاية من بعيد : ايه مليش نفس اتحضن انت كمان ولا ايه 🥺
خادوها في حضنهم هي كمان وبقوا حاضنين بعض هما التلاتة
💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛🔥
*في أوضة مليكة وآدم *
مليكة قاعدة عالسرير حاطة ايديها على بطنها
مليكة : رغم إنك جيت بمنتهى السهولة والسرعة .. الا إني من ساعة ما حسيت بيك جوايا وانا حاسة إني بذلت مجهود كبيييييير اوي عشان اجيبك
وكأني ماصدقت ألاقي تعويض بجد عن كل حاجة وحشة حصلتلي في حياتي
أوعدك إني هبذل كل جهدي عشان اعيشك حياة أحسن من اللي عيشتها بكتير ولما تكبر تكون فخور بنفسك بجد
آدم داخل الأوضة ..
آدم : هو هيكون فخور عشان عنده أم زيك بس
مليكة بترفع عينيها وبتبص لآدم : قصدك ايه
آدم : لما يكبر ويعرف أمه عاشت ايه ومرت بأيه وفضلت صامدة وثابتة ومستلمتش ولا مرة تلقائي هيبقي فخور ورافع راسه بأنه عنده أعظم أم في الدنيا ❤️❤️
مليكة بتضحك : ربنا يخليك ليا يارب
آدم : ممكن اسألك سؤال ؟
مليكة : اتفضل طبعاً
آدم : ازاي سامحتيني بسهولة كدا رغم إن اللي عملته فيكي كان كتير
مليكة : تبقى غلطان لو فاكر إني سامحتك بسهولة
آدم : يعني ايه ؟؟
مليكة : يعني مسامحتي ليك مكانتش بالساهل
بس انا بحب أفكر دايما بطريقة منطقية .. انت اه غلطت غلطة كبيرة اوي معايا وجرحتني بطريقة بشعة ، بس لما قعدت مع نفسي وفكرت مشوفتش الغلطة دي ، قد ما شوفت واحد كان بيحب واحدة
وفجأة يكتشف انها بتعترف بحملها ومش بس بالبوق ، دا كمان في ايديها تحاليل بتثبت دا
يفضل سنتين مصدوم ومش عارف ايه هي الحقيقة لحد ما يلاقي نفسه بيتجبر غصب عنه كمان يتجوزها ويشيل غلطها .. وبعد ما يتجوزها ويكتشف إنها بنت وبريئة يندم ندم عمره ويدخل في حالة نفسية صعبة
بعدها يخسر أخوه الوحيد .. بعدها يكتشف إن أخته الوحيدة اللي عايش طول عمره بيربي وبيكبر فيها كانت هي السبب ، هي اللي مش بنت وهي اللي كانت حامل .. يخرج من الكارثة دي على عمته اللي دمرت عيلته وبيته والمفروض يحمي عيلته كلها منها ويرجعلهم ملكية البيت اللي لاممهم
وسط دا كله جده اللي كان شايل معاه حاجات كتير يقع ، فيلاقي نفسه شايل كللللل المسؤولية على كتافه لوحده
اللي هتطلق يطلقها اللي هتتخطف ينقذها اللي بتتعلم يعلمها اللي حامل يولدها اللي زعلان يصالحه واللي تعبانة وعاجزة يلف بيها ع الدكاترة ويعالجها ..
لو بعد كل دا جيت انا كمان عليه زيادة بإني اكسر قلبه للمرة التانية واقوله مش مسامحاك ومش هسامحك يبقي دا ظلم
خصوصاً بعد كل حاجة بتعملها او عملتها معايا سواء دلوقتي .. أو من ساعة مااتولدت ، وبالأخص من ساعة ماهو سابنا ومشي
آدم : تعرفي إن عمري ما شوفت حد حاسس بيا بالطريقة دي غيرك ؟؟
كأنك فصصتي قدامي كل هم وعبئ كنت بحاول اخبيه عن عيني بس بدل مااشوف كل دا وازعل اتفاجئت إني فرحان إن فيه حد حاسس بيا
بس فرحتي الأكبر هتكون يوم ما تبصي في عينيا وتقوليلي انا بحبك من جوايا بجد
مليكة بتبتسم : نفس التفكير المنطقي بردو بيقول إننا منستعجلش
آدم : مش مستعجل والله .. كفاية أنك جنبي بس
بس أهم حاجة يامليكة عاوز أطلب منك طلب
مليكة : اتفضل طبعاً
آدم : الفترة الجاية أيا كان اللي شوفتيه مني غريب ، خليكي عارفة إن كل حاجة بعملها ليها سبب وعمري ماهقصد ازعلك ولا اجرحك ابداً
مليكة : وليه بتقول كدا ؟
آدم : اسمعي مني بس من غير اسئلة والنبي
مليكة : حاضر ❤️
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
تاني يوم الصبح 🌄❤️
قاعدين كلهم ع الفطار ولسة هيبدأوا يفطروا ..
مليكة ماسكة السكينة بتفتح رغيف الفينو ••• محمد داخل من باب القصر ، لابس أسود في أسود وفي عينيه الشر
كلهم بصوله بذهول واستغراب !!!! مليكة رفعت عينيها وبصتله بإستحقار وفي ايديها السكينة
محمد : معلش بقا ياجماعة هقومكوا من الصحبة الحلوة دي بس الموضوع ميتأجلش
رفعت : عاوز ايه تاني يامحمد ؟؟؟؟
محمد : بناتي .. عايز بناتي ياحج
رفعت : بنات ميييين يابو بنات .. احنا معندناش حاجة تخصك في البيت دا واتفضل يلا من هنا
محمد : لااااااا يابا ماهو مش كل مرة هتطرد من البيت واسكت .. المرة دي انا مش هخرج من هنا غير وانا معايا بناتي الاتنين ، أو ع الأقل نسيب الكبيرة لابنها .. واخد الصغيرة
آدم بيقوم من عالسفرة في اتجاه محمد
آدم : صغيرة مين اللي تاخدها معلش .. اكونش مالي عينك ولا حاجة ؟؟؟؟؟
محمد : اه .. الحقيقة انك مش مالي عيني بربع جنيه حتى ، عارف ليه ؟؟
عشان انا جاي دلوقتي وفي نيتي حاجة من اتنين .. ياتدوني بنت من بناتي وتمشوني من هنا على خير ، ياهكون انا عذرائيل اللي هيقش العيلة كلها والليلة كمان
آدم بصله بذهول .. بدأ يفتكر الحلم اللي كان بيحلمه يومياً بالشخص أبو أسود في أسود اللي بييجي في نهاية الحلم ويدمر كل حاجة
بدأت مليكة يتعاد قدام عينيها شريط حياتها وكل حاجة حصلتلها هي واختها وامها من يوم ما سابهم ومشي .. وشها احمر وعروقها برزت والحالة حضرت معاها ، قامت وقفت وفي ايديها السكينة
وبصوت تخين : مش كفاية عليك كدا بقا يامحمد ياخشاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفجأة طارت من وسطهم نطت قدام أبوها وفي لحظة مش محسوبة من الزمن ولا هي واعيالها ، دبت السكينة في بطنه
مليكة باصة في عينه بشر وغضب فظيع وايديها لسة ماسكة السكينة المغروزة في بطنه : انا بقول كفاية يا…. بابا
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺