القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية عشق بالاجبار كامله من البارت الاول حتي الرابع والاخير بقلم بسمله بدوي


رواية عشق بالاجبار كامله

من البارت الاول حتي الرابع والاخير

بفلم بسمله بدوي


 1= يعني اي اقوم البس واروح معاه 

_يعني قومي البسي وروحي معاه يابنت رقيه 

والنبي مش عايزه اروح معاه والنبي وربنا هشتغل واعمل الي تقولي عليه بس والنبي سيبني هنا

_اسمعي الكلام يبت والا وربنا لنزل اختك تشحت في الإشارات 

لا والنبي حاضر حاضر والله همشي معاه بس ملكش دعوه باختي 

لبست بسرعه وخرجت 

لقيت راجل كبير ولابس بدله وشكله غني اوي من كتر البودي جاردات الي معاه  

لقيته بصلي وابتسم بهدوء لقيته بيقول ..... هنمشي احنا يجابر 

_مع السلامه يباشا روحي يالا يبت معاه 

بصيتله بقهر وخوف ومشيت مع الراجل وصلنا لسرايا كبيره اوي اوي وحواليها اراضي زراعيه كتير 

قمر في نفسها .....بسم الله مشاء الله كبيره اوي وجميله اوي 

قاطعها الراجل وهو بيقرب منها 

قمر بخوف شديد........ والنبي يبيه انا قد بنتك ما تأذينيش والنبي مش حرام تعمل فيا كده وانا قد بناتك 

هههههه مين قال اني هعمل حاجه يابنتي 

اومال انت جايبني هنا لي 

جايبك اي انتي متجوزه على سنه الله ورسوله

يلهوي اتجوزتني وانا قد بناتك 

هههه اتجوزك اي بس 

اومال 

مجوزك لابني 

ناعم 

ايوه 

فجأه جه شاب ووسيم اوي اوي يعني بعيون خضراء وشعر بني فاتح وطويل حاجه كده اجنبي 😹

بابا بابا جه هيييييي جبتلي حاجه حلوه 

بصيتله بصدمه وقولت في نفسي ......... ده اهبل ده ولا اي وبيتكلم كده لي 

 ايوه يحبيبي 

قمر باستغراب وقالت .....مين ده حضرتك ولي بيتكلم كده 

ده ابني وجوزك وقال بحزن ..... هتعرفي بعدين 

اييييه ناااعم متجوزه مجنون 

فجأه لقيته أتحول كان لطيف وبرئ والوقتي عيونه احمرت اوي وعضلاته اتشنجت وو

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

2 = اقلعي 

ايييييه

 بقولك اقلعي بدل ما اجيلك 

انا اسفه خلاص والله اخر مره 

انا مجنون تمم اوي أنا هوريكي المجنون على أصوله يا ******

بقولك اقلعيييييي بدل ما اقلعك انا 

بقا كده ماشي وراح لها بشر وشد الطرحه من على شعرها جامد وقف مصدوم من شده جمال شعرها كان طويل اوي ولونه بني وناعم اوي موزه هي كمان 😹

فاق وبعدين قرب منها وشدها منه وقال ...... ياخساره الجمال ده كله روح كده 

ققصدك اي 

قصدي عايز السرايا دي كلها تتمسح وتتكنس سلمه سلمه 

ايييي

اخلصيييييي

قاطعه خبط على الباب جامد 

اكرم اكررررررم افتح الباب 

راح ببرود ...... عايز اي يحسام بيه 

سيبها الوقتي ي اكرم أنت مش في وعيك

حسام بيييييه اسكت اسكتتت 

وانتي اخلصي بقولك عايز السلالم دي كلها بتلمع فاهمه 

حسام بحزن .....تعالي عايزك تعالي واخده ومشا 

قمر في نفسها بدموع ........ انا مش عايزه اعد هنا انا عايزه اروح لاختي يارب أنا لي بيحصل فيا كده 

فلاش باك بقلم بسمله بدوي

يعني اي اقوم البس واروح معاه 

يعني قومي البسي وروحي معاه يبنت رقيه 

والنبي مش عايزه اروح معاه والنبي وربنا هشتغل واعمل الي تقولي عليه بس والنبي سيبني

اسمعي الكلام يبت 

والا وربنا لنزل اختك تشحت في الإشارات 

لا والنبي حاضر حاضر والله همشي معاه بس ملكش دعوه باختي 

لبست بسرعه وخرجت 

لقيت راجل كبير ولابس بدله وشكله غني اوي من كتر البودي جاردات الي معاه  

لقيته بصلي وابتسم بهدوء لقيته بيقول ..... هنمشي احنا يجابر 

مع السلامه يباشا روحي يالا يبت معاه 

بصيتله بقهر وخوف ومشيت مع الراجل وصلنا لسرايا كبيره اوي اوي وحواليها اراضي زراعيه كتير 

قمر في نفسها .....بسم الله مشاء الله كبيره اوي وجميله اوي 

قاطعها الراجل وهو بيقرب منها 

قمر بخوف شديد........ والنبي يبيه انا قد بنتك ما تأذيني والنبي مش حرام تعمل فيا كده وانا قد بناتك 

هههههه مين قال اني هعمل حاجه يابنتي 

اومال انت جايبني هنا لي 

جايبك اي انتي متجوزه على سنه الله ورسوله

يلهوي اتجوزتني وانا قد بناتك 

هههه اتجوزك اي بس 

اومال 

مجوزك لابني 

ناعم 

ايوه 

فجأه جه ولد كبير ووسيم اوي اوي يعني بعيون خضراء وشعر بني فاتح وطويل حاجه كده اجنبي 😹

بابا بابا جه جبتلي حاجه حلوه

بصيتله بصدمه وقولت في نفسي ......... ده اهبل ده ولا اي وبيتكلم كده لي 

الراجل بتوتر ......ايوه يحبيبي 

قمر باستغراب وقالت .....مين ده حضرتك ولي بيتكلم كده 

ده ابني وجوزك وقال بحزن ..... هتعرفي بعدين 

اييييه ناااعم متجوزه مجنون 

فجأه لقيته أتحول كان لطيف وبرئ والوقتي عيونه احمرت اوي وعضلاته اتشنجت ومسكها وطلع فوق 

اند فلاش باك

قاطعها دخول حسام 

حسام بحزن ..... حقك عليا يبنتي انا عارف اني بظلمك معايا بس حاسسك الفرج ليا

هو هو لي بيعمل كده 

عنده انفصام بالظبط تعدد شخصيات

ايييه

ايوه  

طب طب ده لازم يروح مستشفي 

وديته لدكتور قالي ميقدروش يساعدوه ده خارج عن الطب كل ده من ساعه الي حصل 

ا قاطعه صوت 

بابا بابا حبيبي 

بصله بحزن نعم يحبيبي 

مين دي 

دي صحبتك من النهارده 

بجد وراحلها وقال ......هاي انا اسمي اكرم وعندي 10سنين وانتي 

بصت له بحزن وخوف وقالت ...... وانا اسمي قمر وعندي 22سنه 

انتي اكبر مني ب 10و 2صح 

ايوه شاطر 

انتي قمر زي اسمك تعالي يالا عشان نلعب واوريكي اوضتي تعالي تعالي يالا 

بصت على حسام هز راسه بمعني روحي وراحت معاه 

كانت اوضه شبابيه لونها ازرق غامق ورصاصي 

اي رايك في اوضتي قالها بطفوله 

جميله اوي بجد 

بجد حلوه 

هزت راسها 

خلاص دي هتبقى بتاعتي وبتاعتك ماشي 

اي لا مينفعش 

لا لا انا عايزك معايا مليش دعوه انتي هتسيبيني زيهم صح 

بصتله بشفقه وقالت ......خلاص انا معاك اهو متزعلش وهقعدي معاك بجد 

ايوه بجد 

قام حاضنها بسرعه وباسها من خدها 

قمر انصدمت من حركته عشان دي اول مره اصلا تقرب من شاب كده بس قالت ......مش في وعيه هو الوقتي طفل صغير 

تعالي يالا نلعب حطي القماشه دي على عيونك واجري وراايا 

بعد شويه 

اه معتش قادر 

😂😂 ولا انا 

ناموا مكانهم على الأرض من كتر التعب 

بليل صحيت بصتله بحزن على الي بيحصله ده لسا شاب وبيحصله كده قربت باسته من خده بدون وعي وفجأه صحى 

وقال انتي بتعملي اي يحيوانه يزباله انتي

Basmala badwy

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

عشق بالاجبار 

3 = البارت 3

عشق بالاجبار 🖤

قمر صحيت واول ما شافته ابتسمت وقالت في نفسها بحزن .........لسا شاب على الي بيحصله ده وبعدين ده كيوت وبرئ اوي وقربت باسته من خده بدون وعي فجأه صحى 

اكرم بعصبيه ....... انتي بتعملي اي يزباله ي حيوانه انتي 

انا انا اا كنت 

انتي هتأتأي كتييير اخلصيييي وبعدين مش انا قولتلك عايز السرايا بتلمع اي الي دخلك اوضتي 

انا انا ايوه كنت بصحيك حسام بيه عايزك ووقعدت عليك من غير ما اقصد 

 اكرم بعصبيه ....من غير ما تقصدي هااا انا عارف الشغل ده كويس اخلصي روحي جهزيلي الحمام 

ححاضر 

بعد شويه خرجت لقيته عاري الصدر مش لابس غير بنطلون اسود 

دارت وشها بكسوف اول ما شافها بصلها بسخريه وقال ......اي هتعملي مكسوفه واول مره تشوفي راجل ا

قاطعته بخجل ........ايوه اول مره والحمام جاهز عديني بقا عشان انزل 

اكرم بخبث ومره واحده شدها من خصرها وقربها منه جامد وسرح في عيونها العسلي 

قمر بكسوف...... اا عديني 

اكرم بخبث ونظرات جريئه ووقحه تاخدي كام 

اخد كام اي 

فلوس ماني 

لي اخد فلوس لي 

قرب منها وهمس في ودانها ..... ليله

بصتله بصدمه وقالت بغضب.......يقليل الادب ي

 كريم ببرود .....اي هتعمليهم عليا ما انت كنتي بتبوسيني من شويه 

بصتله بدموع من كتر الكسوف قاطعهم صوت حسام 

حسام بحب من ورا الباب ..... قمر يحبيبتي انتي فين جريت فتحت الباب بسرعه 

حسام بقلق ......مالك يحبيبتي بتعيطي ولا اي 

لا لا مافيش حاجه حضرتك ده في حاجه دخلت في عيوني 

حضرتك اي بس ي قمر قوليلي يبابا انا زي ابوكي من النهارده ولا عندك مانع 

بصتله بحب وقالت ...... لا طبعا شي يشرفني

حبيبتي ومد أيده مسح دموعها وقال بحب ابوي ......يالا انزلوا الاكل جاهز 

اكرم بعصبيه....... من أمتي الخدامات بياكلوا معانا ي حسام بيه ولا في حاجه تانيه دي صغيره برده عليك 

حسام بصله بحزن وقال بصوت عالي .....ولددد احترم نفسك اي قلت الادب دي قمر زي بنتي واكتر كمان 

وقال بهدوء وحب ....... هنزل انا يحبيبتي الاول هعمل مكالمه ماشي 

 قمر ابتسمت له ...حاضر ولسا راحه تنزل اكرم مسكها من أيدها بسرعه وقفل الباب وحجزها ورا الباب وقال بشر ....... اي ده قد أبوكي ولا انتي يمشي معاكي اي حاجه اهم حاجه الفلوس طب ما عرضت عليكي لي دور الشريفه ده

قمر بغضب....... انا شريفه غصب عنك وزقته لفها ليه تاني وأيده بتحس*س على ج*سمها بو.قاحه وخبث بتحاول تبعده مش قادره بصتله بقهر وحزن ، قام فجأه وزقها ببرود وقال بصوت زي فحيح الافعي ......عارفه لو سمعتك أو لقيتك قريبه من ابويا هعمل فيكي اي ولا اقولك خليها مفاجاه يقطه وقرب مسك شعرها برقه وقربه من وشه وبيشمه باستمتاع كأنه برفان .

حلو اوي شعرك باروكه صح 

ل لا لا شعري

اكرم بخبث ....امممم حلو اوي وسابها ودخل الحمام 

قمر بحزن .......اروح اخد شاور بسرعه وراحت الحمام التاني الي في الاوضه وقالت .....كده كده هيفكر اني تحت وبصت علي الحمام بانبهار بتحاول تظبط المايا في الدش قام مغرقها وهدومها اتغرقت قامت مصرخه وفجأه لقيت الحمام بيفتح بس مش من الباب الي دخلت منه ووو

تكمله 3

قمر بصدمه ......يلهوي اي ده هو في باب تاني بصت على هدومها لقيتها غرقانه ميا اول ما حست ان الباب خلاص اتقتح قامت مستخبيه 

ثواني وأكرم دخل كان حاطط منشفه على خصره ودخل وقف يتوضا  

قمر في نفسها...... اي ده هو اللي زيك بيصلوا وعارفين ربنا وبحركه غصب عنها وقعت الفازه 

اكرم بعصبيه وهو بيشيل الستاره الي واقفه وراها 

انتيييييي بتعملليييييي اي هنااااا 

طبعا انا لو حلفتلك أنه من غير قصدي مش هتصدقني 

بصلها بشر وبعدين اخد باله من هدومها المتغرقه ميا ومحدده تفاصيل جسمها المثيره وشعرها الي كان بينقط ميا

 بصلها بخبث شديد 

قمر بحركه سريعه زقته وطلعت تجري برا الحمام ولبست دريس اسود وطرحه حمرا وصندل احمر ونزلت لقيتهم قاعدين مستنيني على السفره ،روحت قعدت جنبهم بهدوء وابتسمت لحسام وعيونها جت في عيون اكرم الي بيصلها بخبث نزلت عينيها بسرعه قاطعهم دخول الخدامه 

حسام بيه في حد طالب يشوف الانسه قمر 

اكرم بتسرع ......مدام قمر وبعدين أدرك الي قاله وقال .....اي مش مراتي 

دخل شاب طويل بعيون بني 

قمر وحشتيني 

قمر بصدمه والدموع في عيونها وقالت بغضب ......انت ايه الي جابك تاني ي خالد عااايز مني اي تاني هااا 

قمر انا بحبك 

قمر بدموع ....... وانا بكرهك ايه الي رجعك لحياتي تاني 

اكرم قام بعصبيه وقال ....... بتقول اي يروح ا*مك بتحبها شايفني سوسن ي***** ده انا هطلع******الوقتي وختم كلامه ببوكس في وشه 

خالد بعصبيه .....وانت تطلع مين انت 

انا جوزها ي *****

اي جوزها ازاي مش هي بتشتغل هنا 

مراتي ياااض بقولك براااااااا 

خالد بحزن ......ضيعتها من ايدي كده ومشا بحزن 

قمر فلاش باااك 

قبل سنه في كافتيريا الجامعه قاعده مستنياه 

خالد بحب ......وحشتيني 

قمر بخجل........ انا اكتر واضافت بسعاده ........ هتيجي تخطبني امته 

 خالد كشر وقال ببرود.....مين قال اني هخطبك

قمر بصدمه.......يعني اي مش انت بتحبني

خالد ببرود.......ايوه

قمر بغضب ...... بتحبني يعني هتيجي تخطبني 

خالد على نفس برده ....... ازاي وانا هخطب النهارده 

ناااااعم 

ايوه هخطب 

قمر والدموع في عيونها ...... يعني اي 

يعني ناريمان بتحبني انا اه مش هنكر اني بحبك انتي بس انا برده مش هضيع الفرصه دي من ايدي برده دي بنت رجل اعمال كبير وهتفيدني ابني نفسي بسرعه 

قمر بغضب......اه ي غشاش ي خاين 

مسك أيدها بحب وقال ...... استنيني بس اول ما أحس اني خلاص معتش هحتاجها هطلقها واتجوزك انتي

وفجأه 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

4 = .البارت الاخير

عشق بالاجبار

بقلمي بسمله بدوي

وفجأة ضربته بالالم على وشه وقال باستحقار ....... عارف انا ندامه اني حبيت واحده زيك اناني وغشاش وخاين مابيحبش غير نفسه مش عايزه اشوف وشك تاني ي خالد قالت جملتها وجريت بعيد عنه 

اند فلاش باك 

اكرم بعصبيه ......مين ده يهانم هااا ميييين 

بتعيط بس 

اي مش لاقيه مبرر صح 

زقته وقالت بصراخ ........ ده انسان زباله وخاين وغشاش سابني بعد 3سنين حب وبعدين راح خطب واحده غنيه هه عشان اي عشان مصالحه ويبني مستقبله انسااان اناني مفكرش غير في نفسه وبس إنما أنا اولع وانفجرت في العياط 

اكرم على قد ما حزن عليها بس كان في قلبه غيره من الفكره 

حسام بحنان .....معلش يحبيبتي احنا معاكي واكرم معاكي اهو وبعدين متعيطيش على كل*ب زي ده 

اكرم بهدوء مزيف .......تعالي ورايا 

اا

انتي سمعتي انا قولت اي قولت وراااايا اخلصي 

سمعت كلامه من غير كلام وقامت طلعوا اوضته 

اي الي حصل 

اا 

اكرم بحنان ......ما تخافيش مني عملك اي ال******

قمر بدموع حكتله الي حصل 

اكرم بصلها بحزن وقال ...... متزعليش نفسك انا معاكي 

قمر بصتله وقلبه فضل يدق جامد وهي حاسه معاه بالأمان

_وبعدين انا مش واخد عليكي كده وريني يالا ضحكتك 

ضحكت بكسوف 

 اكرم بمرح .....ايوه كده يقمر 

قمر بصدمه .....اي ده

انت بتضحك زينا 

اكرم بضحك ...... ايوه لي 

اصل علطول على طول مكشر

هههه لا بضحك عادي وبهزر كمان بس مع الي بحبهم 

قومي البسي نخرج نتغدا برا 

قمر بفرحه .....بجد 

ايوه يالا عشان معرفناش ناكل تحت قومي يالا حاضر 

قامت ناحيت الدولاب بس لفت انتباها ضلفه سودا وكانت مفتوحه 

كانت فيها بارفانات كتير وساعات كتير بس في ملف واحد لونه اسود 

مدت أيدها بفضول عليه 

برقت بصدمه من الي مكتوب 

دخل عليها وهو بيضحك ابتسامته اتشلات اول ما شافها ماسكه الملف 

_قمر انا انا 

قمر بصدمه وعصبيه ......اي ده 

اسمعني بس 

اسمع اي وزفت اي انت كل ده وبتمثل علينا 

انت اي هااا انت انسان عديم المشاعر 

اكرم بحزن .......اسمعيني للآخر انا كل ده غصب عني 

غصب عنك ازاي هااا غصب عنك ازاي 

صدقني كل ده غصب عني كان لازم أمثل رغم اني كنت بتقطع حرفيا من جوايا ،بس كان لازم اعرف مين الي عايز يقتلن*ي 

قمر بصدمه........يقتل*ك 

ايوه يقتلن*ي 

كنت فاكرك انتي بس لا مش انتي في حد تاني عايز يقتلني 

انا الي عايز اقتل*ك ي اكرم بيه .

بيبصوا مصدر الصوت 

اكرم بصدمه ........ حسين

ايوه حسين ،حسين الفاشل حسين المستهتر قاطعه اكرم بعصبيه........انت بتقول اي يحسين انت انت شكلك اتهبلت في عقلك 

لا متهبلتش وانت فعلا تموت وطلع المسدس ووجهه في وشه 

اكرم بهدوء ....... سيب المسدس يحسين سيييبه 

لا مش هسيبه انت لازم تموت ي اكرم أنت لو مت كل حاجه هتكون ليا 

اكرم بعصبيه.......بقولك سييييبه 

حسين بشر.......الوداع

قمر بسرعه وقفت قدام اكرم واخدت الرصاصه هي 

اكرم وقف زي الصنم مصدوم نزل على ركبته بخوف اشتالها وأيده اتغرقت دم منها 

اكرم بجنون ........ جهزوا العربيه بسرعاااااا

اشتالها وحطه جنبه وساق العربيه بسرعه للمستشفي

دكتوووور دكتوور بسرعه 

قاعد قدام اوضه العمليات بيأنب نفسه قاطعه خروج الدكتور 

ها يدكتور اي طمني 

ا البقاء لله 

ايييييييييييه لا يدكتور متقولش كده والنبي لا هي هي عايشه صدقني 

وفجأة ندهت عليه الممرضه ودخل بسرعه 

اكرم بدموع ...... لا أن شاء الله خير يارب يارب تعيش يارب خليك معاها يارب متكسرش بخاطري انا عايزها هي دي الانسانه الي محتاجها في حياتي ياااارب 

اكرررم قالها حسام بلهفه 

اي اخبار قمر الحيوان الي اسمه حسين قبضوا عليه ياما حزرتك منه بس انت الي عنيد 

مش وقته يبابا ارجوك قالها والدموع في عنيه 

حبيتها

بصله كتير وقال بدموع ....مش عارف 

بس انا شايف حب كبير وخوف عليها كتير في عيونك بس السؤال هنا لحقت تحبها 

مش عارف بس الي اعرفه اني بحبها وعايزها جنبي ومعايا قالها والدموع بتنزل من عيونه 

قاطعهم خروج الدكتور 

هااا يدكتور 

بص حضرتك احنا مش هقدر نقول حاجه ولا نتكلم غير بعد ما يعدي 24ساعه بالظبط بعد اذنكم 

يعني ايييييييه 

لو سمحت انت في مستشفي مينفعش الصوت العالي ومشا 

سمعت يبابا بيقول أي انا أنا هسفرها بره مصر ايوه هسفرها بره 

اكرم المستشفي دي من افضل المستشفيات اصبر يحبيبي أما يعدي 24ساعه اصبر وان شاء الله خير بس متأسش وخلي أملك كبير في ربنا 

ونعم بالله حاضر 

عدي يوم واتنين وتلاته واسبوع وشهر بس ميأسش وكل يوم بيروحلهاوبيحكيها عن يومه وأنه بيحبه وميقدرش يعيش من غيرها وحاله وحشه من غيرها وأنه عايزها تقوم عشانه .

كان في يوم قاعد جنبها على الكرسي حالته وحشه اوي دقنه كبرت والإرهاق والتعب بانوا عليه 

فجأه حست بأيد على أيده قال بفرحه ....... قمر 

قمر بحب ......ايوه 

حضنها بسرعه وقال بدموع ......انا مش بحلم صح مش بحلم 

بصله بحب ومسكت وشه بين ايديها ....... لا انا معاك وكنت سامعه كل الكلام الي بتقولهولي

_انا بحبك 

_وانا بموت فيك 

_عمرك ما هتتخلى عني 

_عمري ما هتخلي عنك معايا قمر هبص للنجوم لي❤️. 

انا بحبك اوي 

بحبك يعوضني من الدنيا 🥺❤️

تمت ❤️

"سأبقى معك وبك ولك روحاً لا تفارقك.♥️"

Basmala badwy



تعليقات